Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 17. jan 2018 22:56

Smolle skrev:Så det hjalp åbenbart ikke, at få ny Xbox, hvad angår disconnects :/ Men tak fordi I ventede på mig til løb to. Mind mig om, at jeg skal genstarte min Xbox inden løb 2 næste gang også. Ser ud til, at det virker.

Resultatet af løbene var fra min side nogenlunde forventeligt, selvom det ærgrer mig, at jeg mistede så mange placeringer mod slutningen af løb to. De sidste fem minutter følte jeg mig godt nok som Bambi på glatis og det medførte en masse snurreture. Desværre kom den ene lige efter, at jeg havde overhalet Dalingo på langsiden :P

Som sagt i chatten, så lykkedes det mig også, at gemme replay af løb 2, så hvis jeg skal gøre noget for, at få det delt med jer, så sig til. Tak for godt race!


Fedt du fik kørt begge løb uden at disconnecte... god point med genstart inde løb #2, det må vi huske.

Jeg tror godt Dalingo vil have belyst en episode omkring påkørsel af sin bil i løb #2 - så vidt jeg har forstået er det opvarmningsomgangen ?

Det skal ikke undre mig, at det er mig - men som sagt så var der 10 sekunder hvor han forsvandt fra min skærm, nede i nærhed af sving 6-7 må det vel være... hvis episoden er sket der, havde jeg ingen påkørsler på min skærm ej heller noget skade... så det er jeg lidt spændt på at se :mrgreen:

Det var 100% mig der hamrede ind i ShumwayDK i løb #2, da det var givet frit... jeg skar sving #3 og havde ingen chance for at undvige ham da han holdt på tværs, jeg havde en bil på min højre side og kunne ikke trække venstre om...

Fedt at være igang igen, der er lagt op til nogle gode onsdage med noget fedt ræs =D>

Stærkt kørt af Corvette holdet... rimelig overbevisende præstation i dag
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 17. jan 2018 23:28

Så blev første afdeling af serien afviklet - Tak for god ræs! (Dog med lidt udfordring på serveren, men da vi først var afsted gik det fint)

Resultat fra løb 1:
Billede

Resultat fra løb 2:
Billede

Detaljer:
Billede

Den individuelle stilling:
Billede

Hold stilling:
Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 18. jan 2018 08:34

Corvette-team'et har lagt sig voldsomt i front fra start må man sige! :)

Var jeg den eneste, der fik gemt replay fra løb to? Det ser ikke ud til, at det er muligt, at dele replays fra Project Cars, men hvis der er specifikke episoder I gerne vil have set igennem kan jeg godt prøve, at gøre det i aften. Kan evt. også optage min skærm med mit kamera, selvom det nok bliver af tvivlsom kvalitet...
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. jan 2018 09:11

Jeg har det også. Man kan optage spilklip på xboxen og på den måde optage replayed imens man skifter vinkler og biler mm.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 18. jan 2018 09:37

Hej og tak for godt ræs i går. Godt at være i gang igen (o:

Jeg var som I nok hørte involveret i en episode i starten af andet løb. Den vil jeg meget gerne se igen så jeg ved hvem fra AF Corse Team jeg skal straffe næste gang. Nej pjat, men da det jo også kan være mig som husker helt forkert, så det kunne være sjovt at se den igen.

Det skete som sagt umiddelbart efter starten af løb 2. Ikke på formationsomgangen men lige efter løbet var givet frit i det første venstresving. Hvis en af jer gider lave et klip af episoden vil det være dejligt.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. jan 2018 10:12

Jeg går igang nu !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. jan 2018 11:07

Kameraet er svært at styre fordi det automatisk drejer på plads, så jeg kæmpede det bedste jeg kunne og man kan se det hele fra flere vinkler og fra de forskellige biler. Husk Popcorn :mrgreen:

Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 18. jan 2018 11:31

Fedt Niki!

Kan i andre heller ikke kører Time Trial på Long Beach. Min fryser hver gang og hopper ud af spillet.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 18. jan 2018 13:52

Den uvildige løbsledelse har netop afsluttet afgørelsen på gårsdagens begivenheder på første omgang af løb2.

Følgende 4 biler var involveret i begivenhederne: #34 EriksenDK, #51 ShumwayDK, #71 BulleteyeDK og #72 DalingoDK.
Begge kørere fra AF Corse teamet modtager en advarsel i forhold til deres kørsel.

#51 ShumwayDK:
Modtager en advarsel for sin kørsel grundet manglende vilje for at undgå sammenstødet med bil #34 der har mistet kontrollen.
På intet tidspunkt fremgår det af videomaterialet fremstillet at der bremses.
Køreren vurderes at have højere prioritet i avanceringen af positionen end den generelle sikkerhed.

#71 BulleteyeDK:
Modtager en advarsel for sin kørsel grundet manglende vilje for at undgå sammenstødet med bil #51 der holder parkeret på tværs af banen.
Da bil #71 ankommer til sving to er bil #51 allerede parkeret på tværs, men det er først et godt stykke efter udgangen af sving 2 der handles for at undgå en kollision (bremses og forsøg på afvigelse).
Da #71’eren kolliderer med holdkammerat #51, kastes #71’eren hårdt sidevejs ind i #72’eren som er uden ansvar i ulykken.

Advarslen til bil #71 kan mod dokumentation af et midlertidigt blackout trækkes tilbage.

Ovenstående 2 kørere vil blive nøje observeret under næste afdeling, hvor man ikke forventer at se lignende adfærd.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+4

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 18. jan 2018 14:28

Det er sgu godt arbejde Niki, virkelig fedt at se det igen, og så kan jeg jo forstå at hele balladen med DalingoDK centrerer sig om mig - vildt jeg slet ikke har registreret, at min bil kolliderede med hans efter den første påkørsel... jeg skar svinget ret kraftigt, og forsøgte at gå på indersiden af de øvrige biler, jeg så ShumwayDK alt for sent til at kunne bremse til 0 og kunne ikke nå at komme venstre om, så forsøgte at finde plads til højre... her vidste jeg der var andre, så nok derfor det ikke helt lykkedes at komme udenom ham på højre side...

At jeg så rammer DalingoDK kort herefter, det har jeg slet ikke registreret :shock: :shock:

Ikke lige AF Corse's dag på banen - advarslen fra løbsledelsen er taget ad notam og jeg skal være den første til at beklage overfor DalingoDK - jeg troede egentlig også det var en helt anden hændelse han refererede til :mrgreen:

EDIT: det kunne faktisk være sjovt at se det fra cockpittet hvis det er muligt Niki ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 18. jan 2018 14:46

Niki Lauda DK skrev:Kameraet er svært at styre fordi det automatisk drejer på plads, så jeg kæmpede det bedste jeg kunne og man kan se det hele fra flere vinkler og fra de forskellige biler. Husk Popcorn :mrgreen:


Mange tak Niki. Godt arbejde og også rart at få bekræftet at jeg ikke er helt senil endnu (o:

Du er hermed officielt udnævnt til løbsfotograf for resten af sæsonen...
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 18. jan 2018 14:48

BulletEyeDk skrev:Det er sgu godt arbejde Niki, virkelig fedt at se det igen, og så kan jeg jo forstå at hele balladen med DalingoDK centrerer sig om mig - vildt jeg slet ikke har registreret, at min bil kolliderede med hans efter den første påkørsel... jeg skar svinget ret kraftigt, og forsøgte at gå på indersiden af de øvrige biler, jeg så ShumwayDK alt for sent til at kunne bremse til 0 og kunne ikke nå at komme venstre om, så forsøgte at finde plads til højre... her vidste jeg der var andre, så nok derfor det ikke helt lykkedes at komme udenom ham på højre side...

At jeg så rammer DalingoDK kort herefter, det har jeg slet ikke registreret :shock: :shock:

Ikke lige AF Corse's dag på banen - advarslen fra løbsledelsen er taget ad notam og jeg skal være den første til at beklage overfor DalingoDK - jeg troede egentlig også det var en helt anden hændelse han refererede til :mrgreen:

EDIT: det kunne faktisk være sjovt at se det fra cockpittet hvis det er muligt Niki ?


Det er helt i orden Bullet. :D Det er tydeligt at det ikke er bevist og ingen er jo forpligtet ud over deres evner...... :lol: :lol:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. jan 2018 18:53

Tak for rosen og tilliden. Jeg kan desværre ikke være fast løbsfotograf da jeg er prospect i en barsk knallertklub hver anden Onsdag og nødig vil komme i bad standing hos dem. Det kan både ende med olferter og buksevand hvis ikke jeg møder op som aftalt.

Bullet: Jeg kan lige se om ikke jeg kan finde tid i morgen til at lave en video med in-car view.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 18. jan 2018 19:24

Whaaaaaaaaaat?!?!?!

#51 nedlægger protest mod dommen. :)
For jeg er da i den grad uenig. Jeg har da ikke en jordisk chance for at undgå en bil der pludseligt skifter retning og går på tværs af banen foran mig.
Dommeren er vel godt klar over, at replayet kører i langsom gengivelse? ;)
Jeg kommer rundt i svinget med 160 i timen, og har ikke nogen chancer for at reagere andet end at bremse alt hvad bilen kan.

Edit:
Nok ikke helt 160. Dækkene var jo kolde, så jeg tog det faktisk roligt :) men bremserne var også kolde. :D

Godt arbejde forresten Nikki. Synd at dommeren dog ikke kan afkode klippet. :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 18. jan 2018 20:57

ShumwayDK skrev:Whaaaaaaaaaat?!?!?!

#51 nedlægger protest mod dommen. :)
For jeg er da i den grad uenig. Jeg har da ikke en jordisk chance for at undgå en bil der pludseligt skifter retning og går på tværs af banen foran mig.
Dommeren er vel godt klar over, at replayet kører i langsom gengivelse? ;)
Jeg kommer rundt i svinget med 160 i timen, og har ikke nogen chancer for at reagere andet end at bremse alt hvad bilen kan.

Edit:
Nok ikke helt 160. Dækkene var jo kolde, så jeg tog det faktisk roligt :) men bremserne var også kolde. :D

Godt arbejde forresten Nikki. Synd at dommeren dog ikke kan afkode klippet. :lol:


Jeg kan bekræfte, at man ikke kunne se de biler der holdt på tværs af banen, før man var langt inde i svinget - og det var alt for sent, havde det været et andet langsommere sving var det nok gået anderledes 8)

Netop af den årsag kunne det være fedt at se et replay fra cockpittet i alm. hastighed... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron