Xboxlife forum

Project Scarlett officiel tråd

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Project Scarlett officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 00:31

Billede

I forbindelse med Microsofts pressekonference, så afslørede de den næste Xbox med kodenavnet Project Scarlett.

Første nyhed og trailer om den kommende konsol:
https://www.xboxlife.dk/news/e3-project ... 13815.html

Project Scarlett will set a new bar for console power, speed and performance, arriving Holiday 2020 alongside Halo Infinite. Powered by a custom-designed processor, leveraging the latest Zen 2 and Radeon RDNA architecture from our partners at AMD, Project Scarlett will deliver a new level of immersion. Paired with high bandwidth GDDR6 memory, and a next generation solid state drive (SSD), Project Scarlett will provide developers the power they require to bring their creative visions to life. Featuring hardware accelerated raytracing, variable refresh rate, 8K capability and ultra-low latency input, Project Scarlett will deliver a new level of fidelity, precision and accuracy never before seen in console gaming.

With Project Scarlett, we continue our commitment to compatibility by ensuring your gaming accessories and Xbox career will also move forward with you, along with thousands of games across four console generations which will look and play best on Project Scarlett.


Hvad synes I om annonceringen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Project Scarlett officiel tråd

Indlægaf Askinas » 10. jun 2019 06:19

Jeg er 100% på den når den kommer. Og skal da have Halo med til den :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Project Scarlett officiel tråd

Indlægaf Rechain » 10. jun 2019 11:09

Altid noget der lige er halvandet år, men jeg er stadig tilfreds med min Xbox One X fra sidste år. Godt at Halo Infinite kan games på den også, for det er en dyr affære hele tiden at opgradere (som samler) ;) jeg skal med tiden have de næste opgraderinger, men ikke på launch som før i tiden. Men der var det heller ikke opgraderinger, men nye generationer. Såfremt at de nye konsol titler kan games på de tidligere opgraderinger, ser jeg det som et plus (både mht PS4/5 og nu Xbox One X/Scarlett) og det hele er bare bedre fra en økonomisk vinkel...

...medmindre man sk*der penge :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Project Scarlett officiel tråd

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2019 11:38

Jeg skider penge og køber det hele ... :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project Scarlett officiel tråd

Indlægaf Cena » 10. jun 2019 11:48

Håber Microsoft og inhouse studier arbejder på højtryk på at have nogle fede eksklusiver klar til næste konsol. Som det ser ud nu, synes jeg bare Sony har en federe portefølje. Det er det eneste de mangler!

Hele Xbox setup med game pass, integratation med PC osv. er en federe pakke en Playstation kan tilbyde pt. Men når jeg kan spille de få MS eksklusiver jeg kan lide på PC, virker PS5 + PC som en god kombo. Så please Microsoft. Få nogle eksklusiver næste generation!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Project Scarlett officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2019 12:06

Spillene skal nok komme, det lader til at Microsoft har ret meget fokus på spil nu ;-)

Det der overraskede mig mest til E3, var at der ikke blev annonceret et Forza Motorsport 8 - men mon ikke også det er en af lanceringstitlerne til Xbox Scarlett.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster