Xboxlife forum

Xbox 360 Slim harddisk

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf Sanxion » 10. jan 2019 09:01

Hej fellow gamere

Jeg spiller primært på min Xbox One, men der er bare nogle spil jeg stadig elsker at spille på 360'eren og de er endnu ikke bagudkompatible på Xbox One.

Mit issue er dette:

Min hd i 360 slim er færdig så jeg skal have en ny/brugt. Hvad er mit bedste bet?

- Skal jeg købe en brugt slim?
- Kan man få fat i harddiske som passer til den uden at betale en herregård? Coolshop har vist en men den koster en plovmand.
- Eller alternativt, har I fiflet med at tilpasse en harddisk som egentlig ikke passer til en slim?

Jeg ønsker jeg alle en dejlig dag.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf Slimjay DK » 10. jan 2019 12:53

Tror det er billigere at købe en brugt Xbox 360 Slim. jeg gav 300 kr incl. porto for en Slim 250GB incl. controller for et par år siden, tænker ikke de koster meget mere i dag.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf BaronAce » 10. jan 2019 20:05

Du kan sætte ekstern hd til den nu , min.Usb 2.0. Har en 2 tb. sat til min ;-)
BaronAce
Niveau 2
 
Indlæg: 190
By: København NV.


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf Sanxion » 11. jan 2019 08:14

BaronAce skrev:Du kan sætte ekstern hd til den nu , min.Usb 2.0. Har en 2 tb. sat til min ;-)


Oh, virker fint? Jeg mener, er der drastiske loadetider etc? Kan en ekstern usb hd helt erstatte den interne?
Det er da genialt i så tilfælde (i min situation altså) :D
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf BaronAce » 11. jan 2019 09:27

Ja det kan den og ang. loadetid mærker jeg ingen forskel.
BaronAce
Niveau 2
 
Indlæg: 190
By: København NV.


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf Sanxion » 11. jan 2019 12:09

BaronAce skrev:Ja det kan den og ang. loadetid mærker jeg ingen forskel.


Super :D det skal jeg have gjort så, mange tak for din feedback \:D/
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf Mysticurse » 11. jan 2019 21:31

BaronAce skrev:Ja det kan den og ang. loadetid mærker jeg ingen forskel.

Nu siger du ja, men jeg tror hans spørgsmål gik lidt på, om den også kunne erstatte den interne når det kommer til styresystemet på Xbox'en... ikke kun til spil. Og der mener jeg altså, at han stadigvæk er nødt til at have en funktionel intern HDD til det. Hvor en ekstern kun kan bruges til at have spil og apps liggende på. Så hvis hans interne HDD er færdig, så skal han have en ny.
But correct me if I am wrong ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox 360 Slim harddisk

Indlægaf Sanxion » 13. jan 2019 13:08

Hejsa

Der er ingen intern disk i min slim, den har jeg taget ud, da jeg slet ikke kunne starte xbox op med den i.
Når man så starter op uden en disk i så får man en besked om, at der skal downloades en update til xbox og at man skal sætte en disk til systemet.
Jeg har så prøvet med en 500 gb usb disk. Når jeg sætter den til bliver den genkendt som en 500 gb disk men så opstår problemet:
Før updaten downloades og installeres skal den nye usb disk formateres. Man kan angive op til 32 GB og får at vide, at hvis disken er større end 32 GB så kan man ikke bruger resten af disken.
Ganske rigtigt, efter update er downloadet og installeret har jeg en disk på 32 GB, ikke de 500 GB den reelt er på.
Disken performede dog ret langsomt omend tåleligt.
Jeg besluttede dermed at tage en flashdisk på 32 GB og bruge den i stedet.
Nu kører det hele fint men jeg har dog kun den disk på 32 GB.
Måske jeg kan tilslutte en anden usb disk og den så kan bruges, det tester jeg måske på et andet tidspunkt.

Så summa summarum,
min Slim har fået taget sin interne disk ud og den eneste disk jeg har er et 32 GB USB flashdrive eller usb stik eller hvad de nu kaldes nu om dage.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron