Xboxlife forum

Borderlands 3 - glæder i jer?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Borderlands 3 - glæder i jer?

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2019 21:14

Hey Life'ere.

EDIT: Sorry hvis jeg har givet falsk håb for nogle af jer. Jeg var bare så spændt og ivrig, at jeg læste helt forkert :-/
Men det er i det mindste officielt på vej ;-)
Men Remaster og Ultra HD texture pack udkommer da i det mindste den 3 :-P

MIN FEJL:
Så er det officielt, at Borderlands 3 udkommer den 3 April, og i kan lige bande på jeg glæder mig... hvad med jer, er der nogle af jer der glæder jer? Dog er jeg ikke sikker på jeg har råd til det nu her lige fra start desværre :-/
Kan se ud fra video'er, at jeg glæder mig ekstra til det, da det ikke er ligesom The Pre-Sequel, hvor man er i low gravity og konstant skal lede efter ilt... for det var da godt nok et skod spil :-P :-D

En Remaster af det originale udkommer også samme dag, samt Ultra HD Texture Pack til Borderlands: The Handsome Collection der opskalerer til 4K :-P
Senest rettet af Mysticurse 28. mar 2019 21:41, rettet i alt 2 gange.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 3 - glæder i jer?

Indlægaf DK Vendetta » 28. mar 2019 21:30

Mysticurse skrev:Hey Life'ere.

Så er det officielt, at Borderlands 3 udkommer den 3 April, og i kan lige bande på jeg glæder mig... hvad med jer, er der nogle af jer der glæder jer? Dog er jeg ikke sikker på jeg har råd til det nu her lige fra start desværre :-/
Kan se ud fra video'er, at jeg glæder mig ekstra til det, da det ikke er ligesom The Pre-Sequel, hvor man er i low gravity og konstant skal lede efter ilt... for det var da godt nok et skod spil :-P :-D

En Remaster af det originale udkommer også samme dag, samt Ultra HD Texture Pack til Borderlands: The Handsome Collection der opskalerer til 4K :-P


Øh.. udkommer 3 april. Næh nej, blot mere info om det, d. 3 April
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Borderlands 3 - glæder i jer?

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2019 21:38

DK Vendetta skrev:Øh.. udkommer 3 april. Næh nej, blot mere info om det, d. 3 April

Øv også!! Var bare så spændt og glædede mig så meget, at jeg har læst helt forkert. For du har helt ret, det er bare mere info :-/
... men okay, jeg har da noget at se frem til, for det er officielt på vej :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 3 - glæder i jer?

Indlægaf A42Merlin » 29. mar 2019 06:51

Mysticurse skrev:
DK Vendetta skrev:Øh.. udkommer 3 april. Næh nej, blot mere info om det, d. 3 April

Øv også!! Var bare så spændt og glædede mig så meget, at jeg har læst helt forkert. For du har helt ret, det er bare mere info :-/
... men okay, jeg har da noget at se frem til, for det er officielt på vej :-P


Jeg kunne heller ikke lige forstå de ikke ville lave mere hype om spillet enden de smider den på markedet :)

Men jeg glæder mig 8)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron