Xboxlife forum

Xbox no pc

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox no pc

Indlægaf Ztt » 14. nov 2018 12:43

da jeg købte min xbox, nulstil jeg min pc og pakkede den væk, smid mit tastertur til den
Som jeg bruger mår jeg er på nette, skole intra,netbank, osv.
Min xbox bruges som alm pc, til spil, netflix,tv 2play, dr tv, osv,
Og musik.
Og jeg er også fri for . Kan den nu køre det nye spil,
Så i min verden er dette den bedste pc.
Og gav kun 1300 kr på tilbud.

Er der andre der gør det eller hvad siger i
Ztt
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: roskilde


Re: Xbox no pc

Indlægaf Mikael Nielsen » 14. nov 2018 18:33

Jeg købte en xbox 360 pro for mange år siden og droppede pc da den stor til en stor opgradering. det har jeg ikke
fortrudt. bruger dog en xbox one x idag. men har en billig bærbar pc til surfing/indkøb på nettet
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox no pc

Indlægaf Askinas » 14. nov 2018 20:26

Jeg er nu os selv blevet en konsol mand. Har en PS4 Pro & Xbox One X i dag. Og bruger kun min Macbook til surf og lidt film :)

Det bliver for dyrt, at skulle opgradere sin pc hele tiden.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox no pc

Indlægaf The Baptizer » 15. nov 2018 10:48

Jeg vil under ingen omstændigheder kunne undvære min PC. Men har dog sparet det dyre gamer-grafikkort væk, da jeg kun spiller på konsol nu :)
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375

+1

Re: Xbox no pc

Indlægaf DanniLaursen » 16. nov 2018 07:47

Jeg køber ny pc hvert 3 år, det passer meget godt.
Det behøver ikke være særligt dyrt, bruger Ca 10-12kr så dyre behøver det ikke være, dog bruger jeg også min xbox one x,
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox no pc

Indlægaf Mysticurse » 16. nov 2018 08:19

Personligt bruger jeg kun min Xbox til at spille på. Der er kun én gang i måneden, hvor jeg overnatter hos en ven, og der bruger jeg så Kodi på min Xbox, så jeg kan falde i søvn til en film.
Det betyder så også, at jeg bare bruger mit onboard grafikkort, da jeg ikke gamer på min PC, men kun bruger den til ting som film, serier, musik, YT og nettet ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox no pc

Indlægaf tryllehans » 17. nov 2018 13:02

da xbox one kom begynte jeg for alvor at køre PCen op igen da den var hurtigere, bedre, flottere grafik, har brugt min xbox one controller til den osv. De spil jeg ville spille kunne jeg få på PCen billigere end til xboxen så der var ikke rigtig nogen grund til at bruge min xbox.

Jeg investerede dog I en xbox one s da den udkom. blev ikke meget bedre eller flottere end PCen (hvilket jeg heller ikke havde regnet med, men indbytnings tilbud og ny garanti for næsten ingen penge samt en noget mindre kasse. var da at fortrække. Dog havde jeg udfordringer med at min 4k monitor ikke køre 60 hz så jeg fik ikke rigtig noget ud af den feature med mindre jeg flyttede den ned i stuen og stjal fjernsynet fra konen (hvilket ikke er specielt populært) og med stadig ikke nogen spil jeg ikke kunne spille vandt den ikke rigtig indpas. Så kom xbox one X der valgte jeg simpelthen ikke at opgradere. Jeg viste at jeg ikke ville kunne køre på den nuværende monitor osv og stadig ingen spil jeg ikke kunne spille på min PC I 4k osv.

Nu kom red dead så ud som kun køre på consollerne PT. (der kommer nok en PC udgave på et eller andet tidspunkt, men aner ikke hvornår). Da jeg stod for at skulle skifte min monitor fik jeg så købt en som xbox one x så understøtter og har så samtidigt købt en xbox one X og nu må jeg sige der er sker noget I forhold til spil, og har ikke fortrudt at have købt denne box.

Kommer den til at gøre jeg kun spiller på den. Nej det tror jeg ikke. de fordele jeg kan se jeg lidt har savnet fra at rykke over til PCen er hele venne/multiplayer delen. Ja man kan sagtens have venner på PCen og der findes tons vis af services til dit og dat I den verden. Men der er nu noget specielt ved at have alle venner ET sted. I stedet for 25 discord kanaler steam, origin uplay og hvad de ellers heder for at finde nogen der lige gidder spille hvad jeg nu har lyst til idag.

Så at xbox har fundet noget fart igen er jeg glad for. selv om den stadig er en del langsomere end min PC har den nogle klare fordele. jeg tror dog aldrig den igen kommer til at erstatte PCen for mig.

//Trylle
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster