Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 27. okt 2018 09:22

For lige at komme med en update, i tilfælde af at det kan gavne andre, så har jeg været igennem utallige kombinationer og indstillinger og har efterfølgende haft en snak med Stofa supporten, som desværre ikke kunne komme med andet end at, hvis jeg slår routerfunktionen fra i deres modem og forbindelsen derefter er stabil uden disconnects, så betyder det at jeg selv skal købe en ekstern router, fordi det så er stofas Technicolor router som ikke kan håndtere mit hjemmenetværk med to Xboxe, pc'er, telefoner, tablets og chromecasts.

Det viser sig så, at efter jeg slog routerfunktionen fra og kablede min Xbox direkte ud på nettet, så kørte Forza Horizon helt uden forstyrrelser i 3 timer, på fyldte servere i alle mulige løb osv. og Xbox'en var konstant i OPEN NAT. Nu hvor jeg har slået router funktionaliteten til igen, kunne jeg spille nogle timer i går aftes med 'kun' tre disconnects og OPEN NAT, hvilket var bedre end før. Men her til morgen står den så i MODERAT igen. (den er stadig kablet og har hele tiden været det og alle porte er åbne)

Så nu køber jeg en Netgear X6 router og satser på at det løser problemerne en gang for alle [-o<
https://www.komplett.dk/product/912942/ ... icerunner#
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 27. okt 2018 09:44

håber du får styr på det :( det er da mega træls det ikke bare fungere..

jeg kører osse kablet igennem en standard opsat router :D har dog heldigvis ingen problemer haft i de 160+ timer jeg har spillet FH4 (7-9-13 + Salt over den ene og den anden skulder :P )
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 27. okt 2018 09:55

Ja det er sgu træls :-) En af mine tablets kan slet ikke komme online efter jeg fik den router, så der er højst sandsynligt et eller andet i den som ikke fungerer. Softwaren er i øvrigt STOFA's egen, hvilket også er årsagen til at man ikke selv kan opdatere den.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg ville reagere, hvis jeg tog et Goliath løb på 50 omgange, som du gjorde og den så disconnectede i sidste del af løbet :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 27. okt 2018 16:19

Niki Lauda DK skrev:Ja det er sgu træls :-) En af mine tablets kan slet ikke komme online efter jeg fik den router, så der er højst sandsynligt et eller andet i den som ikke fungerer. Softwaren er i øvrigt STOFA's egen, hvilket også er årsagen til at man ikke selv kan opdatere den.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg ville reagere, hvis jeg tog et Goliath løb på 50 omgange, som du gjorde og den så disconnectede i sidste del af løbet :lol:



Tror jeg skulle købe ny controller så :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 2. nov 2018 10:17

Så blev det til en lille Xboxlife bil :D
Billedehttps://ibb.co/fLEgNf
Edit: skin'et kan frit hentes - søgeorde: xboxlife
Bil: Lamborghini Aventador - skal have widebody kit på for at det ser godt ud

Næste xboxlife bil fra mig bliver min D500 dragstrip dominerende Reliant Supervan :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+3

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf CvKM » 6. nov 2018 04:00

Er der nogle af Jer der ved hvordan man slår online delen fra, i spillet? For jeg får rimeligt mange grafiske fejl, audio på både bil og radio der hakker eller kører i et instant loop (altså en konstant tone). Det er ved at være rimeligt trættende. Jeg er 99% sikker på at det ikke er min forbindelse, for har åben NAT og en halvt år gammel router. Og det virker fint i alle andre spil. Hjælp?! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rechain » 6. nov 2018 04:22

Du går bare ud af online delen via menuen, ret simpelt :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf CvKM » 6. nov 2018 04:47

Hold da kæft - se, så klog er jeg. :lol:

Nå, men det prøver jeg lige engang når klokken ikke er bæ. Tak. ;)

Troede man skulle ind i indstillinger og andet gøjl, for at slå det fra...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. nov 2018 09:27

Jeg har løst ALLE forbindelsesproblemer på en gang. På nogle routere er der en funktion der hedder 'port filtering'. Hvis du har den, så skal den ændres til 'open', routeren slukkes og xbox'en indstilles til strømbesparende opstart, fordi at hurtig start kan volde problemer - og det hele opstartes igen. Man behøver ikke nogensinde igen at rode med porte, UPnP osv. Da port filtering funktionen simpelthen selv finder den optimale konfiguration - og det virker !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 7. nov 2018 10:33

Er der andre end mig der hygger med drag racing? Jeg 5 forskellige biler sat op til drag race der ikke har tabt et online løb(50+) endnu. Alt for mange stiller op i showdown med x999 biler... gad godt se deres ansigter når min Reliant Supervan gør sin entré... og efterfølgende ødelægger deres Aventador FE :lol:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf CvKM » 11. nov 2018 02:18

Nevermind...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2019 20:22

Er der nogen af jer andre, som har fundet ud af at køre i andre af LEGO bilerne end den første mini man får? Jeg kan ikke se dem i butikken og kan ikke købe dem? :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 13. jun 2019 20:44

Morten Skou skrev:Er der nogen af jer andre, som har fundet ud af at køre i andre af LEGO bilerne end den første mini man får? Jeg kan ikke se dem i butikken og kan ikke købe dem? :-(

Skal du ikke begynde at bygge huset først?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2019 20:57

Ah ok, det kan godt være at det er derfor - tak! :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf BuBubbi » 22. jun 2019 10:06

Så blev jeg sørme færdig med Lego Championship..
Fed DLC!! Uden tivvl!

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron