Xboxlife forum

Xbox one lukker pludselig ned. Ingen specielt varme dele?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one lukker pludselig ned. Ingen specielt varme dele?

Indlægaf The Kander » 30. jul 2018 22:31

Jeg har brug for en smule hjælp.
Jeg har en Xbox one som pludseligt lukker ned ved brug.
Det er den samme fejl som opstår igen og igen.
Jeg starter konsollen op som jeg normalt gør, går igang med et spil og efter et stykke tid lukker konsollen ned, det er kun når jeg spiller spil og fx ikke når jeg ser en Blu-ray?
Det skal siges at der ikke umiddelbart er nogen synderlig varme dele, hverken selve xboxen strømaftager eller lignende?
Håber i kan give lidt hjælp til hvad jeg kan og bør gøre.

Jeg har forsøgt mig med at genstarte strømforsyningen. Tager ledningerne ud et stykke tid og sat dem i igen.
Lampen på strømforsyningen skifter fra gul til hvid. Et kvarters tid efter opstår samme fejl?
The Kander
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Valby København


Re: Xbox one lukker pludselig ned. Ingen specielt varme dele

Indlægaf The Baptizer » 31. jul 2018 10:14

Kender en der har oplevet stor set det samme og der var det hendes strømforsyning som var ved at stå af. Nu kører den fint med en ny.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Xbox one lukker pludselig ned. Ingen specielt varme dele

Indlægaf Mysticurse » 31. jul 2018 10:50

Før du begynder at finde ny PSU, så ville jeg prøve et "Hard reset", hvor du slukker maskinen. Når den så er helt slukket, så holder du power knappen inde i 30 sekunder.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox one lukker pludselig ned. Ingen specielt varme dele

Indlægaf Niki Lauda DK » 31. jul 2018 16:34

Min datters gjorde det samme. Strømforsyningen blev støvsuget grundigt og fik mere plads rundt om det sted den ligger. Siden da, har den virket upåklageligt.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster