Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 22. jan 2018 21:22

Benja190782 skrev:@Chokofanten:

Nu er vi jo mange herinde, som har enten et TX eller G920 rat.
Jeg kunne godt tænke mig, at vide hvor meget anderledes det føles, at gå fra et TX rat og over til dette lækre Fanatec setup.
Hvordan sammenligner du følelsen i rattet, pedalerne og evt. gearskifteren hvis ellers du havde den fra Thrustmaster?

Ville du vurdere at det f.eks. er pengene værd, hvis jeg nu solgte hele mit Thrustmaster setup og gik over til Fanatec? Ja giftigt spørgsmål måske, men vil virkelig gerne hører mere om din oplevelse med Fanatec, Kim. ;)


@ Benja.

Det er jeg måske ikke den rette til at vurdere i dit tilfælde.
Jeg havde før det sæt med Ferrari Italia. Der var meget plastik. Det var købt fordi, det var det første sæt for mig ,og var det ikke mig, at køre ræs, så var det ikke så dyrt. Efterhånden som tiden gik, skulle jeg også have et sæde, efter at have kørt med en wheelstand i stuen. Nu sidder jeg i soveværelset og har ikke fortrudt det.
Jeg vil sammenligne det med at komme fra en Citroen C1 og så over i en Mercedes i mit tilfælde.
Bare pedalerne er en helt anden verden. Der kan jeg selv vælge hvor stort et tryk jeg vil have.
Selve rattet og wheelbasen kører som smurt.
Om du skal sælge dit, og købe noget som dette, vil jeg lade dig selv afgøre.
Du får, også i andre en åben indbydelse til at komme og prøve det.
Jeg bor i Randers. Ikke ret langt fra Randers Storcenter, hvis den bedre halvdel lige skal have lidt tid til at gå imens.
I skal være velkommen. Bare sende en PB. Så kan vi lige snakkes ved.

Mvh.
Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+4

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 22. jan 2018 22:02

De pedaler der fulgte med de nye lækre sæt virker de motorer på gas og bremse også på xboxen i project cars 2 mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 22. jan 2018 22:30

normann skrev:De pedaler der fulgte med de nye lækre sæt virker de motorer på gas og bremse også på xboxen i project cars 2 mvh teddy


Ikke i Project cars.
Jeg tror ikke Xboxen understøtter det.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Renoldo » 23. jan 2018 16:25

Hold nu kæft det ser fedt ud Kim.

Det kunne være at jeg skulle se at få købt et rat, men tænker nok at starte med et FX.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf mrnybroe » 24. jan 2018 10:49

Det setup Kim - det er dælme lækkert!!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 24. jan 2018 11:39

Hej jeg er forhindret pga. Arbejde i deltage i aften
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2018 17:58

Jeg er klar i aften ... hvis ellers Xboxen lige får hentet spillet ned haha :D

Skal spille det på mit gamle setup.. dvs. uden 4K og på en mindre skærm.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2018 18:30

Nu er det pænt længe siden at jeg har spillet online i det - og nåede jo desværre ikke med til træningerne.

Hvor pokker er det nu, at jeg bestemmer hvilket setup jeg skal starte med til et løb? Gør man det bare under practice før løbet? Uanset hvad jeg gør, så synes jeg at jeg starter med 89 liter i tanken?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 24. jan 2018 18:57

Morten Skou skrev:Nu er det pænt længe siden at jeg har spillet online i det - og nåede jo desværre ikke med til træningerne.

Hvor pokker er det nu, at jeg bestemmer hvilket setup jeg skal starte med til et løb? Gør man det bare under practice før løbet? Uanset hvad jeg gør, så synes jeg at jeg starter med 89 liter i tanken?



Husk at gemme dit setup.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 24. jan 2018 19:06

Og så vælges det inden hhv. træning og løb
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2018 20:11

Takker :)

Jeg mangler omkring 5 sekunder pr. omgang i forhold til BoblereN ... så med mindre at noget går galt for jer andre, så indtager jeg sidste pladsen i aften ;-)

Vi er enige om, at de dæk + benzin som man har i tanken til kvalifikation, det er det samme man starter med ikke?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 24. jan 2018 20:21

Ja den type dæk du har sat din bil op med starter du også med... samt det antal liter du har valgt til tanken...

Forud for løb #2 vil der være mulighed for at lave ændringer, hvis man har behov for det...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2018 20:26

BulletEyeDk skrev:Ja den type dæk du har sat din bil op med starter du også med... samt det antal liter du har valgt til tanken...

Forud for løb #2 vil der være mulighed for at lave ændringer, hvis man har behov for det...


Super :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 24. jan 2018 22:03

Irriterende med de disconnects :/ Jeg har ellers tjekket min NAT-type adskillige gange og den har stået til "Åben" hver gang, både før og efter jeg bliver smidt ud af vores sessions. Har endda købt et nyt, ekstra godt netværkskabel siden sidste onsdag, i håb om at det kunne hjælpe, men det gjorde tydeligvis ingen forskel (det var jo nærmest værre i dag end "normalt").

Synes ellers det gik meget godt for mig i løb 2, selvom jeg havde en dum start. Beklager til alle, at jeg - trods adskillige advarsler - alligevel overvurderede mine bremser inden første sving. Det var sgu pinligt, så det må I undskylde. Derfra gik det ellers okay for mig og jeg holdt bilen stabilt, omend ikke så hurtigt, men jeg lå da nummer fem da jeg så røg af...

Næste onsdag kan jeg ikke deltage, så der slipper I for alle mine problemer ;)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2018 22:11

Tak for et super løb... jeg skal åbenbart lige træne uden ABS til næste gang - og måske prøve om jeg kan være med til træningen inden løbet ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron