Xboxlife forum

Controller drejer til højre

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Controller drejer til højre

Indlægaf brilleabendk » 8. feb 2018 22:33

Hej midt i en hæsblæsende FIFA kamp, synes jeg mit spil begyndt at blive mærkeligt. Dette fandt jeg så ud af skyldes, at min controller hele tiden ville til højre. Jeg har nu prøvet en masse forskellige ting. Men stadig med der samme resultat... den vil til højre.

Nogen der har været ude for samme problem? Desværre har jeg ikke kvitteringen.
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Controller drejer til højre

Indlægaf Mysticurse » 9. feb 2018 08:18

Jeg var ude for det samme i November med min One S controller. Var så heldig, at den lige var under garantien endnu.
Har hørt et sted, at det hjælper at skifte ens thumbsticks ud... men om det virker, det ved jeg ikke. Da jeg ikke selv har prøvet det.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvor gammel din maskine/controller er. Men hos MS har du jo 2 års garanti, og der behøver du ikke kvittering på deres hjemmeside ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Controller drejer til højre

Indlægaf Zt3pH » 9. feb 2018 08:21

Sådan bil har jeg også haft... Senere fik jeg en hund der også havde den defekt
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+3

Re: Controller drejer til højre

Indlægaf brilleabendk » 9. feb 2018 14:04

Jamen denne controller er fra list efter sommer men hvordan få jeg microsoft til at tage i mod den?
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Controller drejer til højre

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. feb 2018 16:04

Du skal have fat i kvitteringen. Få fat i det sted du købte dem, og få et kopi af kvitteringen.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Controller drejer til højre

Indlægaf Mysticurse » 9. feb 2018 18:25

brilleabendk skrev:Jamen denne controller er fra list efter sommer men hvordan få jeg microsoft til at tage i mod den?

Ved ikke lige om dette link virker: https://support.microsoft.com/da-dk/devices Det virker ihvertfald ikke i Chrome. Du er nødt til at gøre det i Microsoft Edge. Hvis det ikke virker, så søg efter "Reparation- og servicecenter" på google. Så skulle det gerne dukke op som en af de første ;-)

Lord Beef Jerky skrev:Du skal have fat i kvitteringen. Få fat i det sted du købte dem, og få et kopi af kvitteringen.

Ja det var også en mulighed. Ved at der er flere butikker, hvor dine fakturaer/kvitteringer ligger under ens bruger på deres side ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Controller drejer til højre

Indlægaf Rechain » 14. feb 2018 01:39

Sådan en kæreste har jeg haft..men det ordnede sig da vi gik fra hinanden og jeg kunne gå til venstre! :lol:
Men seriøst, indimellem har jeg oplevet controllere gøre det..dog gik det væk af sig selv? :shock:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Controller drejer til højre

Indlægaf brilleabendk » 14. feb 2018 09:29

Har prøvet at skille den ad, men ja intet har afhjælpet problemet så nu er den smidt i skiften til reserve dele. Desværre var det forskellige versioner af controller jeg havde. Men så kan man jo glæde sig over man skal ud og have en ny :)
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron