Slimjay DK skrev:Det må igen være en gamestop der ikke har tjek på deres ting så .. fordi de burde kunne se på serienummeret at du ikke har købt den der ...
Slimjay DK skrev:Det må igen være en gamestop der ikke har tjek på deres ting så .. fordi de burde kunne se på serienummeret at du ikke har købt den der ...
OmarE skrev:kofoed skrev:Ja, er lidt træt af at have købt en Xbox One X via gamestop for under 3 uger siden nu, men det er ikke til at vide sådan noget.
Jeg købte min for 2-3 uger siden. Det jeg gjorde var at købe en Xbox one X i Elgiganten, gik ned i gamestop og spurgte om jeg ikke kunne returnere den på min gamle kvittering også købe den igen med det nye tilbud. Det kunne jeg godt, efter jeg fik controlleren og koden til PUBG, gik jeg ned i Elgiganten og returnerede Xboxen. Det tog mig max 30 min.
Skal lige siges at på min gamle kvittering fra gamestop, stod der at de tager varer retur helt inde i januar. Tjek din egen kvittering om det er det sammme.
kofoed skrev:Jeg var nede i GameStop, for at høre om det kunne lade sig gøre at få den extra controller, og PUBG. Det kunne det heldigvis, og jeg fik begge ting, selvom jeg ikke havde min Xbox med.
Den var købt D. 3/12, så det var super service, ved ikke om det er noget alle vil have held med, men jeg havde.
kofoed skrev:Jeg tror desværre ikke du får det store ud af deres support, jeg skrev til dem på facebook, og der fik jeg at vide at jeg skulle tage ned, og snakke med dem i den butik hvor jeg havde købt den.
Han sagde dog også i butikken "Det er ikke noget vi normalt gør, men...". Men for at være ærlig så havde jeg ikke selv forventet at få noget ud af, men var da super glad over de bare gav den controller og spil til mig uden nogen problemer, men en skam at ikke alle kan få samme service...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster