Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 7. dec 2017 13:47

pongolle skrev:Skiftet formation og hold, prøver Serie A..

De lider dog af mangel på RW'er i Serie A

Kvalificeret til weekend ligaen, har dog kun tid imorgen, så må prøve at høvle nogle kampe igennem, og sikkert miste modet på FIFA igen :D


Berardi er den bedste RW jeg har prøvet i Serie A. Men det siger ikke så meget, for som du siger er udvalgtet lidt begrænset.

Følger du med på det officielle forum? Jeg holder mig fra WL denne uge. Der er ny disconnect glitch ude og det bliver et KÆMPE problem denne weekend, fordi diverse youtubere har delt metoden på youtube, twitter mm. for at få EA til at gøre noget ved problemet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 14. dec 2017 20:09

Billede

Har byttet lidt rundt på holdet. Solgte Crespo og købte TOTGS Ben Yedder. Ham kan jeg virkelig anbefale. 80 IGS mere end Crespo. Dribler og afleverer bedre og 5* WF.

Købte Gullit i dag og ham er jeg meget imponeret over. Et rent monster rent fysisk og skyder godt. Regner med at købe 88 Maldini og smide ham på CB ved siden af Benatia. Og så er jeg også en fattig mand.

Har ikke spillet WL et par uger, men strøg i gennem med 2 rage quits og 2 forholdsvis nemme sejre. Jeg får kun tid til et par kampe i weekenden, men det var mest for at se om jeg var faldet af på den :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 15. dec 2017 21:10

Bedste start på WL og flest sejre (7) i træk :D

Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf arnel925 » 18. dec 2017 16:55

Er ikke så meget inde i UT men hvordan får i alle de blå kort? Er det noget man kan vide sig til de spillere eller skal man købe dem til 100.000 som nogle af dem koster
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 18. dec 2017 20:24

Fik lige en lækker United trøje idag.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 18. dec 2017 21:34

arnel925 skrev:Er ikke så meget inde i UT men hvordan får i alle de blå kort? Er det noget man kan vide sig til de spillere eller skal man købe dem til 100.000 som nogle af dem koster


Man kan tjene en del coins på f.eks. trading og rewards fra WL og SB.

@Benja Jeg fik også en smuk Bayern trøje :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 31. dec 2017 12:40

Bedste WL ever.
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 2. jan 2018 14:34

Jeg havde ikke så meget tid pga. nytåret i denne uge, men havde også min bedste WL indtil videre. Jeg gik 18-7 hvilket er stort for mig, da jeg normalt kun når 18 sejre med et par enkelte kampe tilbage. Jeg gik 14-5 om lørdagen, hvilket jeg er super tilfreds med! Men alt gik også min vej og jeg havde perfekt connection hele dagen. Og de kampe jeg tabte kunne jeg lige så godt have vundet.

Er spændt på om jeg kan følge op på den gode stime i næste weekend. Får nok ikke spillet så meget da jeg har knægten og skal være sammen med kæresten + børn også :) Hvis jeg kunne få de 18 sejre så nemt igen ville det være super!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 2. jan 2018 16:29

Jeg når i hvert fald ikke særligt mange kampe i denne weekend. Men jeg nåede guld 2 monthly hvilket gir 3 guld TOTW spillere på torsdag. Så jeg er godt tilfreds. Jeg kan ikke lade være med at tænke på at hvis jeg havde haft tid til at spille alle WL kampene i december så kunne jeg være sluttet på guld 1 eller med lidt held elite 3.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 2. jan 2018 21:00

the 007 baker skrev:Jeg når i hvert fald ikke særligt mange kampe i denne weekend. Men jeg nåede guld 2 monthly hvilket gir 3 guld TOTW spillere på torsdag. Så jeg er godt tilfreds. Jeg kan ikke lade være med at tænke på at hvis jeg havde haft tid til at spille alle WL kampene i december så kunne jeg være sluttet på guld 1 eller med lidt held elite 3.


Jeg ved ikke rigtigt hvad mit niveau er. Den her uge var rigtig god men normalt har jeg lorte connection og når lige de 18 wins. Nu må vi se om jeg kan følge op på den fine præstation denne weekend :) Næste weekend får jeg ikke spillet da kæresten har fødselsdag. Jeg spiller de WL jeg kan nå og så må det være sådan. Mit hold står i 4,3 mio nu da min trading er gået super de sidste 2 uger. Så nu er forbedringerne snart så dyre at de er ret meget udenfor rækkevidde selvom jeg laver mellem 30-80k om dagen uden det store arbejde :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 3. jan 2018 09:28

Egemar07 skrev:hvordan laver du 30-80 k om dagen?


Jeg handler med ULTRA rare bronze og silver kort hvor der er mellem 5-30 på markedet, som andre pricefixer. Jeg køber dem på åbne bud til alt mellem 150-2000 coins og så sælger jeg dem til price fixerne for mellem 1000-4500 coins. Jeg kunne godt sælge dem en del dyrere, men for mig handler det om hurtigt at komme af med dem, så jeg kan sælge endnu flere kort. Sælger alt mellem 10-40 kort på en nat alt efter hvor heldig jeg er.

Har siden omkring d. 22-23 december hvor jeg rigtigt startede på denne metode tradet til 85 Rio + DDG og nu ca. 500k coins. Det vil 1,3 mio ca (Incl. coins fra SB og WL rewards). Bedste trading metode jeg nogensinde har haft. Havde en god dag i går hvor jeg lavede 130k ca. fordi jeg også havde et par sjældne bronze fra MM som solgte til 5k. stykket.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 3. jan 2018 09:38

Der er i øvrigt sket lidt med mit hold siden jeg postede herinde sidst. Hele forsvaret er skiftet ud:
Billede

Det kører super med det nye hold. Den næste der skal skiftes ud er Kroos som er untradeable. Har spillet 675 kampe med ham og nu er jeg bare blevet træt af han er så langsom. Han koster for meget offensivt og defensivt. Har ikke 100% besluttet hvem jeg køber i stedet men tror det bliver Baby Vieira. Mangler en 8-900.000 til ham. Kan også være det bliver CDM Petit, da jeg kun mangler 400k til ham. Det kommer an på hvor tålmodig jeg er :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 3. jan 2018 14:15

Cena skrev:Der er i øvrigt sket lidt med mit hold siden jeg postede herinde sidst. Hele forsvaret er skiftet ud:
Billede

Det kører super med det nye hold. Den næste der skal skiftes ud er Kroos som er untradeable. Har spillet 675 kampe med ham og nu er jeg bare blevet træt af han er så langsom. Han koster for meget offensivt og defensivt. Har ikke 100% besluttet hvem jeg køber i stedet men tror det bliver Baby Vieira. Mangler en 8-900.000 til ham. Kan også være det bliver CDM Petit, da jeg kun mangler 400k til ham. Det kommer an på hvor tålmodig jeg er :)


Jeg kan anbefale Blanc, han er vild som CM. Har selv brugt ham på samme plads hvor du har Kroos. Hvad syntes du om Florenzi?

Mit hold ser således ud
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 6. jan 2018 09:54

@Baker
Jeg har faktisk været rigtig glad for ham, men han er lige blevet skiftet. Fik IFVrsejlko i monthlies + jeg har lavet lidt andre ændringer. Så nu er mit hold sådan her:
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 7. jan 2018 03:43

Billede

Det gav lidt mønter på bogen :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron