Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 30. sep 2018 17:11

Er der stemning for noget samling i aften?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 30. sep 2018 17:23

Treasure map kan forresten købes her

https://www.microsoft.com/en-us/p/forza ... verviewtab
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2018 17:47

mortnDK skrev:Er der stemning for noget samling i aften?


Jeg kan desværre ikke i aften, det er jo NFL-aften :D Men kom ind i vores Xboxlife klub (tag: XBL), det kan jo være at andre kører.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf bitfreakrus » 1. okt 2018 06:46

Rasbred skrev:
bitfreakrus skrev:
Rasbred skrev:I Club tab’en I spillet. Lige ved siden af rivals. Også går den i Xbox menuen. Også søger du på XBL :)

Spøjst... Min clubs-tab er ikke aktiv. Og når jeg søger fra xbox-menuen, kommer der ikke noget frem...


Så tror jeg du skal spille lidt videre i spillet før den bliver aktiv :) det er noget af det sidste man får adgang til :)


Jeps, jeg er med i klubben nu. Det bliver unlocked når man når level 20.

Ses i England.
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf BAPE » 1. okt 2018 14:05

Hvor kan i anbefale at købe det så man kan spille det idag allerede?
BAPE
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Askinas » 1. okt 2018 14:07

BAPE skrev:Hvor kan i anbefale at købe det så man kan spille det idag allerede?


Så er det nok via Store hvor du kan købe Ultimate Edition
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf JohnH » 1. okt 2018 16:05

Askinas skrev:
BAPE skrev:Hvor kan i anbefale at købe det så man kan spille det idag allerede?


Så er det nok via Store hvor du kan købe Ultimate Edition


Eller spare 150kr og købe det hos cdkeys.com

https://www.cdkeys.com/xbox-live/games/ ... -pc-cd-key
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf famulor » 1. okt 2018 16:24

Jeg synes det nye forzathon tiltag er overraskende fedt! Det gør spillet en del mere social med at man er sammen om at gennemføre opgaverne.

Lige bonus info: Hvis i opgraderer en Lamborghini miura med perks kan i få en Reventon Forza Edition. Det samme med TVR (selvfølgelig blot en TVR forza edition i stedet)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Theis Jensen » 1. okt 2018 17:58

Puha, så blev alle 200 bonus boards fundet. Fedt spil! :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf JohnH » 1. okt 2018 20:26

Kom lige til at købe Ultimate udgaven, kunne ikke lade være :D

Fedt spil, masser af wheelspins og hold da op hvor er det fedt bare at tøffe rundt i en lastbil 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+5

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rechain » 2. okt 2018 02:37

Jeg har bare skaffet det via Xbox Game Pass, det er fint til mig :) det er en fed oplevelse at køre rundt i England denne gang, fremfor de VARME solrige steder i de forrige + årstiderne er awesome. Selvom det stadig er meget af den samme kop te (got it? Te, England..nevermind!), så er der alligevel noget friskt over det denne gang :D spiller hovedsageligt offline, mens min Drivatar tager sig af det andet som jeg syntes er et cool tiltag at have i serien :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Smolle » 3. okt 2018 19:11

Fik startet på spillet i dag, men der er en ting, der er *virkelig* irriterende! Jeg oplever ret ofte - altså flere gange i minuttet af og til - at spillet nærmest går i "bullet mode" i et sekund eller to, for så derefter tilsyneladende prøve at indhente det tabte ved at skrue op for hastigheden i et sekund eller to. Det lyder måske ikke af meget, men det er ekstremt frustrerende når man spiller. Først føles det som om man kører ind i en stor, usynlig pude som bremser en, for så øjeblikke senere, at blive skudt af sted med raketfart. Det gør det selv sagt pænt svært, at arbejde med, især hvis man kommer kørende med 250 km/h imod et sving.

Jeg troede faktisk først, at det var en feature i spillet, men fandt hurtigt ud af, at det ikke var tilfældet. Både fordi det forekommer nærmest tilfældigt og fordi det simpelthen er for frustrerende til, at kunne være meningen. Jeg har spillet rigtig meget Horizon 3, hvor jeg aldrig har oplevet det her problem. Min tanke lige nu er, at det er problemer med performance. Jeg satte grafik-indstillingerne fra Quality til Performance, men nåede kun, at teste i få minutter i "Performance". Her opstod problemet ikke, men for pokker hvor er det også grimt! Det ligner jo nærmest et gammelt Colin McRae spil i den tilstand. Det tror jeg simpelthen ikke, at jeg kan leve med, men på den anden side er spillet også så godt som uspilleligt som det fungerer for mig i Quality mode lige nu.

Er der nogen der har oplevet det her problem, eller har hørt om nogen der har, som kan fortælle mig hvordan jeg får det fikset?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf JohnH » 3. okt 2018 20:36

Hvilken Xbox spiller du på? Jeg spiller på en S model og har kun oplevet det to gange og det var da der var en der smuttede fra serveren/banen, det skete meget tit i Horizon 2, meget irriterende faktisk.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Smolle » 3. okt 2018 20:40

JohnH skrev:Hvilken Xbox spiller du på? Jeg spiller på en S model og har kun oplevet det to gange og det var da der var en der smuttede fra serveren/banen, det skete meget tit i Horizon 2, meget irriterende faktisk.


Det er en One X. Det er muligt, at det har noget med netværksforbindelsen at gøre, for jeg mistede faktisk forbindelsen til serveren på et tidspunkt. Måske at de her problemer opstår, når den prøver, at synkronisere? Kunne være, at jeg også skulle lave et forsøg med helt at slå internettet fra på min Xbox. Tak for input!
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf famulor » 4. okt 2018 10:14

Smolle skrev:
JohnH skrev:Hvilken Xbox spiller du på? Jeg spiller på en S model og har kun oplevet det to gange og det var da der var en der smuttede fra serveren/banen, det skete meget tit i Horizon 2, meget irriterende faktisk.


Det er en One X. Det er muligt, at det har noget med netværksforbindelsen at gøre, for jeg mistede faktisk forbindelsen til serveren på et tidspunkt. Måske at de her problemer opstår, når den prøver, at synkronisere? Kunne være, at jeg også skulle lave et forsøg med helt at slå internettet fra på min Xbox. Tak for input!
PC brugerne (inkl mig) havde det problem siden early release af spillet. Det er først blevet fixet med sidste patch (for nogle. inkl mig) men det skulle ikke komme bag på mig hvis det indførte buggen til xbox brugere i stedet :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron