Xboxlife forum

Far cry 5 release date US store?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Far cry 5 release date US store?

Indlægaf dani4376 » 12. mar 2018 17:57

Når nu man køber Far cry 5 fra US store hvornår er spillet så tilgængeligt for mig?

Ifølge US storen er release date d. 27. marts 2018, Kl 06:00:00
Hvor imod den danske store har release date der er d. 27. marts 2018, Kl 00:00:00

Er det så det danske release date der er gældene for mig eller er det den fra US store som, så vil være kl 12 ved middags tid d. 27. marts?

Tak på forhånd
Jeres ven
Dani
dani4376
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Far cry 5 release date US store?

Indlægaf Dinz » 13. mar 2018 09:57

Umiddelbart ville jeg tro du får det til US release tid, når det er fra den store du har købt det. Har du allerede pre-installeret spillet? Har ikke selv prøvet digitale pre-orders. For i så fald kan du sikkert godt spille det allerede fra DK release tidspunkt hvis din box står til DK.
Meld meget gerne tilbage på release, det kunne da være interessant at få afklaret. :-)
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Far cry 5 release date US store?

Indlægaf CaptainKicker » 13. mar 2018 12:23

Faktisk et godt spørgsmål. Jeg tror også det er bundet til den store du har købt det fra. Nu har jeg benyttet mig af US siden 2014 og jeg kan ikke huske, at jeg har fået udgivelser til dansk release.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Far cry 5 release date US store?

Indlægaf Bavi » 13. mar 2018 22:55

Release er bundet til den store du køber fra. Bl.a. derfor er det super fedt at købe fra et land som singapore, da de er foran dansk tid.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster