Xboxlife forum

Games with gold November 2018

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Games with gold November 2018

Indlægaf JohnH » 30. okt 2018 16:41

https://majornelson.com/2018/10/30/xbox ... mber-2018/

Battlefield 1
Race The Sun

Assassin’s Creed
Dante’s Inferno
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Games with gold November 2018

Indlægaf Mysticurse » 30. okt 2018 17:10

Har ikke fået prøvet Battlefield 1 endnu, så det glæder jeg mig da til. Race to the Sun ser da også lidt sjovt ud, så det skal da også have et forsøg. Dante's Inferno er ikke et spil for mig, men det er så hvad det er... kan jo ikke være lige heldig hver gang :-P Men må nok sige, at når det kommer til Assasins Creed, så er jeg ærligt talt lidt træt af, at vi skal have smidt nærmest dem alle i hovedet med GWG.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Games with gold November 2018

Indlægaf JohnH » 30. okt 2018 17:39

Bf1 er ikke lige et spil jeg har været vild med, men nu er det gratis og de har vist lagt alle udvidelserne op til gratis download ind imellem, så jeg må hellere kigge lidt mere på det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Games with gold November 2018

Indlægaf Mysticurse » 30. okt 2018 17:49

Okay det kunne da være fedt hvis de er med. Men har aldrig prøvet det, så nu må vi se om det overhovedet er noget for mig. For er sjældent til FPS hvor jeg skal skyde mennesker. Vil meget hellere skyde aliens, mutanter eller andet lign. Men glæder mig som sagt til at få det prøvet ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Games with gold November 2018

Indlægaf arnel925 » 30. okt 2018 21:59

Har alle spil
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Games with gold November 2018

Indlægaf Slimjay DK » 31. okt 2018 14:57

JohnH skrev:Bf1 er ikke lige et spil jeg har været vild med, men nu er det gratis og de har vist lagt alle udvidelserne op til gratis download ind imellem, så jeg må hellere kigge lidt mere på det.


ellers er Season Pass gratis :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Games with gold November 2018

Indlægaf Morten Skou » 31. okt 2018 18:22

Dantes Inferno er et mega fedt spil, jeg mindes at jeg spillede igennem det nærmest i en køre, fordi det var så underholdende.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Games with gold November 2018

Indlægaf livekiller92 » 31. okt 2018 18:34

Skynd jer for dælen at hente alle pakkerne det skulle vidst være sidste dag idag, at de er gratis :shock:
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup

+2

Re: Games with gold November 2018

Indlægaf heinstach » 31. okt 2018 21:14

Morten Skou skrev:Dantes Inferno er et mega fedt spil, jeg mindes at jeg spillede igennem det nærmest i en køre, fordi det var så underholdende.


Helt enig. Det var fantastisk og med en totalt fed stemning!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron