Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 14. feb 2018 19:21

Jeg er klar jeg skulle gerne kunne nå at blive færdig på jobbet
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 14. feb 2018 21:41

BoblereN skrev:Beklageligt med alle de afbud, løbsledelsen holder dog fast i afviklingen af 5. afdeling da forhandlingerne var svære at få på plads med Japan. Dog vil jeg gerne takke for at I melder afbud, så vi ikke sidder og venter forgæves :)
..........
For mit vedkommende har jeg følgende under overvejelse eller til afstemning:

1. Der bliver 14 dage mellem hver afdeling
2. Der bliver 3 afdelinger i serien hvoraf hver består af 1x kval og 2x løb ala det vi kender i dag.
3. 5/6 løb tæller med i den endelige stilling, således at hvis man er forhindret i en løbsaften er der altså kun tabt point ved 1 af de to løb.
4. En eventuel klasse opdeling, så dem der kæmper i midterfeltet og bagtroppen kan få en intern kamp og sejr med fra løbene. Hvordan opdelingen skal ske ved jeg ikke.


I min bog er det en selvfølge, at man melder afbud, hvis man er forhindret.

Syntes det er helt fint at løbene afvikles som det er meldt ud 8)
Mht. fremtidige løbsserie så er pkt. 1+3 klart at foretrække fra min side.

Kan du uddybe pkt. 2 ? eller er det bare mig der er forvirret over det? jeg tror det er lig konceptet som vi kører med i dag, men er i tvivl.

Pkt. 4 kunne være sjov, men hvordan det effektueres er jeg også i tvivl om.. evt. ens skill score ? dog vil en helt ny og uprøvet kører starte med en høj skill i forhold til andre der har kørt flere løb, men måske ikke vundet så meget? I så fald kan man måske se på safety rating U, F, D,C, B, A, S og lave en basis score for hvert niveau, som skal tillæges ens skill rating, som således vil være den værdi der afgør hvor man indplaceres ?

Hvilke typer af biler der evt. skal dystes i aner jeg ikke... der er rigtig mange fede klasser...

Det kunne være fedt lige at få et par ekstra ansigter på grid'en... jeg ved, at Tigerjax007 har planer om at købe pCARS2, når han er på plads på sin nye bopæl... men om netværksdækningen i området er god nok til pCARS2 multiplayer må tiden vise...

Samtidig kan vi jo håbe på at vi kan tiltrække nogle nye kørere og samtidig også få nogle af de gamle kendte ansigter fra pCARS1 til igen at prøve kræfter med pCARS her på xboxlife...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 14. feb 2018 21:45

Pokkers, jeg troede lige, at der ville være 25 dejlige, sikre point på kontoen efter, at jeg fik en (billig) podieplads i løb 1, men så blev jeg ramt af den sædvanlige disconnect :/

Jeg fik endnu en mail fra Dansk Kabel TV - som jeg snart har skrevet en hel roman sammen med - om, at jeg skulle prøve, at ringe til dem en aften for, at de kunne hjælpe mig med, at få Xbox'en på nettet uden om router'en. Det virkede som sagt ikke sidst jeg prøvede det, men kan være jeg giver det et skud igen inden sidste løb næste onsdag. Bare for, at finde ud af om det er min router den er gal med.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 14. feb 2018 21:48

Det må være skide irriterende... det er jo nærmest fast kutyme, at du bliver smidt af spillet..

Kunne være fedt hvis du fik det løst til den næste serie...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Renoldo » 14. feb 2018 22:09

BoblereN skrev:Beklageligt med alle de afbud, løbsledelsen holder dog fast i afviklingen af 5. afdeling da forhandlingerne var svære at få på plads med Japan. Dog vil jeg gerne takke for at I melder afbud, så vi ikke sidder og venter forgæves :)

Følgende skulle gerne stille til start i aften:

BoblereN
Racing Bull DK
Grabovac88
Smolle
EriksenDK

Det er et stærkt reduceret felt i forhold til vores tidligere minimum på 7 startende. :)
Jeg holder fast i afviklingen da vi også nærmer os seriens afslutning og vi har i denne serie fået startet op i pcars 2, fået nogle nye ansigter med og dannet en fornuftig bund for en kommende sæson 2. Så uanset afbud afvikles denne og sidste løbsafdeling i henhold til planen, og så kan vi begynde at kigge ind i hvad sæson 2 skal byde på.

For mit vedkommende har jeg følgende under overvejelse eller til afstemning:

1. Der bliver 14 dage mellem hver afdeling
2. Der bliver 3 afdelinger i serien hvoraf hver består af 1x kval og 2x løb ala det vi kender i dag.
3. 5/6 løb tæller med i den endelige stilling, således at hvis man er forhindret i en løbsaften er der altså kun tabt point ved 1 af de to løb.
4. En eventuel klasse opdeling, så dem der kæmper i midterfeltet og bagtroppen kan få en intern kamp og sejr med fra løbene. Hvordan opdelingen skal ske ved jeg ikke.


Jeg har fulgt lidt med på sidelinien i denne tråd,, da jeg, hvis jeg får købt et rat, godt kunne være interesseret i at være med i en ny serie hvis der er plads.
Men overvejer i andre dage end onsdage til næste løbs kalender?
Onsdage passer ikke så godt for mig, det er jo lillemor aften. :D
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 15. feb 2018 07:44

Opdateret med resultaterne fra i går:

EDIT: Der var fejl i beregningen af point i holdstillingen, det er nu rettet.

Billede
Senest rettet af BoblereN 15. feb 2018 13:14, rettet i alt 1 gang.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 15. feb 2018 08:06

Eftersom der går en smule snak om sæson 2 her i tråden og det kan være lidt uoverskueligt at finde det man leder efter har jeg oprettet en særskilt tråd til afstemning af sæson 2. Vi skal have så mange med som muligt :)

https://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?f=92&t=95152
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 16. feb 2018 18:42

Nu har jeg lige snakket med Dansk Kabel TV og fået givet min Xbox fast IP, i stedet for min router. Det betyder så, at jeg skal sætte Xbox'en direkte i mit data-stik når vi skal køre på onsdag og dermed ikke have wifi til resten af husstanden, men så håber jeg tilgengæld at det betyder et løbsevent uden disconnects! Det vil så også betyde, at det er min router den er gal med, hvis det viser sig at virke problemfrit på onsdag, hvilket også vil være lidt irriterende, da jeg købte den router for ca. et år siden efter gode anbefalinger. Tiden må vise, jeg håber bare, at jeg kan få lov, at gennemføre begge løb onsdag aften :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 21. feb 2018 14:42

Det tyder på et brag af en finale i aften - Kun afbud fra Niki og Dalingo...
Eller begynder de er tikke ind nu her når folk kommer hjem fra job? :)

Og mon Skou er blevet klar både med helbred, rat og pedaler?

Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 21. feb 2018 15:13

BoblereN skrev:Det tyder på et brag af en finale i aften - Kun afbud fra Niki og Dalingo...
Eller begynder de er tikke ind nu her når folk kommer hjem fra job? :)

Og mon Skou er blevet klar både med helbred, rat og pedaler?

Billede


Jeg meldte afbud i sidste uge.
Skal til generalforsamling.
Vi ses i næste sæson.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 21. feb 2018 17:42

Nå, men med de afbud så er jeg jo sikker på en samlet top 10 placering kan jeg se :D
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 21. feb 2018 18:26

Jeg kører i aften...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 21. feb 2018 18:50

Jeg må desværre melde fra igen.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 21. feb 2018 19:33

Jeg kører også i aften - men det bliver helt uden headset denne gang, mit øre bliver bare værre og værre :-(

Til gengæld giver jeg den gas med rat, så pas på mig, jeg er ny i trafikken :D

Jeg er i øvrigt lidt skuffet over rattet på den måde, at alle knapperne jo nærmest er kosmetiske - vil man lave en af dem til "pit"-knap, så viser alle sammen jo nærmest at de er "A"-knappen. Hvad har I andre gjort der?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Eriksen » 21. feb 2018 19:43

Det er ikke sikkert jeg når det i aften, så i skal ikke vente på mig hvis jeg ikke er online når i skal til at starte
Eriksen
Niveau 1
 
Indlæg: 92


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron