Xboxlife forum

Rocket League-tråden

For sport fanatikere.

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2016 21:44

Sejt gået! :D

Jeg fik byttet mig til Looper-hjulene i dag! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2016 23:30

Jeg er faktisk meget, meget tæt på (3 Imports, 1 Exotic) at have en komplet samling af alle items i begge Crates - så nu forsøger jeg mest bare at få fat i de forskellige farver af hjul. Lige nu venter jeg på et par lime-grønne Lobos og lidt andet - deriblandt et par Sky Blue Tunica-hjul, som jeg klart kan bytte til noget lækkert :-)! Tillykke med Loopers!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 23. sep 2016 07:42

Du får da skrabet til dig :D jeg kan se jeg kun har 2 crate 1 på boxen, men de kan vel også bruges? :) det er som sådan ligemeget hvad jeg får i bytte :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 23. sep 2016 08:16

Jeg får bare det sk*de dekor hver gang, har kun fået et sæt hjul og de var bare hvide...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 23. sep 2016 10:03

Zieglers skrev:Du får da skrabet til dig :D jeg kan se jeg kun har 2 crate 1 på boxen, men de kan vel også bruges? :) det er som sådan ligemeget hvad jeg får i bytte :)


Selvfølgelig kan det det! Jeg har 31 Keys der bare ligger og venter på Crates :-).

JohnH skrev:Jeg får bare det sk*de dekor hver gang, har kun fået et sæt hjul og de var bare hvide...


Altså bare normale, eller painted med Titanium White? Hvilke hjul var det?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 30. sep 2016 17:01

Billede

Så skete der ligesom noget. Certifications på alle items, og en nær-komplet samling af Series 1 og Series 2 med Certifications. Fandens fede hjul, de her.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 2. okt 2016 19:56

Yolo!

Jeg har en Certified-hat, der tæller, hver gang jeg laver en "Clear Ball", men den tæller ikke højere end til 50. Er det en fejl eller er der maks på, hvor højt certified items tæller?

Hvordan får et item veteran status, så jeg kan få min Achievement? TAK! :D

Edit: og selvfølgelig tæller den igen nu! Synes bare, at det virkede usandsyneligt, at jeg spiller flere kampe uden at lave en clear! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Bumsen42 » 19. jan 2017 00:29

Er der nogen, der vil bytte et af de nemmere certified items til mig? Jeg har selv en del crates og en turtle certified og den med Epic saves. Hjælp
Peace is the real muscle!
Bumsen42
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 6. jul 2017 18:26

Stor opdatering til spillet, ny bane, nye biler, nye udstødninger ,måleksplosioner mm. Man kan nu skifte bil direkte i spillet også.

https://www.rocketleague.com/news/patch ... ry-update/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 25. sep 2017 05:30

Jeg kunne godt bruge et par gode spillere til at komme i champ! Jeg spiller mest 3v3 og er i d2-3, så skriv endelig hvis du vil være med til et spil :D
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 27. sep 2017 19:25

Der kommer en masse nyt til Rocket League imorgen:

https://www.rocketleague.com/game-info/autumn-update/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 21. feb 2018 11:24

Så kommer der snart 2 Batmobiler mere til Rocket League, bl.a. Tumbleren =D>

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 13. feb 2019 16:38

For en måned siden blev der åbnet for crossplay , så alle platforme, selv PS4 kan spille sammen, nu kommer der så også mulighed for at invitere og spille med venner på tværs af platforme.

https://www.rocketleague.com/news/frien ... bruary-19/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 13. feb 2019 18:59

JohnH skrev:For en måned siden blev der åbnet for crossplay , så alle platforme, selv PS4 kan spille sammen, nu kommer der så også mulighed for at invitere og spille med venner på tværs af platforme.

https://www.rocketleague.com/news/frien ... bruary-19/



Det må da også være biligere at have alle platforme på samme servere. det bliver spændende om de andre udvikler også vil bruge det til deres spil. og go for os andre at der bliver flere at spille med, hvis serverne er lidt tomme på de forskellige platforme
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster