Xboxlife forum

E3 2018 forventninger?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Theis Jensen » 10. jun 2018 23:13

Så hvis vi tæller en masse små indiespil fra, hvad er der så tilbage af eksklusive?
Crackdown 3
Forza horizon 4
Gears of war 5
Halo 6

Jeg er selvfølgeligt glad for, at de har lavet aftaler med de 5 studier, men hvor er de nye store eksklusive ip’er eller bare en stor ip der skal holde en allerede synkende skude kørende?
Har jeg glemt noget, eller er fortsættelser til spil vi vel alle egentligt godt vidste var på vej det eneste vi kan få på xboxplatformen?
Ingen store (F... indie) eksklusive nye ip’er på vej, vil jeg personligt kalde endnu et tabt E3 for microsoft, når Sony har så meget nyt på vej, desværre! :(
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Erroneus » 10. jun 2018 23:19

Jeg syntes nu de 4 titler du nævner er store titler at have på vej :) Men det er tydeligt, specielt med de studier de har købt, at de arbejder på at bygge bedre eksklusive titler op fra deres egen studier, men sådan noget tager tid.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Theis Jensen » 10. jun 2018 23:32

Erroneus skrev:Jeg syntes nu de 4 titler du nævner er store titler at have på vej :) Men det er tydeligt, specielt med de studier de har købt, at de arbejder på at bygge bedre eksklusive titler op fra deres egen studier, men sådan noget tager tid.


Bevares, jeg skal selv spille flere af dem, men hvor er spillene som skal kæmpe mod, last of US, days gone, god of war, Detroit become human og mange andre? Indtil videre er det indholdsløse spil (sea of thieves) og bug fyldte spil som State of decay2, hvor et gennemgående tema er en metacritic score under 70 der er normen på Xbox.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Erroneus » 10. jun 2018 23:34

Jeg er skam ikke uenig, Microsoft har et problem men det er også tydeligt de arbejder på at få det problemet fixet. Det tager bare tid og vi ser næppe frugten af det arbejde før om et par år.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf arnel925 » 10. jun 2018 23:54

Fint E3 masser af spil. Som nogle af jer også nævner så mangler de nye exclusives. Men det tag tid, tror med køb af de 4 Studios samt et helt nyt, er de klar til next gen om 3-4 år. Jeg er ihvertfald tilfreds lige nu med gears, horizon, halo, ori. De er must buy
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Ronny73 » 11. jun 2018 06:04

øv, det ser ikke ud til der kommer en ny elite controller.
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf heinstach » 11. jun 2018 06:09

Det var vist bare mere af det, vi kender. Totalt kedeligt show uden overraskelser.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf tue69 » 11. jun 2018 06:43

arnel925 skrev:Fint E3 masser af spil. Som nogle af jer også nævner så mangler de nye exclusives. Men det tag tid, tror med køb af de 4 Studios samt et helt nyt, er de klar til next gen om 3-4 år. Jeg er ihvertfald tilfreds lige nu med gears, horizon, halo, ori. De er must buy


Processen med en ny eksklusiv IP er nok også temmelig kompleks.

Det vigtigste for mig er at MS nu nærmest officielt erkender at deres lineup har været for sløjt og købet af 4 nye studier hjælper da i allerhøjeste grad herpå. Samt et nyt internt studie også.

Jeg synes at fremtiden ser spændende ud for MS og jeg var godt underholdt af konferencen.

Bevares, det er ikke Forza, Halo eller Gears der sælger mig en Xbox men det er heller ikke altafgørende for mig at der kommer eksklusiver.

Det vigtigste er at der er fokus på spillene og foruden en lidt småkejtet dunder-salgstale til sidst så var der massevis af spil, herunder en del nye.

Så længe jeg ser nye spil så er det altså ikke afgørende om der står Microsoft eller Sony på konferencen. Det vigtigste er at der kommer noget nyt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+6

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf CvKM » 11. jun 2018 12:06

Jeg var helt vild med Microsoft’s konference igår, hold da op!

Men indtil videre skal jeg også have spil, der blev annonceret på Bethesda’s konference.

Tror jeg skal have;
Just Cause 4
The Division 2
Det nye Wolfenstein (kan ikke huske hvad det hedder)
Forza Horizon 4
CyberPunk 2077 (måske)

Bliver spændende at se hvad de andre præsenterer i aften! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf IkkNico » 11. jun 2018 14:45

Vanvittigt fed MS præsentation. Spil spil spil spil og flere spil.

Jeg er ikke sikker på, hvilke der var eksklusive; FH4, C3 og Gears selvfølgelig, men hvad med Tunic, Battletoads, Session og det der med ræven?
5 opkøbte studier, der selvfølgelig ikke sprøjter spil ud med 3mdrs varsel, men et kraftigt signal til Xbox spillere, og ikke bare tomme floskler.

Det jeg især bed mærke i var at MS er på vej med en streaming gaming service, der kan benyttes på tværs af flere platforme (PC, Xbox og mobil). MS er helt ligeglade med hvor mange konsoller de sælger, det er der nemlig ikke penge i. Spil services derimod, er der masser af penge i, for bundlinien er ligeglad med hvilken platform du spiller på, bare du betaler.

GamePass gør mig decideret fugtig i trussen. Det er klokkeklart win/win. Spillere får adgang til et kæmpebibliotek for en forholdsvis lav pris, og MS tjener endnu flere penge, især på de folk der også betaler for Gold. Shit, jeg håber Sony annoncerer noget lignende i nat
EA har jo allerede sådan en service, så også spændende at se om Activision og Ubisoft følger trop på et tidspunkt

Meget skægt med en lille hilsen til alle konsolkrigerne til sidst i konferencen: ny Xbox konsol er i støbeskeen, og Xbox bliver ved i mange år endnu

*edit*
Glemte helt Cyberpunk.
Jeg er slet ikke til RPGere, men C2077 ligner et må-eje spil.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf tue69 » 12. jun 2018 06:34

Så fik jeg set Sonys konference. Det var.... mærkeligt...

Nå, på plus-siden var der følgende:

- The Last of Us 2 ser som forventet godt ud
- Spider-Man ser fantastisk ud. MEGET inspiration fra Rocksteadys Batman spil dog.
- Remedy går multiplat
- Resident Evil 2 Remake i januar!
- Gameplay

Samtidigt synes jeg at følgende var skuffende:

- Death Stranding. Det er flot men fortsat helt meningsløst for mig.
- mærkelig tempo i konferencen. Det var mange ujævnheder i forhold til MS der bare tonsede afsted, og flere døde perioder.

Jeg var fint tilfreds med de tre titler, som jeg ser som must haves, altså resi 2, Spider-man og last og us 2 og fik hvad jeg kom efter, men var bedre underholdt af MS.

Generelt set ser det ud til at vi går et godt gamer-år i møde og det er det vigtigste.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Askinas » 12. jun 2018 07:11

Syntes at i år løb MS med det bedste show :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Erroneus » 12. jun 2018 08:03

Sony havde som forventet fuld fokus på deres store eksklusive spil, og ikke så meget plads til multiplatform titler, som Microsoft gjorde. Men ja noget anderledes E3 show, med forskellige scener, som skabte en pause i starten.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Cena » 12. jun 2018 08:04

Meget underlig konference fra Sony - og meget kort! Fedt gameplay der blev vist frem men havde håbet på flere spil. Glæder mig til Nioh 2.

Må lige se om jeg kan nå at få set Microsofts senere. Det lyder umiddelbart til den var bedre end Sony, så det ser jet frem til :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Redman DK » 12. jun 2018 12:50

Ja Sonys konference var sgu lidt mærkelig. De havde sagt inden at de ville fokusere på de 4 store titler hvilket var fint, men først at starte i en lokation og så rykke videre til en anden 10 min efter var bizart. For os der så streamet fik vi idemindste nogle meget korte trailere at kigge på imens, men det må da have pisseirriterende for dem der faktisk var til stede.
Men de havde nogen fede gameplay fremvisninger og nye spilannonceringer så helt tosset var det ikke.

Nu fik jeg ikke set MS konference, kun læst om den og set alle de trailere de viste frem. Men det virker som om MS havde en bedre konference i år.

Men ligegyldigt hvem der havde det bedste show, så blev der vist mange lækre nye spil frem som jeg virkelig ser frem til.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster