Hjælp.. Jeg kan ikke få lov til at åbne de games jeg har købt online via store.. Når jeg klikker på spillet, så går den ind og så flasher den tilbage til dashboardet.
Jeg har prøvet factory resette consolen, taget power kablen fra..
Jeg har ikke umiddelbart noget 100% bud på hvad det specifikt kan være, men: - Er du sikker på at du er logget ind med den rigtige konto på Xboxen? - Har du opdateret den til det seneste version og er den online på Xbox Live? - Har du prøvet at slette et af spillene lokalt, og så downloade det igen?
Jeg har en Xbox one console. Jeg har prøvet at fjerne mit account og tilføjet det igen.. Prøvede også at tilføje min kones account, samme problem..
Jeg har også gjort factory reset, ej heller ikke hjulpet. Det sket efter april updaten.. Det er kun spil over 1gb som ikke kan åbnes.. Spil under 1gb kan åbnes.. Fx sonic spillet kan åbnes, men just dance kan ikke... Har ikke Xbox live abonnement
starte xboxen og når den er helt oppe at køre, så trykke og holde tænd/slukknappen inde indtil xboxen slukker og blive ved med at holde den inde i 30 sekunder efterfølgende.
Jeg oplever det samme i ny og næ. I går havde ingen af mine spil lyd i flere timer. Ofte er det bare dovenskab fra Microsofts side, men ingen overraskelse dér..
Det har ikke hjulpet.. Hmm må kontaktede xbox supportmm De siger jeg skal sende det ind til dem. Plus jeg skal betale for reperationen.. Når det er deres skyld den ikke fungerede
Hvis jeg var dig, vil jeg prøve en komplet reset af konsollen, så alt bliver slettet. Hvis problemet forsætter derefter, kunne det godt lugte af en defekt harddisk.
Jeg har resettet konsollen, ved at jklikke på tænd/sluk knappen samt holdt ejet knappen ind. men resetten har ikke hjulpet. Det mærkeligt, at den ikke kan åbne spil over 1 gb, men kan åbne apps, og spil under 1 gb..
kan man selv skifte harddiskken eller skal den en tur ind til microsoft? tænker det er vel bare en alm. HDD der skal ind