Xboxlife forum

Multiplayer XBOX One S

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Multiplayer XBOX One S

Indlægaf ThomasHarlyk » 22. jun 2018 11:39

Hej. Min søn har en Xbox One S. Han kan ikke spille multiplayer. Kommer med en besked om fejl i indstillinger. Hans NAT står til moderat. Er det derfor? Kræver det en fast IP adresse for at spille multiplayer? Vi har bedbånd hos Stofa og mulighed for at tilkøbe fast IP adresse. Nogens som kan hjælpe Hilsen Thomas
ThomasHarlyk
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Aabybro


Re: Multiplayer XBOX One S

Indlægaf Mysticurse » 22. jun 2018 12:16

Hey og velkommen til ;-)

Nu ved jeg ikke hvor meget du/i er inde i Xbox. Men man skal have et gold abonnement, for at kunne spille multiplayer.
Når det så er sagt, så hjælper en moderat NAT heller ikke på det. Prøv evt denne løsning her, men husk at slukke og genstarte det hele i rækkefølgen som beskrevet:
https://support.xbox.com/da-DK/xbox-one/networking/upnp-not-successful

Ellers er der skrevet en del om emnet her:
https://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?f=27&t=48938

Håber det kan hjælpe dig lidt..??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Multiplayer XBOX One S

Indlægaf ThomasHarlyk » 22. jun 2018 12:20

Tak for svaret. Det hjalp i hvert fald på årsagen til hvorfor han ikke kan spille multiplayer. Lidt underligt at man har valgt at skulle have et gold abonnement til xbox når man spiller frit på PS4. Men vil det hjælpe at have en fast IP adresse når vi nu skal ind og rode med IP adresser?
ThomasHarlyk
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Aabybro


Re: Multiplayer XBOX One S

Indlægaf Mysticurse » 22. jun 2018 12:28

Det var skam så lidt.
Tjaaah, nogen irritere det helt vildt, men personligt genere det mig nu ikke :-P Det skal så dertil siges, at har du gold abonnement, så for du gratis to Xbox 360 spil - alle er bagud kompatible med Xbox One, og så for du to Xbox One spil hver mdr.

MHT til dit spørgsmål, så ved jeg ikke så meget om netværk. Så om fast IP vil hjælpe eller ej, kan jeg desværre ikke lige svare på. Men prøv EVT den løsning jeg gav dig først ;-) Den hjalp nemlig mig da jeg havde moderat NAT ;-) Men er sikker på der er andre her der kan give dig et svar ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Multiplayer XBOX One S

Indlægaf Morten Skou » 22. jun 2018 12:30

Det er ikke korrekt at man kan spille gratis multiplayer på PS4, det kræver at man har et PSN Plus abonnement (med mindre at det er free2play spil), så den del er rimelig ens på begge platforme :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Multiplayer XBOX One S

Indlægaf ThomasHarlyk » 22. jun 2018 12:39

Tak til Mysticurse. Jeg forærer ham et abonnement og følger den vejledning som du skrev og til Morten Skou: Det er selvfølelig free2play spil. Her tænker jeg på Fortnite og de andre spil som han downloader gratis på sin PS4. Tak for svar :-)
ThomasHarlyk
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Aabybro

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron