Xboxlife forum

FIFA/fodboldkampe “hakker”

Har du brug for hjælp, så spørg her.

FIFA/fodboldkampe “hakker”

Indlægaf Adampantic » 21. sep 2018 22:21

Hej folkens. Jeg købte fornyeligt dette tv https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/philips-55-uhd-tv-55pus6703/p/100378087. Jeg er egentligt fint tilfreds. Men oplever under fodbold kampe og FIFA på Xbox one (både 18 og 19). At billedet til tider “hakker” eller går i en slags slowmotion slørethed. Det er irriterende generelt, men klart mest ved FIFA hvor det kan være uspilleligt. Jeg har forsøgt at justerer nogle indstillinger på tv’et. Men kan ikke rigtigt finde løsningen. Nogle dage er det ikke et problem, og andre dage er det nærmest umuligt at spille. Nogen der har en løsning?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: FIFA/fodboldkampe “hakker”

Indlægaf arnel925 » 21. sep 2018 23:06

Har du prøvet at sætte tvet på game mode?
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: FIFA/fodboldkampe “hakker”

Indlægaf MutantFoodStamp » 22. sep 2018 08:33

100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: FIFA/fodboldkampe “hakker”

Indlægaf Adampantic » 22. sep 2018 09:53

Det er hermed prøvet. Jeg vender tilbage med resultatet senere. Og tak for hjælpen :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: FIFA/fodboldkampe “hakker”

Indlægaf MutantFoodStamp » 22. sep 2018 15:51

No problem :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: FIFA/fodboldkampe “hakker”

Indlægaf Adampantic » 22. sep 2018 17:52

Prøvede hurtigt en kamp tidligere idag, hvor der ingen problemer var. Desværre er det sket før, at jeg kan spille 10 kampe uden problemer, og dagen efter sker det igen. Men fingrene er krydset :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster