Xboxlife forum

E3 2018 forventninger?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf armorking » 12. jun 2018 16:50

Redman DK skrev:Ja Sonys konference var sgu lidt mærkelig. De havde sagt inden at de ville fokusere på de 4 store titler hvilket var fint, men først at starte i en lokation og så rykke videre til en anden 10 min efter var bizart. For os der så streamet fik vi idemindste nogle meget korte trailere at kigge på imens, men det må da have pisseirriterende for dem der faktisk var til stede.
Men de havde nogen fede gameplay fremvisninger og nye spilannonceringer så helt tosset var det ikke.

Nu fik jeg ikke set MS konference, kun læst om den og set alle de trailere de viste frem. Men det virker som om MS havde en bedre konference i år.

Men ligegyldigt hvem der havde det bedste show, så blev der vist mange lækre nye spil frem som jeg virkelig ser frem til.


det første sted var det samme fra The last of us part II , hvor de dansede i traileren :mrgreen: tror de har lavet den som tak for naughty dog =D>
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Ronny73 » 12. jun 2018 18:24

det er lidt kedelig, at mange af de titler der blev vist af ms, var spil, man forventede i forvejen, de fleste var jo bare endnu en i en given serie. jeg glæder mig til der kommer nye exclusives.
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2018 20:06

Fuck en lorte konference af Sony. Spild. Af. Tid.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf tue69 » 12. jun 2018 22:13

Ronny73 skrev:det er lidt kedelig, at mange af de titler der blev vist af ms, var spil, man forventede i forvejen, de fleste var jo bare endnu en i en given serie. jeg glæder mig til der kommer nye exclusives.


Delvist enig. Sonys konference var mere tung på gameplay fra eksklusive titler men jeg synes ikke som sådan jeg savnede eksklusiver.

Som mange taler om på PSlife lige nu så kunne det meget vel være den sidste bølge af eksklusiver vi ser, inden en ny konsolgeneration bliver kørt i stilling. Og det er da flere af de helt store, herunder Forza, Halo, Gears, Last of Us m.fl. der skydes afsted nu.

Det bliver nogle vanvittigt gode år at game i og en værdig afsked med den nuværende generation af konsoller.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. jun 2018 08:43

Er der nogen som har hørt noget om 120 hZ mulighederne ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf citysleeps » 13. jun 2018 10:01

Det har overordnet været et skuffende E3. Mange af de eksklusive titler fra sidste konference er jo ikke engang udkommet endnu, så det giver vel fint mening at der heller ikke er (så mange) nye på vej. Måske E3 giver bedre mening hvert 2. år?

Microsofts show var en skuffelse, som forventet. Kvantitet > kvalitet? Jeg får næsten et indtryk af, at de er ligeglade med spillet, bare de får lov til at sige "exclusive" i starten af traileren. Den evige fortsættelse af Forza, Gears, Halo serien er trættende.
Teknisk så spillene ikke specielt imponerende ud. Mon det er tilfredstillende nok for MS, at blot kunne konstatere at de har verdens mest kraftfulde konsol? Indtil videre har der i hvert fald ikke været nogen demonstration på dette, pånær Forza som måske kan imponere.

Spil med et negativt indtryk: Gears, Forza, Metro, Assassin’s Creed Odyssey, Just Cause 4, Crackdown 3

Spil med et positivt indtryk: TLOU2, The Division 2, Cyberpunk (endelig), Beyond Good and Evil 2, Ghost of Tsushima, Death Stranding (de fleste PS4 eksklusive, uuups)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf tue69 » 13. jun 2018 15:31

citysleeps skrev:Det har overordnet været et skuffende E3. Mange af de eksklusive titler fra sidste konference er jo ikke engang udkommet endnu, så det giver vel fint mening at der heller ikke er (så mange) nye på vej. Måske E3 giver bedre mening hvert 2. år?


Crackdown-udviklerne venter jo bare på at de kan afvikle spillet i skyen...

Men ellers enig i ovenstående. Der er kommet en tendens med at spil annonceres meget tidligt i udviklingsfasen. Der skal bygges et hype op og der skal laves pre-orders i god tid.

Crackdown er et godt eksempel på bristede forudsætninger og lang udviklingstid, men der er dog heldigvis en sjældenhed at det går så galt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf The Baptizer » 14. jun 2018 10:07

Det var lidt overraskende at se Remedys nye IP under Sony konferencen :)

Men de nævnte da så vidt hørte ikke noget om at den var PS eksklusiv.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Erroneus » 19. jun 2018 15:51

The Baptizer skrev:Det var lidt overraskende at se Remedys nye IP under Sony konferencen :)

Men de nævnte da så vidt hørte ikke noget om at den var PS eksklusiv.

Det er den ikke, den kommer også til Xbox og PC.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster

cron