Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 21. jan 2018 19:28

Smolle, og det er bare et sving ud af 11... 1 sekund kan virke som en stor forskel på en bane men det er faktisk mange gange mindre end 0.1 s pr. Sving man blot skal være hurtigere.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 21. jan 2018 19:51

Jeg vil hellere køre 2 sek. Langsommere pr. omgang,hvis jeg har en mere stabil bil, at køre i.
Det er ikke alle som har et talent for det.
Hvis man ligger lige bag den forankørende, så er det mere stresset for vedkommende, end at kunne køre hurtigt.
Så må man håbe på en lille fejl som lige gør at man får 3 - 4 sek. forærende og kan lave overhalingen.
Jeg har selv været samme sted som helt grøn, men med øvelse gør man sig bedre. Jeg satser også nogle gange de forkerte steder. Bare man lærer af det.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 21. jan 2018 20:50

BoblereN skrev:Aouch! Lækkert, hvad har du måtte slippe for sådan et setup og kommer der ikke et billede op af grejet? :D


Her er lige et par billeder fra mit nye setup
Jeg købte den store pakke. (1499€)
Jeg bestilte det onsdag aften, og fredag middag var det kommet.
Det var lidt dyrt, men jeg har indtil videre kørt med Ferrai tx Wheel. Det synes jeg kørte ok, indtil det gik i stykker.
Nu har jeg kørt med rat i lidt over 2 år så interessen for simracing er støt opadgående. Så havde jeg ikke det store problem at købe det dyre sæt. Efter at have kørt med det i et døgn, så er det bare så meget bedre. Det er en hel anden kvalitet.
Om jeg så bliver bedre til at køre, må tiden vise.
Der går nok lige lidt tid før jeg kommer i gang med H shifter, for den bane vi skal køre næste gang, er nok ikke lige den jeg skal prøve første gang.


Billede


Billede

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+4

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 21. jan 2018 22:19

Hvor er der fedt at være med i dette fællesskab med så mange kompetente medlemmer. Tak!

Og så tror jeg også vi skal være glade for at vi kører i en ægte simulator hvor kombinationen af teknik og talent rent faktisk gør en forskel.

Selv kørte jeg i fredags vel ca 40 omgange med bobleren. Startede med et setup fra nettet som sikkert har potentiale til at være hurtigt, men var umuligt for mig at styre. I stedet vendte jeg tilbage til SMS Stable og fik en meget mere stabil bil. Endte med 1.18.9xx og får ikke trænet meget mere. Håber på at kunne køre 1.20 uden crashes i løbet på onsdag.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+7

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 21. jan 2018 22:27

Det ser da noget fedt ud tillykke med det ,bare lige mellem os to hvis jeg havde brugt så mange penge på (legetøj) og den bedre halvdel havde opdaget det så skulle jeg skide i en pose resten af mit liv
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 21. jan 2018 22:44

normann skrev:Det ser da noget fedt ud tillykke med det ,bare lige mellem os to hvis jeg havde brugt så mange penge på (legetøj) og den bedre halvdel havde opdaget det så skulle jeg skide i en pose resten af mit liv


Min kone var helt med på den.
Vi sammenlignede det med, at hvis jeg skulle have en mountainbike til min sport, eller skulle spille golf i 2 år, så ville prisen være det samme.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jan 2018 22:51

Det ser sgu godt ud Kim =D>

Det giver god mening at sammenligne med andet "legetøj" såsom MTB/Golf o.lign... når det er noget man gerne vil og bruger masser af tid på, må man godt engang i mellem shoppe igennem :mrgreen: :mrgreen:

Godt fruen trods alt var enig i den betragning.. 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 22. jan 2018 07:12

WOW! Et fedt setup du har fået dig, Kim! Ville virkelig gerne prøve sådan et Fanatec setup.

Tillykke med det! ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 22. jan 2018 07:53

Damn Kim det er et misundelsesværdigt setup! Fedt fedt fedt!! Du bliver jo skuffet når du kommer til Silkeby i weekenden ;) det kan vi slet ikke hamle op med
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 22. jan 2018 11:23

Fedt setup! Det ser ud til, at være høj kvalitet og meget solidt. Skulle jo også gerne holde nogle år til den pris. Er det på nogen måde muligt, at folde noget af det sammen, eller fylder det altid så meget? :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 22. jan 2018 11:37

Smolle skrev:Fedt setup! Det ser ud til, at være høj kvalitet og meget solidt. Skulle jo også gerne holde nogle år til den pris. Er det på nogen måde muligt, at folde noget af det sammen, eller fylder det altid så meget? :)



Det kan ikke foldes.
Jeg vender det bare, så står det ikke så langt ud i rummet.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 22. jan 2018 12:31

Nu du er ved at brænde penge af, så må du hellere få en xbox one x med i opgraderingen :)
Det må være det samme som at skulle have hjelm og sko med til sin nye MTB :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 22. jan 2018 13:06

BoblereN skrev:Nu du er ved at brænde penge af, så må du hellere få en xbox one x med i opgraderingen :)
Det må være det samme som at skulle have hjelm og sko med til sin nye MTB :)


Du får lige nummeret til min kone her i weekenden.
Så kan du prøve at spørge hende.
Held og lykke. :D
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. jan 2018 16:56

Det ser edermame lækkert ud Kim. Kæmpe tillykke :-D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 22. jan 2018 18:55

@Chokofanten:

Nu er vi jo mange herinde, som har enten et TX eller G920 rat.
Jeg kunne godt tænke mig, at vide hvor meget anderledes det føles, at gå fra et TX rat og over til dette lækre Fanatec setup.
Hvordan sammenligner du følelsen i rattet, pedalerne og evt. gearskifteren hvis ellers du havde den fra Thrustmaster?

Ville du vurdere at det f.eks. er pengene værd, hvis jeg nu solgte hele mit Thrustmaster setup og gik over til Fanatec? Ja giftigt spørgsmål måske, men vil virkelig gerne hører mere om din oplevelse med Fanatec, Kim. ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster