Xboxlife forum

E3 2018 forventninger?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

E3 2018 forventninger?

Indlægaf Morten Skou » 6. jun 2018 20:44

På lørdag går det løs, når Electronic Arts som de første afholder deres pressekonference før årets E3. Men hvad har I egentlig af forventninger, hvad tror I bliver afsløret af de forskellige firmaer, herunder Microsoft, til E3?

Mine bud er:
Forza Motorsport 8 (sikkert launch til november)
Crackdown bliver vist frem igen igen... igen
Halo 6

Andet:
- Microsoft vil annoncere muligheden for at sælge/bytte sine brugte spil over Xbox Live.
- Der kommer til at være meget fokus på Xbox Game Pass.
- Måske en ny Xbox LIve subscription "Diamond", som inkludrerer Xbox Live Guld, Xbox Game Pass og Mixer til en fornuftig pris.
- Der florerer rygter om at der skulle være hele 3 nye Gears of War spil på vej, så måske en lille teaser for dem.
- En Xbox One X i hvid?

Eksklusive titler:
Jeg ville ønske at der var mere fokus på eksklusive titler, og med det mener jeg ikke bare den kedelige "tidseksklusive" som alle har haft de sidste par år. Jeg vil se Microsoft hive pengepungen frem og købe et par store titler :mrgreen:

Derudover vil der selvfølgelig komme en masse gameplay fra de kommende Battlefield og Call of Duty spil.

Hvad gætter i andre på?

Se i øvrigt E3 2018 konferencetiderne her
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Askinas » 7. jun 2018 07:19

Tror du ikke det bliver Horizon 4?

Selv tror jeg på:

Forza Horizon 4
Gears of War 6
Halo 6
Halo MCC update
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Blodbad » 7. jun 2018 09:06

Jeg håber på en Xbox One Elite controller v2 med bluetooth og Design Lab support :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Mysticurse » 7. jun 2018 13:03

Blodbad skrev:Jeg håber på en Xbox One Elite controller v2 med bluetooth og Design Lab support :-)

Har længe tænkt på, hvorfor der ikke allerede er en V. 2 ude. Så det er helt sikkert noget jeg kunne være med på, specielt hvis der kommer Design Lab på også ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Slimjay DK » 7. jun 2018 13:17

Microsoft vil annoncere muligheden for at sælge/bytte sine brugte spil over Xbox Live.

Det ville være awesome :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. jun 2018 15:01

Trådløs VR til Xbox One X og første seriøse titel bliver Forza Horizon 4.

(Tror ikke på det, men håber det)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf The Baptizer » 7. jun 2018 15:20

Slimjay DK skrev:Microsoft vil annoncere muligheden for at sælge/bytte sine brugte spil over Xbox Live.

Det ville være awesome :)


Den tror jeg ikke rigtig på. Begræbet "brugt" giver jo ikke rigtig mening i en digital verden.

Jeg håber på at se nyheder om GamePass, Hololens og så nyheden om et trådløst chat-headset til One-X (Hvorfor har vi aldrig fået sådan en?)
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Thorpedo29 » 7. jun 2018 15:26

Helt enig omkring de eksklusive titler, det er n8get trist pt.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. jun 2018 17:15

Der er allerede annonceret et kommende elite 2 joypad, samt et originalt trådløst xbox one 7.1 headset, så det er da nærmest sikkert at de to vil være tilstede på E3.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Morten Skou » 7. jun 2018 18:46

Nu når jeg tænker mig om, så er det sgu nok Horizon 4 ... sikke hurtigt tiden går, jeg var sikker på at Horizon 3 udkom i 2017 :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf JohnH » 7. jun 2018 20:50

Morten Skou skrev:Nu når jeg tænker mig om, så er det sgu nok Horizon 4 ... sikke hurtigt tiden går, jeg var sikker på at Horizon 3 udkom i 2017 :D


Det bliver sikkert Horizon 4 og det kommer til at foregå i Japan (måske ;-) )
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Blodbad » 8. jun 2018 09:16

Niki Lauda DK skrev:Der er allerede annonceret et kommende elite 2 joypad, samt et originalt trådløst xbox one 7.1 headset, så det er da nærmest sikkert at de to vil være tilstede på E3.

Hvor er det annonceret?
Har set rygter og “leaks”, ingen annoncering.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf citysleeps » 8. jun 2018 12:11

Hvis det blot bliver et E3 med efterfølgere til Horizon, Gears of War, Halo osv - samt nyt tilbehør på hardware fronten, så kan det da kun blive endnu et tabt E3 for MS.

Der skal virkelig ske noget stort. Gerne et eller flere nye stærke single-player titler for en lidt mere 'voksen' målgruppe. Det er jo første E3 siden udgivelsen af One X, og vi mangler stadig at se den spille lidt mere med musklerne ift. PS4 Pro.

Kæmpe pres på MS i år. Det bliver interessant.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. jun 2018 20:59

Blodbad skrev:
Niki Lauda DK skrev:Der er allerede annonceret et kommende elite 2 joypad, samt et originalt trådløst xbox one 7.1 headset, så det er da nærmest sikkert at de to vil være tilstede på E3.

Hvor er det annonceret?
Har set rygter og “leaks”, ingen annoncering.


Det kan jeg ikke huske på stående fod, men jeg er ret sikker på at begge dele er fra Microsoft ansatte.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: E3 2018 forventninger?

Indlægaf Morten Skou » 8. jun 2018 21:51

Er ret sikker på at det kun er rygter, synes ikke at jeg har læst noget om det - men jeg kan jo tage fejl.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron