Tak for de meget detaljerede indlæg!
Jeg har netop prøvet, at bremse senere med den formodning, at det ville give mig hurtigere omgangstider hvis jeg kunne bruge mere tid med speederen i bund, men der sker bare præcis det som BoblereN beskriver. Man mister kontrollen og bilen ryger alt for langt ned i fart. Jeg er ret sikker på, at jeg ville kunne forbedre mig væsentligt, hvis jeg blev bedre til, at finde ud af at bremse rigtigt. Det er kun godt halvanden uge siden, at jeg slog 'break line assist' fra, på opfordring af BoblereN, så jeg er stadig i indlæringsfasen hvor jeg prøver, at finde ud hvornår det er optimalt at bremse. Jeg ved ikke om jeg er blevet hurtigere af det endnu, men jeg er helt sikkert blevet meget mere opmærksom, hvilket næppe er en dårlig ting
Tror også, at det er meget rigtigt det med, at finde de sving hvor man ikke kommer rigtigt igennem. Jeg har selv prøvet, at skære et sekund af min bedste tid, alene ved at finde ud af, at tage et sving mere optimalt end jeg ellers havde gjort. Det svære er bare, at finde de sving og finde ud af hvordan man tager dem bedre.
Det er ikke fordi jeg forventer, at kunne køre fra de bedste af jer på onsdag, men kan jeg skære et halvt eller et helt sekund mere af min nuværende bedste tid, så vil jeg være kommet langt. Fandt en video på Youtube med en der kørte Long Beach i BMW'en, så jeg så hvordan han kørte den og hvilke gear han kørte i hvornår og synes også det hjalp. Optog også min egen kørsel i dag for, at kunne studere min bedste omgang og se hvad det er jeg bør gør mere af. Ret interessant at se sin egen kørsel igen, når man ikke længere er bag rattet.
Hvis der er nogen af jer, der vil dele jeres kørsel rundt på banen kunne det også være fedt. Jeg er godt klar over, at det måske er "forretningshemmeligheder", så forstår godt hvis I vil holde det hemmeligt
Og det med, at optage ens kørsel er også virkelig besværligt! Jeg endte med, at streame til mixer.com og downloade det, men kvaliteten er ret skuffende...