Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 20. sep 2018 14:43

Callista skrev:Jeg synes det ser godt ud, og virker fedt nok efter at have prøvet demoen..
Så jeg er sprunget på 1stk Ultimate Edition..

Overvejer også at få fat i et rad og pedal sæt.. men hvad skal/kan man få for MAX 3k..
og er det så godt nok til den pris


Jeg kan anbefale Thrustmaster TX. Det var der mange i vores Project Cars liga der kørte med da jeg stadig var med.. Jeg var rigtig glad for mit.

Det ligger i ca 2200kr, dog er pedalerne noget du måske skal overveje at opgradere hvis du bliver rigtig glad for det.
Pedalerne der passer derpå som addons hedder T3PA og T3PA Pro

https://www.pricerunner.dk/pl/165-29466 ... ign-Priser
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. sep 2018 17:25

Jeg startede ud med denne pakke og har ikke fortrudt det nogensinde:
https://www.komplett.dk/product/852522/ ... AodZicDKw#

Hvis man køber delene enkeltvis ser det nogenlunde således ud:

Base + to pedaler (plast) og Ferrarirat (ikke et top end rat) 2200,-
T3pa Pedaler (3 stk.) 800,-
Læder rat 1100,-

Men det er selvfølgelig kun en god deal, hvis det er de dele man ønsker at have :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. sep 2018 18:48

Jeg regner med at streame lidt fra spillet i morgen aften og i løbet af weekenden hvis alt går godt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 20. sep 2018 21:09

Morten Skou skrev:Jeg regner med at streame lidt fra spillet i morgen aften og i løbet af weekenden hvis alt går godt :D


Med alt respekt, så venter jeg til udgivelsen for at minimere spoilere(og for at undgå at gå til i misundelse :cry: )
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 21. sep 2018 11:45

Jake242 skrev:
Morten Skou skrev:Jeg regner med at streame lidt fra spillet i morgen aften og i løbet af weekenden hvis alt går godt :D


Med alt respekt, så venter jeg til udgivelsen for at minimere spoilere(og for at undgå at gå til i misundelse :cry: )


haha jeg har det helt på samme måde :) jeg kan osse godt vente til den 28 sep :D :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 21. sep 2018 12:49

Ved i godt man kan optjene influence i fh4 nu når man streamer eller ser fh4 på mixer
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Smolle » 21. sep 2018 13:50

Er det virkelig værd, at spille Horizon med rat og pedal? Jeg prøvede det i 3'eren, men synes slet ikke jeg fik den rigtige føling med bilen. På det tidspunkt havde jeg dog også spillet en del både Forza Motorsport og Project Cars umiddelbart inden og jeg er selvfølgelig klar over, at det er meget forskellige oplevelser. Måske er det bare et spørgsmål om de rigtige settings, men jeg synes i hvert fald, at det var ekstremt 'klodset', at skulle spille Horizon med rat og pedal. Jeg har selv et G920-sæt.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 21. sep 2018 14:14

Mikael Nielsen skrev:Ved i godt man kan optjene influence i fh4 nu når man streamer eller ser fh4 på mixer


jeg har gjort det siden i lørdags..

jeg har indtil videre 864000 influence optjent :)

står mere om det her

https://blog.mixer.com/2018/09/12/watch ... -on-mixer/
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 21. sep 2018 17:28

Mikael Nielsen skrev:Ved i godt man kan optjene influence i fh4 nu når man streamer eller ser fh4 på mixer


Spændende... og hvad kan man bruge influence til? Jeg syntes ikke jeg har tid til at se på andre spille, den tid jeg har bruger jeg på at spille selv, men kunne da godt finde på at streame :wink:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. sep 2018 18:19

Det er i virkeligheden et stunt der skal udbrede Mixer og intet andet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2018 18:21

Niki Lauda DK skrev:Det er i virkeligheden et stunt der skal udbrede Mixer og intet andet.


Lige præcis...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 21. sep 2018 21:59

men gratis XP for at lave ingenting ??? jeg er på :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

min computer er i forvejen tændt 24 timer i døgnet ca. så betyder intet at have en mute tab åben med et 24 timers mixer stream åben :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 22. sep 2018 16:24

Jeg tænker at stille lidt spørgsmål til @skou da han pt sidder og banker FH4 igennem:-)

Kan det være rigtigt at der ikke er en Lamborghini Huracan fra start af?

Hvordan foregår det med tøj til ens avatar?(kan se st du er i høj hat og suit, i en warthog i din feed)

Mvh Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. sep 2018 18:10

Jake242 skrev:Jeg tænker at stille lidt spørgsmål til @skou da han pt sidder og banker FH4 igennem:-)

Kan det være rigtigt at der ikke er en Lamborghini Huracan fra start af?

Hvordan foregår det med tøj til ens avatar?(kan se st du er i høj hat og suit, i en warthog i din feed)

Mvh Jake


Jeg er lige ved at finde ud af, om jeg må svare på spørgsmålene.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. sep 2018 19:09

Jake242 skrev:Jeg tænker at stille lidt spørgsmål til @skou da han pt sidder og banker FH4 igennem:-)

Kan det være rigtigt at der ikke er en Lamborghini Huracan fra start af?

Hvordan foregår det med tøj til ens avatar?(kan se st du er i høj hat og suit, i en warthog i din feed)

Mvh Jake


Ok jeg må gerne svare på spørgsmål - bare ikke give mine scores o.l.

Jeg må erkende at jeg ikke bemærkede om Huracan var tilgængelig i butikken fra starten, men jeg har den i min garage nu, så jeg må have fået den relativt tidligt i spillet i forbindelse med et wheelspil eller et level-up.

Mht. tøjet, så kan man klæde sin avatar ud med forskellige ting som jakke, bukser, sko, briller, hat, armbånd o.l. Man får typisk tøjet i de førnævnte wheelspins. Det tøj du nævner, var VIP tøjet, altså det man får hvis man har købt VIP pass.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron