Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 18. okt 2018 13:38

heinstach skrev:Kan det virkelig passe, at man ikke kan skippe "Winter", men er nødt til at vente på, at den slutter? Synes ikke, det er særligt sjovt at skøjte rundt i sneen.


Vil egentlig også meget hellere køre i forår, sommer eller efterår.... sidder pt. også selv fast i vinter.

Hvad skal der til for at komme ud af vinteren? vil egentlig helst bare free roame :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 18. okt 2018 13:44

BulletEyeDk skrev:
heinstach skrev:Kan det virkelig passe, at man ikke kan skippe "Winter", men er nødt til at vente på, at den slutter? Synes ikke, det er særligt sjovt at skøjte rundt i sneen.


Vil egentlig også meget hellere køre i forår, sommer eller efterår.... sidder pt. også selv fast i vinter.

Hvad skal der til for at komme ud af vinteren? vil egentlig helst bare free roame :mrgreen:


Vente på det skifter i dag kl. 16.30 :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 19. okt 2018 09:59

Hurra for achievement bugs.. Jeg kan ikke få 100% på antique restorer fordi barns finds siden tror jeg har solgt den store bentley.. Så topper den ud på 86%.. Burde være underordnet om jeg har solgt et barn find.. Jeg har fundet og restored det..
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 19. okt 2018 10:36

mortnDK skrev:Hurra for achievement bugs.. Jeg kan ikke få 100% på antique restorer fordi barns finds siden tror jeg har solgt den store bentley.. Så topper den ud på 86%.. Burde være underordnet om jeg har solgt et barn find.. Jeg har fundet og restored det..


Hmmm så kan du vel få achievementen ved at købe den på auctionhouse? Kan man egenligt få den achievement udelukkende ved at købe på auctionhouse?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 19. okt 2018 10:40

Kunne folk være interesseret i nogle online battles? Jeg kører helst med ghosts... da jeg ikke bryder mig om at folk bruger en som bremseklods i svingene, men hvis det er fair kørsel der hersker, så er jeg up for whatever

Det kunne være lækkert med lidt A, S1 og S2 - asfalt racing :wink:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 19. okt 2018 10:41

Jeg har et personligt mål om aldrig at tabe et løb til Skou :lol:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 19. okt 2018 10:44

Jake242 skrev:
mortnDK skrev:Hurra for achievement bugs.. Jeg kan ikke få 100% på antique restorer fordi barns finds siden tror jeg har solgt den store bentley.. Så topper den ud på 86%.. Burde være underordnet om jeg har solgt et barn find.. Jeg har fundet og restored det..


Hmmm så kan du vel få achievementen ved at købe den på auctionhouse? Kan man egenligt få den achievement udelukkende ved at købe på auctionhouse?


Jeg har bilen.. Den tror bare at jeg ikke har den..
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf heinstach » 19. okt 2018 15:11

Jake242 skrev:Jeg har et personligt mål om aldrig at tabe et løb til Skou :lol:


Jeg har et tilsvarende svært mål om at tænde min Xbox mindst en gang om ugen :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. okt 2018 09:11

Er der andre end mig der har massive problemer med disconnects ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. okt 2018 11:07

Niki Lauda DK skrev:Er der andre end mig der har massive problemer med disconnects ?


Kun i Call of Duty :D Men det hænger sikkert ikke sammen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. okt 2018 13:56

Jeg kan spille måske 10 minutter i gennemsnit før jeg bliver smidt af, hvilket er enormt frustrerende og jeg har sgu snart ikke flere ideer til hvad man kan gøre.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 21. okt 2018 18:40

Niki Lauda DK skrev:Jeg kan spille måske 10 minutter i gennemsnit før jeg bliver smidt af, hvilket er enormt frustrerende og jeg har sgu snart ikke flere ideer til hvad man kan gøre.


Jeg tror det er et generelt problem, jeg mister også min online forbindelse efter man har kørt et online løb, også selv om man er i convoy(og man bare har spillet online mod convoy deltageren)... efter endt løb er man ikke længere online eller i convoy
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. okt 2018 18:54

Ja det er et kendt problem, men det er ikke alle der oplever det, så jeg søger med lys og lygte efter en løsning, så man ikke er generet af det. For der må være en årsag til problemet - spørgsmålet er bare hvad ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 22. okt 2018 13:39

Niki Lauda DK skrev:Ja det er et kendt problem, men det er ikke alle der oplever det, så jeg søger med lys og lygte efter en løsning, så man ikke er generet af det. For der må være en årsag til problemet - spørgsmålet er bare hvad ?


Jeg har samme problem og jeg har åben NAT og fast IP så jeg ikke er låst ude fra udbyders side.. Og så desuden en 300/300mbit fiber og 3-4ms latency for det meste.. Så for mig giver det heller ingen mening desværre..
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. okt 2018 15:01

^ det er mærkeligt. Især når nogen er ramt og andre ikke er. Jeg tænker lidt om der er noget i ens router som crasher med serverne eller ens udbyder har en funktion i netværket som er årsagen.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster