Xboxlife forum

F1 2018

Spil med fart på

Re: F1 2018

Indlægaf BoblereN » 6. sep 2018 06:59

ShumwayDK skrev:Flere børn. Går det ikke lidt stærkt derovre i Jylland ?? :)

Nu har jeg fået købt det. Men der går nok et par dage før jeg får tid til at prøve det af.
Med mindre Slovakiet er langt foran efter 10-15 minutter i aften, så kan det være jeg sætter mig til at køre. :D


Jo tak det går ret godt, vi holder også nu :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2018

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. sep 2018 15:03

Tak for inputs. Jeg er som sagt i overvejelsesfasen og det kan evt. Ende med et køb til den mørke tid vi går i møde.


Og tillyke med dit tredje barn, Brian :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: F1 2018

Indlægaf ShumwayDK » 8. sep 2018 14:03

Så fik jeg testet lidt. Fik gennemført FP1 i Career på Albert Park. Generelt så lover det godt.
Indtil videre så må jeg nok køre uden midter delen af Halo'en. Den tager sgu for meget udsyn :)

Desværre så virker det til, at spillet ikke rigtigt kan finde ud af hvor meget tid, de forskellige kørere bruger på at komme rundt på banen:

Billede

:shock:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 2018

Indlægaf BoblereN » 9. sep 2018 07:13

Haha du er langsom i sektor 2 og 3 i forhold til de hoveder der :)
Jeg har aldrig set tilsvarende i mine sessioner
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2018

Indlægaf ShumwayDK » 9. sep 2018 08:31

Det er underligt. Det skete kun i FP1, men til gengæld så skete det igen i FP1 i Bahrain. :?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: F1 2018

Indlægaf BoblereN » 11. sep 2018 08:07

Jeg har oplevet lidt problemer med brændstofforbruget henover et grand prix.

Jeg har et par gange gået i pit med +0.5-0.6 laps i tanken, og når jeg så returnerer til banen er jeg pludselig kommet i brændstofunderskud -0.5 eksempelvis, så jeg har et par gange været nødsaget til, efter et pitstop at skulle køre i low fuel mode efter et pitstop indtil at jeg har sparet nok brændstof til at kunne gennemføre løbet... Er det kun mig der har oplevet det? og skyldes det noget så logisk som at raceren måske bruger mere brændstof på at køre igennem pitten end at flyve forbi den ned af langsiden? Så man sådan set skal have lidt overskud af brændstof inden man går i pit? Synes dog det virker underligt at den skulle bruge svarende til ca. en omgang brændstof på at gå igennem pitten :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2018

Indlægaf Chokofanten » 11. sep 2018 12:16

BoblereN skrev:Jeg har oplevet lidt problemer med brændstofforbruget henover et grand prix.

Jeg har et par gange gået i pit med +0.5-0.6 laps i tanken, og når jeg så returnerer til banen er jeg pludselig kommet i brændstofunderskud -0.5 eksempelvis, så jeg har et par gange været nødsaget til, efter et pitstop at skulle køre i low fuel mode efter et pitstop indtil at jeg har sparet nok brændstof til at kunne gennemføre løbet... Er det kun mig der har oplevet det? og skyldes det noget så logisk som at raceren måske bruger mere brændstof på at køre igennem pitten end at flyve forbi den ned af langsiden? Så man sådan set skal have lidt overskud af brændstof inden man går i pit? Synes dog det virker underligt at den skulle bruge svarende til ca. en omgang brændstof på at gå igennem pitten :P


Er det ikke i virkelighedens verden, at man ikke tanker under løbet, men har en vis mængde til rådighed?
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2018

Indlægaf BoblereN » 11. sep 2018 12:38

Jo, jeg tanker heller ikke.. Jeg føler bare nogen stjæler mit brændstof når jeg går i pit :)

Inden jeg kører i pit ligger jeg med overskud nok til at kunne køre ½ omgang ekstra i forhold til løbets distance.
Når jeg kommer ud fra pitten mangler jeg brændstof til at kunne køre den sidste ½ omgang i løbet, og derfor bliver jeg nødt til at køre i Lean fuel mode efter mit pitstop for at "spare" brændstof og køre langsommere for at kunne gennemføre løbet.. Hvis det giver mening :)

Jeg mener de har 110 kg brændstof til rådighed og så er der en grænse for flowet til motoren på 100 kg/h... Så køreren eller holdet skal få 110 kg brændstof, eller mindre hvis de er effektive med deres brændstof til at holde til hele løbet, sammetid må de ikke sprøjte mere ind i bilen end 100kg/h eller 27,77 gram/sekund
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2018

Indlægaf ShumwayDK » 11. sep 2018 18:16

Uden at kende til hvordan det fungerer i virkeligheden, så synes jeg ikke det lyder rigtigt.

På vej gennem pitten burde motoren jo ikke bruge specielt meget brændstof pga pitlimiter.

Jeg har kun fået kørt et løb, og der lagde jeg ikke mærket til noget, men der var også meget andet at holde styr på :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 2018

Indlægaf ShumwayDK » 28. sep 2018 17:49

Har fået kørt et par løb, og jeg har ikke bemærket problemer med brændstof i forbindelse med pitstop.
Men nu har der også være en eller to patches i mellemtiden, så det kan være det er noget de har fået fikset.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 2018

Indlægaf Helmerlund » 2. okt 2018 14:14

Hej,
Nu har jeg kørt nogle løb og synes det virkede lidt tamt i rattet, FFB, så ind og kikke og der står default noget "tøset"
Hvad kører i andre med i FFB settings, mit er et Thrustmaster TX Farrari 458 edition..
Helmerlund
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: F1 2018

Indlægaf ShumwayDK » 2. okt 2018 18:46

Jeg kører med default FFB settings med også med TX rat. Jeg har slet ikke været inde og se hvad der kan stilles på.

Det er rigtigt at der er ikke så meget kraft i FFB'en, som i f.eks. Project Cars, men til gengæld så synes jeg FFB'en er ganske detaljeret. Jeg føler ikke på noget tidspunkt, at jeg er i tvivl om hvad bilen eller dækkene gør.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron