Xboxlife forum

Xbox Game Pass Ultimate

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Haugboelle » 10. jun 2019 15:03

Henrik_s skrev:Lige et spørgsmål.

Så dvs. at hvis jeg har 26mnd. gold tilbage på min bruger, bliver det opgraderes til ultimate, hvis jeg vælger at købe et ultimate abn?


Ja skynd dig og smid de 10 kr :D har lige gjort det samme
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+2

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Snemonster » 10. jun 2019 16:16

Men hvad så... Nu har jeg opgraderet til Ultimate... Kan jeg se spille Game Pass på PC nu?
How to ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 16:20

Snemonster skrev:Men hvad så... Nu har jeg opgraderet til Ultimate... Kan jeg se spille Game Pass på PC nu?
How to ?


Cena har smidt linket til Game Pass PC beta-appen tidligere i tråden , hent den så er du kørende :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Snemonster » 10. jun 2019 16:27

Morten Skou skrev:
Snemonster skrev:Men hvad så... Nu har jeg opgraderet til Ultimate... Kan jeg se spille Game Pass på PC nu?
How to ?


Cena har smidt linket til Game Pass PC beta-appen tidligere i tråden , hent den så er du kørende :D


Cool tak.
Hmm men der står "Deltag for 33 kr./måned under i betaperioden." ?
Skal man stadig det hvis man har Ultimate?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf mbj1974 » 10. jun 2019 16:32

Jeg havde 12 mds Gold og 12 + 6 mds Game Pass, det gave 2½ år Ultimate. Så det ser ud til at være en god deal at blande :)
mbj1974
Niveau 2
 
Indlæg: 195

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Cena » 10. jun 2019 16:38

Jeg har fået opdateret Windows og hentet app'en. Det ser rigtig fint ud. Det tog dog ret lang tid at opgradere windows! Det tog næsten 1½ time her. En større opdatering af Windows.

Jeg synes det er mega fedt Microsoft har lavet denne service på PC til så billig en pris :) Allerede fra start med et fint udvalg!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 16:43

Snemonster skrev:
Morten Skou skrev:
Snemonster skrev:Men hvad så... Nu har jeg opgraderet til Ultimate... Kan jeg se spille Game Pass på PC nu?
How to ?


Cena har smidt linket til Game Pass PC beta-appen tidligere i tråden , hent den så er du kørende :D


Cool tak.
Hmm men der står "Deltag for 33 kr./måned under i betaperioden." ?
Skal man stadig det hvis man har Ultimate?


Ultimate indeholder jo både Xbox Game Pass og Xbox Game Pass for PC, så det er den du skal købe :) Det som koster 33 kroner er vidst kun Xbox Game Pass for PC?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Snemonster » 10. jun 2019 16:45

Det giver god mening :D
Tak for svar.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Giffel » 10. jun 2019 17:39

Tak for tippet :D

Nu har jeg Xbox Game Pass Ultimate de næste 3 år for lige under 28 kr. i måneden =D>
Billede
Giffel
Niveau 4
 
Indlæg: 556
By: Haderslev

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf allanb » 10. jun 2019 21:38

Tak for tippet.. Efter en hurtig udregning, ender jeg på 15,50 pr måned for 3 års xbox game pass ultimate.. Det er sgu næsten for godt til at være sandt.. Ikke nok med at jeg syntes at jeg havde lavet gode handler på både gold og game pass før dette. Men så opgradere MS det lige til en endnu bedre deal. :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf anderton » 10. jun 2019 22:04

Hej
Skal lige være helt sikker.
Hvis jeg på dette link
https://www.microsoft.com/da-dk/p/xbox- ... verviewtab
Klikker på køb (til en 10'er), så får jeg besked på at den opgraderet mine Gold + Game pass måneder, op til 36, klikker fortsæt. På næste side står der 10kr den første måned, også så 99 de efterfølgende.

Er det den korrekte måde at gøre det? Og hvilken pris skal jeg så betale for konverteringen af mine 14 mdr gold + 6mdr Game Pass?

/Anderton
anderton
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf BHFanatic » 10. jun 2019 22:09

Nu har jeg ikke gold da jeg spiller på pc, hvis jeg køber feks 12 mdr. gold, samt tilmelder game pass ultimate er det ikke bare den første måned som koster 10,- derefter 99,- ?
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf CvKM » 10. jun 2019 22:19

Jo, det er sådan jeg har forstået det. Så når de 12 måneder du tilføjer udløber, så koster det 99kr.. Lige nu og her betaler du intro tilbuddet på 10kr.. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf CvKM » 10. jun 2019 22:53

Så fik jeg også opgraderet! Kodylt fedt. :D Jeg har dog ikke så mange penge pt., så det blev kun til Ultimate til 3. Oktober i år, så fik ikke tilføjet noget ekstra live og havde kun lige under 3 måneder tilbage af en kode jeg tilføjede i sidste uge. :) Men er fint tilfreds, også med at blive trukket de 99kr. når Oktober starter. Live Gold og Game Pass til PC og Xbox for 99kr. om måneden er jo uhørt! Åndssvagt så billigt de kan gøre det, men jeg er på!

PS. Hvis jeg nu køber flere måneder her imorgen eller om nogle dage, bliver de så tilføjet oven i mit Ultimate? Altså, hvis jeg nu køber 12 måneder, om den så forlænger det til Oktober 2020?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2019 23:24

CvKM skrev:Så fik jeg også opgraderet! Kodylt fedt. :D Jeg har dog ikke så mange penge pt., så det blev kun til Ultimate til 3. Oktober i år, så fik ikke tilføjet noget ekstra live og havde kun lige under 3 måneder tilbage af en kode jeg tilføjede i sidste uge. :) Men er fint tilfreds, også med at blive trukket de 99kr. når Oktober starter. Live Gold og Game Pass til PC og Xbox for 99kr. om måneden er jo uhørt! Åndssvagt så billigt de kan gøre det, men jeg er på!

PS. Hvis jeg nu køber flere måneder her imorgen eller om nogle dage, bliver de så tilføjet oven i mit Ultimate? Altså, hvis jeg nu køber 12 måneder, om den så forlænger det til Oktober 2020?


Det gør den ikke, så får du forlænget med 4 måneder, da du allerede har upgraded til Ultimate.

Jeg har Ultimate frem til juni måned 2021 .. Jeg upgraded via Xbox Insider programmet for ca. 1 måned siden :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron