Xboxlife forum

Kan ikke komme ind i Cod WW2

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan ikke komme ind i Cod WW2

Indlægaf Kaipay » 5. sep 2018 15:34

Hej

Er der andre som har det samme problem som mig? Når jeg starter Cod ww2 op og prøver at logge på live siger den Xbox one er bedre med gold. Jeg har abonnement til juni 2019. Hvad kan være i vejen?
Kaipay
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Odder


Re: Kan ikke komme ind i Cod WW2

Indlægaf Mikael Nielsen » 5. sep 2018 17:41

virker fint her men spillede ville have en opdatering inde i selve spillet. prøv igen
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Kan ikke komme ind i Cod WW2

Indlægaf Kaipay » 5. sep 2018 17:52

Nu har jeg redeem'et en voucher på 1 måneds xbox live. Nu kan jeg spille. Men det er da lidt underligt at jeg ikke kan spille, når jeg har forudbetalt for 12 måneder.
Kaipay
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Odder


Re: Kan ikke komme ind i Cod WW2

Indlægaf Mikael Nielsen » 5. sep 2018 20:55

Kaipay skrev:Nu har jeg redeem'et en voucher på 1 måneds xbox live. Nu kan jeg spille. Men det er da lidt underligt at jeg ikke kan spille, når jeg har forudbetalt for 12 måneder.


har du flere profiler på din xbox, så du er kommet til at købe xbox abonnment til den forkerte profil, eller har du prøvet et andet spil om det er det samme. jeg kan ikke huske om man skal lave et activision login når man spiller cod
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Kan ikke komme ind i Cod WW2

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. sep 2018 21:10

Nogle gange når der ged i xboxlive skal man bare logge ud, holde slukknappen i bund indtil maskinen går ud og holde den inde i 10 sekunders tid. Vente og starte op igen og så virker det. Det har ihverfald løst rigtig mange problemer på de to maskiner vi har i husstanden.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Kan ikke komme ind i Cod WW2

Indlægaf Kaipay » 6. sep 2018 06:40

Jeg har 2 profiler, men bruger kun den ene. Jeg er logget ind med min “rigtige” profil. Som tidligere skrevet havde jeg en voucher på rn måneds Xbox live. Den er også overført til min rigtige profil/konto. Nu kan jeg spille i en måned og så må jeg se hvad der sker.
Kaipay
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Odder



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster