Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 12. feb 2018 18:29

Jeg er mest af alt bekymret for pladsen - men nu må vi se om ham gutten svarer eller ej :D

Edit: Æv, rattet var desværre allerede solgt. Det er gået stærkt.. sælger havde lagt annoncen op ca. kl. 14.. og jeg skrev kl 17.30.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 12. feb 2018 18:51

Det forstår jeg godt, for når du først har et TX, så går der ikke længe før du også har et playseat ;)
Til begrænset plads og noget der nemt kan pakkes sammen er playseat challenge en fed løsning, kan nemt stå i et garderobeskab sammen med skjorterne :)

Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 12. feb 2018 18:52

Ærgeligt, det var også billigt til 999,- kr
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 13. feb 2018 11:22

Må lige få tråden tilbage til emnet :-)
Men det er desværre med en meddelelse om at Ferrari #51 ikke stiller til start i Japan. :(

Jeg har lovet teamchefen at Ferrari #71 istedet vil køre nogle gode point hjem til teamet, da der på det seneste er blevet vist gode takter fra den side af garagen. Ingen press Daugaard :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 13. feb 2018 12:48

ShumwayDK skrev:Må lige få tråden tilbage til emnet :-)
Men det er desværre med en meddelelse om at Ferrari #51 ikke stiller til start i Japan. :(

Jeg har lovet teamchefen at Ferrari #71 istedet vil køre nogle gode point hjem til teamet, da der på det seneste er blevet vist gode takter fra den side af garagen. Ingen press Daugaard :D


Det var noget af en presbold du sendte videre der... :shock:

Jeg har, netop som jeg læser din besked, haft teamchefen i røret... er indkaldt til ekstra træning i morgen formiddag, har endnu ikke kørt en eneste km på Sugo siden vi kørte der sidst.. :mrgreen: :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 13. feb 2018 14:30

Så er det nu vi skal slå til Teddy! Sikrer vi os at Bullet ikke alene henter 6 point på os i holdmesterskabet i Japan så er hold sejren hjemme. 8)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 13. feb 2018 16:54

Jep jeg har også gjort modsat af hvad jeg har gjort før de andre løb, nemlig trænet så lidt som muligt ,3 omgange i vådt føre og 3 omgange i tørt ,så jeg regner med dundrende succes :)
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 14. feb 2018 11:52

Jeg må beklageligvis melde afbud igen. Sorry.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 14. feb 2018 12:04

Som det ser ud lige nu, så kommer jeg heller ikke til at deltage. Er røget i gulvet med en omgang Man-flu... fandme typisk når jeg nu har kørt over 200 træningsomgange på banen :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 14. feb 2018 13:36

Hej racere.
Jeg synes, at det er et fedt initiativ, som Brian kommer med ang. Denne serie.
Jeg har det sådan, at når man siger A må man også sige B.
Jeg ved godt, at det kan være svært at sætte tid af til race hver uge.
Sygdom kan man ikke gardere sig imod.
Jeg er også nød til at melde afbud til i aften. Alt min fritid lige i denne tid, bliver brugt af mit arbejde.
Næste uge er der desværre røget en generalforsamling ind i planerne. Der er jeg som bestyrelsesmedlem forpligtet til at komme.
Jeg vil gerne være med i en serie i fremtiden, bare med lidt længere interval imellem.
Gerne nogle endurance løb. De er fede. Gerne 3 timer en aften.
Vi ses derude.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 14. feb 2018 17:16

Det er også med en lidt dårlig smag i munden, at jeg er nødt til at melde fra til i aften.. :cry: :cry:

Jeg er hverken syg eller optaget af job, men pga. vinterferien fik vi (mest fruen) spontane planer med familie aktivitet, så har været ude af huset det meste af dagen. Samtidig har det skubbet det oprindelige program for dagen, så xboxen desværre må nedprioriteres...

Håber i trods et lidt stort frafald får kørt et fedt løb...

Er enig med Kim om at det klart er at foretrække med 14.dage mellem løbene... men bakker op det jeg kan om det nuværende format... hvis ikke andet kommer i vejen, stiller jeg til start i sidste løb 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 14. feb 2018 17:29

Hvor mange er vi overhovedet der stiller til start i aften så? :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 14. feb 2018 18:01

Er der mulighed for vi kan flytte dette løb? Jeg er nemlig også forhindret i aften. :?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 14. feb 2018 19:10

Jeg er frisk nok på, at flytte løbet en uge, hvis der er stemning for det, så vi kan få nogle flere folk med i feltet. Det ser lidt tomt ud til aftenens løb.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 14. feb 2018 19:13

Beklageligt med alle de afbud, løbsledelsen holder dog fast i afviklingen af 5. afdeling da forhandlingerne var svære at få på plads med Japan. Dog vil jeg gerne takke for at I melder afbud, så vi ikke sidder og venter forgæves :)

Følgende skulle gerne stille til start i aften:

BoblereN
Racing Bull DK
Grabovac88
Smolle
EriksenDK

Det er et stærkt reduceret felt i forhold til vores tidligere minimum på 7 startende. :)
Jeg holder fast i afviklingen da vi også nærmer os seriens afslutning og vi har i denne serie fået startet op i pcars 2, fået nogle nye ansigter med og dannet en fornuftig bund for en kommende sæson 2. Så uanset afbud afvikles denne og sidste løbsafdeling i henhold til planen, og så kan vi begynde at kigge ind i hvad sæson 2 skal byde på.

For mit vedkommende har jeg følgende under overvejelse eller til afstemning:

1. Der bliver 14 dage mellem hver afdeling
2. Der bliver 3 afdelinger i serien hvoraf hver består af 1x kval og 2x løb ala det vi kender i dag.
3. 5/6 løb tæller med i den endelige stilling, således at hvis man er forhindret i en løbsaften er der altså kun tabt point ved 1 af de to løb.
4. En eventuel klasse opdeling, så dem der kæmper i midterfeltet og bagtroppen kan få en intern kamp og sejr med fra løbene. Hvordan opdelingen skal ske ved jeg ikke.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron