Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf LasseH » 18. mar 2018 00:00

Hej allesammen! Jeg kan anbefale at lave den nye icon SBC..

Billede
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: FIFA 18

Indlægaf devilboy » 18. mar 2018 22:01

Hvordan får folk alle de gode spillere uden at bruge penge på pakker???
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 19. mar 2018 13:10

devilboy skrev:Hvordan får folk alle de gode spillere uden at bruge penge på pakker???


De bruger penge på pakker....

Hvis man er tålmodig, kan man dog trade sig til en fornuftig økonomi, jeg er dog ikke blandt de tålmodige, jeg spiller bare meget, og var heldig at få Pogba IF i en Pakke..

Ps. Ramte sgu Guld3 i weekendligaen i går aftes for første gang. Det giver 30000/40000.- + tre solide pakker fx
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 30. maj 2018 19:23

Bare en reminder om ikke at spille World Cup updaten online endnu. Jeg førte 3-0 og blev pludselig smidt ud af spillet pga inaktivitet. Updaten er ekstrem buggy, men ingen overraskelse dér..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 30. maj 2018 21:26

Solgte alt jeg havde og brugte coins på packs.

Er fint tilfreds :D

https://www.youtube.com/watch?v=Ds4pWKAtWGs

Kan godt lide World Cup mode indtil videre. Det er ikke nær så fast-paced som alm FUT er.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 3. jun 2018 13:20

Man bliver automatisk smidt ud af spillet, hvis man kommer til at trykke på Xbox knappen (!?). Jeg spillede indtil finalen, som var så tyk af scripting, at Jeg intet kunne stille op. Enorm meget ghosting på bolden. Og så er 6 pakker som jeg har købt forsvundet.

2/10 herfra.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf BulletEyeDk » 3. jun 2018 21:57

Er sgu lidt ærgeligt man ikke kan spille online friendly's i FUT delen af VM delen... det er stort set udelukkende der jeg bruger min tid i det almindelige fifa... det burde da ikke være så svært ellers at få med.

Men hva' vi kan vel ikke helt tillade at brokke os, opdateringen med VM var jo gratis...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 4. jun 2018 16:50

BulletEyeDk skrev:Er sgu lidt ærgeligt man ikke kan spille online friendly's i FUT delen af VM delen... det er stort set udelukkende der jeg bruger min tid i det almindelige fifa... det burde da ikke være så svært ellers at få med.

Men hva' vi kan vel ikke helt tillade at brokke os, opdateringen med VM var jo gratis...


Der er dog både lokal og online co-op på vej til WC mode i næste opdatering.

Synes gameplay’et er så meget bedre i WC mode, at jeg ikke kan gå tilbage.
Elsker den måde det føles langsommere og mere realistisk på. Fysik spiller en rolle nu og ikke kun fart.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 13. jun 2018 13:24

Så fik de ødelagt det..

Pacet gameplayet op til det ulidelige, og sørget for alle har fuld legende hold pga nem SBC man kan lave igen og igen..

Trist...
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster