Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 11. okt 2018 20:32

famulor skrev:Hvor meget tuner/opgraderer i jeres biler? Så den bliver indenfor samme klasse eller bare fuld hane og maxe den ud?


Jeg henter som regl bare tunes fra nogen af de populære spiller som raceboy77, Don joewon song - de plejer altid at være super gode. Og Don joewon song har lavet langt over 150+tunes. Så der er massere at tage af

Men ellers gør jeg osse tit som Niki. Fuld gas på alt også bare afsted derud af. Piller dog som regl ved gearene så der kommer lidt mere top fart og lign :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2018 10:07

Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 12. okt 2018 11:39

mortnDK skrev:Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op



du har sikkert set det i spillet.. men er du opmærksom på det kræver mere i seasonal pr stunt ? altså man skal flyve længere ??

jeg troede nemlig osse i starten det var nok bare at have 3 stjerner i dem.. men i sidste uge krævede den 40-50 meter mere end hvad 3 stjerner gav.....
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2018 11:48

Rasbred skrev:
mortnDK skrev:Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op



du har sikkert set det i spillet.. men er du opmærksom på det kræver mere i seasonal pr stunt ? altså man skal flyve længere ??

jeg troede nemlig osse i starten det var nok bare at have 3 stjerner i dem.. men i sidste uge krævede den 40-50 meter mere end hvad 3 stjerner gav.....


Den var der ikke i dag hvis jeg sorterede efter dem på kortet.. Genstartede spillet og så var den der. 297 meter på den irriterende bakke hvor man ryger over kanten på vej op.. I sne
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 12. okt 2018 14:20

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:
mortnDK skrev:Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op



du har sikkert set det i spillet.. men er du opmærksom på det kræver mere i seasonal pr stunt ? altså man skal flyve længere ??

jeg troede nemlig osse i starten det var nok bare at have 3 stjerner i dem.. men i sidste uge krævede den 40-50 meter mere end hvad 3 stjerner gav.....


Den var der ikke i dag hvis jeg sorterede efter dem på kortet.. Genstartede spillet og så var den der. 297 meter på den irriterende bakke hvor man ryger over kanten på vej op.. I sne


jeg er på 327 meter på den bakke :) :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2018 14:56

Jeg er på 303 i seasonal :D

Seasonal Co-op championship virker stadig ikke for mig. 3. Sæson nu hvor den ikke giver completion og wheelspin
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 14. okt 2018 14:01

8) 8)

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 14. okt 2018 15:06

Er det mig eller går der længere mellem levels efter man er kommet over 200? I horizon 3 virkede det til at det der var præcis lige langt mellem levels(ihvertfald indtil 270 level eller hvad jeg nu nåede)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 16. okt 2018 12:35

Jeg er pludselig glad for at jeg har ventet med at købe McLaren Senna. Har lige fået en redeem kode fra MS som tak for at jeg har spillet demoen
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Callista » 16. okt 2018 13:02

Samme her... havde også været ved at købe den flere gange..
Godt jeg holdt mig i skindet ;)


mortnDK skrev:Jeg er pludselig glad for at jeg har ventet med at købe McLaren Senna. Har lige fået en redeem kode fra MS som tak for at jeg har spillet demoen
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 16. okt 2018 21:24

Så fik jeg det gjort :D

50 omgange på Goliath #-o #-o

tog 7 timer og 40 min..

Jeg brugte Nissan GTR LM Forza edition som har når den er fuldt opgraderet i skills en event influnce boost på 55%

Så gik fra level 222 - prestige 1 til level 288 - prestige 1. og fik fra road racing og levels 122 wheelspins :D

fik 400 skill points.

også tjente jeg i løbet lige knap 4 million credits og 1.7 million influence =D>

NU er jeg helt færdig og skal vist bare sove :shock: :shock:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+3

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf propagandapanda » 17. okt 2018 11:51

Er jeg den eneste der synes der er kogt lidt for meget suppe på Horizon-serien efterhånden?

Kan ikke spille det, uden at have følelsen af, at alt er prøvet før. Det virker overfladisk. Har man kørt et løb fra hver event-type har man prøvet dem alle.

Tror de skal spare krudtet, og undlade at udvikle endnu et Horizon spil til current-geb, hvis det ikke skal udvande totalt.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 17. okt 2018 13:25

Rasbred skrev:Så fik jeg det gjort :D

50 omgange på Goliath #-o #-o

tog 7 timer og 40 min..

Jeg brugte Nissan GTR LM Forza edition som har når den er fuldt opgraderet i skills en event influnce boost på 55%

Så gik fra level 222 - prestige 1 til level 288 - prestige 1. og fik fra road racing og levels 122 wheelspins :D

fik 400 skill points.

også tjente jeg i løbet lige knap 4 million credits og 1.7 million influence =D>

Damn :D

NU er jeg helt færdig og skal vist bare sove :shock: :shock:
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf heinstach » 17. okt 2018 15:51

Kan det virkelig passe, at man ikke kan skippe "Winter", men er nødt til at vente på, at den slutter? Synes ikke, det er særligt sjovt at skøjte rundt i sneen.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 17. okt 2018 15:53

heinstach skrev:Kan det virkelig passe, at man ikke kan skippe "Winter", men er nødt til at vente på, at den slutter? Synes ikke, det er særligt sjovt at skøjte rundt i sneen.


Du kan blueprinte dig ud af vinter i løb men ikke free roam
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster