Xboxlife forum

T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Dinz » 22. nov 2017 11:44

Hvis nogle har den originale mail de kan videresende til mig også, så må de meget gerne det. Cnbjornsen@gmail.com
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf susperia » 22. nov 2017 11:55

Dinz skrev:
Slimjay DK skrev:
Dinz skrev:GS har ændret tilbuddet. Så nu hedder det 2 spil +99 kr for en valgfri controller


Der er sikkert stor mulighed for at det kun er i den butik du har været i ... De har jo deres egne regler .. har set flere i går der er kommet hjem med controller uden at betale de 99 kr.


Han viste mig det på deres interne Gamestop portal.. troede nemlig ikke på ham først, fordi han bare havde det stående på en postit. Viste også billedet fra post #1, men det var ikke nok til han ville godtage det.
Jeg forsøger mig i en anden GS. Det her var inde i GS Odense C. De havde heller ikke ret mange controllers at vælge mellem.

Jeg var også der inde i lørdags, og der sagde de det samme til mig, så kørte i Rosengårdcentret og fik en controller, uden at skulle betale 99kr.
Der skulle jeg så vise kørekort, og være medlem, men ikke vise nogle mails.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 22. nov 2017 12:54

Lasborg skrev:Er lige blevet afvist. Da jeg ikke havde en mail med tilbuddet i, der skulle åbentbart være en stregkode i som de skal bruge.
Sært. Og jeg har ikke fået nogen mail da jeg åbentbart er faldet ud af deres system da jeg ikke har brugt deres kort i et år.

Det virker lidt fishy.
Er der evt nogen der har den mail som ikke skal bruge den, og kan sende den til mig?
Lasborg@gmail.com


Der er ingen stregkode i mailen ... Men løbet er vel kørt, da tilbudet er en uge gammelt nu.

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Lasborg » 22. nov 2017 13:47

Slim vil du ikke prøve at videresende mailen til mig.?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 22. nov 2017 14:15

Lasborg skrev:Slim vil du ikke prøve at videresende mailen til mig.?


Done
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf køberen » 22. nov 2017 14:31

Jeg har lige ringet til GameStop Fisketorvet og de siger at man skal være medlem og vise mail :(
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: København S


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf propagandapanda » 22. nov 2017 15:27

Byttede NHL 15 + FIFA 15 i Herning, og fik controller til 0 kr. Skulle oplyse medlemskab, samt vise kørekort.

Nævnte blot tilbuddet...skulle ikke vise mail.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561

+2

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf sorbits5 » 29. nov 2017 08:24

gælder dette tilbud stadig ?
sorbits5
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 29. nov 2017 08:38

sorbits5 skrev:gælder dette tilbud stadig ?


Den eneste måde at finde ud af det på er ved at ringe til Gamestop. Men jeg er næsten sikker på at hvis det stadig skulle være aktivt, at det er på andre vilkår. :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Mysticurse » 29. nov 2017 10:59

sorbits5 skrev:gælder dette tilbud stadig ?

Gider du evt. lige at vende tilbage med svaret? Kunne nemlig godt selv bruge en, da min er begyndt at travel, og derfor er sendt til bytning hos MS.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf sorbits5 » 29. nov 2017 11:59

nå, gamestop fortæller at det stoppede igår.....øv
sorbits5
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Mysticurse » 29. nov 2017 12:00

sorbits5 skrev:nå, gamestop fortæller at det stoppede igår.....øv

Øv også :-/ Men tak for info ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron