Xboxlife forum

Red Dead Redemption 2-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Slimjay DK » 20. okt 2016 23:11

Ja, og Gears of War 4 er i virkeligheden Gears Of War 5 .. Da Gears Of War Judgment er nummer 4 i serien .. Og laver man en Gears Of War Judgment 2 så går der helt kage i den :lol:

Og hvorfor hedder SSX fra 2012 det samme som SSX der blev udgivet i 2000, når det fra 2012 er nummer 6 i serien :P for ikke at snakke om Xbox One som i virkeligheden er Xbox 3, hvis man vælger at kalde Xbox 360 for nummer 2

Det er noget rod :lol:

Men det er en helt anden snak :mrgreen:

Jeg må heller få taget et kig på Red Dead Redemption i nær fremtid .....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf CaptainKicker » 21. okt 2016 00:08

BulletEyeDk skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har aldrig spillet 1'eren ... købte det på release, og så stod det på hylden i X antal år og blev solgt :lol:


Der har du sgu snydt dig selv for en god spiloplevelse, virkelig.
Det var "dengang" et virkelig solidt spil med en utrolig stemning, jeg har haft det startet op ifm. BC - det er faktisk stadig et solidt spil omend grafikken ikke er nær så prangende som man ellers huskede :mrgreen:


Må også indrømme, at jeg købte det og så har det stået på hylden siden.

Men eftersom det er BC på Xbox One, burde jeg give mig tid til at spille det igennem.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf p1co9210 » 21. okt 2016 09:45

Super fedt at vide det kommer ud! Dog er det ærgerligt det er konsol eksklusivt.. men mon ikke det kommer til pc, ligesom med gta V.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Zt3pH » 21. okt 2016 21:08

Det har været længe ventet :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf YOTAK. » 26. okt 2018 10:24

75% installeret Kom nu for satan da
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86

+1

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Rasbred » 26. okt 2018 11:21

mit er 100% installeret og klar :) skal bare lige kører en time før jeg kan komme igang :D

også har jeg lige hentet den officiele gameguide i den companion app de har lavet :) gamestop ville have 200 for paperback udgaven.. men i appen koster samme guide digitalt kun 89 kr :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Smolle » 26. okt 2018 11:46

Jeg ved ikke hvor meget folk har fulgt med i virakken omkring tilblivelsen af Red Dead Redemption 2, og de voldsomme og langvarige crunch-perioder som de ansatte har været udsat for, men synes denne artikel er lidt skræmmende læsning:

https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... mRKfd7Iazw

Jeg arbejder selv i spilbranchen og selvom jeg ikke arbejder i et AAA-studie, så kan jeg stadig genkende mønsteret i en mindre skala. Det er ikke fordi, at det her skal lyde som tuderi, for jeg er godt klar over, at det sker i mange andre brancher også, men synes stadig det er et vigtigt område at have fokus på. Det er måske et naivt håb, men det kunne jo være, at forholdene kunne blive bare lidt bedre ;)

Om ikke andet kan artiklen måske få os spillere til, at værdsætte det arbejde der er lagt i de her spil endnu mere :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Morten Skou » 26. okt 2018 18:11

Hvad synes I om spillet? :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Rechain » 26. okt 2018 18:27

Aner det ikke, endnu. PostLort valgte at sidde på det, så downloader det ligenu digitalt. En god måde at blive fattig på, men har en svaghed for Rockstar games spil..nægter at vente til mandag!!! :cry:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Morten Skou » 26. okt 2018 18:30

Rechain skrev:Aner det ikke, endnu. PostLort valgte at sidde på det, så downloader det ligenu digitalt. En god måde at blive fattig på, men har en svaghed for Rockstar games spil..nægter at vente til mandag!!! :cry:

/Rechain


Æv :D Jeg tror ikke at jeg kommer til at spille det før på et senere tidspunkt, det er første gang med et Rockstar spil at jeg venter lidt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Rasbred » 26. okt 2018 18:46

Morten Skou skrev:Hvad synes I om spillet? :)


Har kun lige spillet er par timer. Men min første tanke er jeg synes det virker lidt sløvt i styringen.

Håber det bliver bedre når jeg kommer lidt videre...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf YOTAK. » 26. okt 2018 19:04

YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Painmaster Zero » 26. okt 2018 19:26

Rasbred skrev:mit er 100% installeret og klar :) skal bare lige kører en time før jeg kan komme igang :D

også har jeg lige hentet den officiele gameguide i den companion app de har lavet :) gamestop ville have 200 for paperback udgaven.. men i appen koster samme guide digitalt kun 89 kr :)


Kan du fortælle lidt om den gameguide - hvad indeholder den og er den pengene værd ? Pft.
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf Rasbred » 26. okt 2018 19:35

Painmaster Zero skrev:
Rasbred skrev:mit er 100% installeret og klar :) skal bare lige kører en time før jeg kan komme igang :D

også har jeg lige hentet den officiele gameguide i den companion app de har lavet :) gamestop ville have 200 for paperback udgaven.. men i appen koster samme guide digitalt kun 89 kr :)


Kan du fortælle lidt om den gameguide - hvad indeholder den og er den pengene værd ? Pft.


Det er en komplet guide til alt i spillet.

https://www.rockstargames.com/newswire/ ... cial-Guide

Synes du virker ret gennemført til 89 kr :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Red Dead Redemption 2 | 2017

Indlægaf A42Merlin » 27. okt 2018 07:55

Jeg fik lige afprøvet den RDR2 companion app Rockstar har lavet. Det er lækkert med at live map på sin iPad mens man sniger sig om bag fjenderne :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron