Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Adampantic » 21. nov 2017 09:51

Har også tidligere prøvet, at et gift card fra US ikke kunne bruges. Men 30 dollars for Madden er sgu for fristende. Microsoft kunne bare ikke rigtig hjælpe, da de bare vil sætte mig tilbage på dansk store.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf meeper » 21. nov 2017 10:31

Jeg gav det også et skud med gavekort, men den melder fejl når jeg prøver at redeeme dem :-(
meeper
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2017 12:27

meeper skrev:Jeg gav det også et skud med gavekort, men den melder fejl når jeg prøver at redeeme dem :-(



Redeem den direkte på din xbox og husk den skal stå til US alle de steder den kan komme til det ;)

Jeg har indløst 3 gavekort de sidste 4 dage på den måde ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf meeper » 21. nov 2017 12:33

Samme resultat på xbox.com og Xboxen. Den validerer koden, men når jeg trykker videre melder den en fejl om at der er et problem hos Microsoft og jeg skal prøve senere.. Syntes det er for bøvlet, så jeg har lavet en salgstråd på mine US gift cards..
meeper
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2017 12:40

meeper skrev:Samme resultat på xbox.com og Xboxen. Den validerer koden, men når jeg trykker videre melder den en fejl om at der er et problem hos Microsoft og jeg skal prøve senere.. Syntes det er for bøvlet, så jeg har lavet en salgstråd på mine US gift cards..


Surt, for mit vedkommende har det godt nok været nemt.

Og du har sat din Xbox til US og genstartet den ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf meeper » 21. nov 2017 12:42

Jeg har sat region og sprog til US og restartet fra samme billede. Skal man slukke den helt i stedet for restart, og er der andre steder man kan vælge US?
meeper
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2017 12:49

næææ, jeg mener det burde være det ... men det skader jo ikke at boote den helt og prøve igen.

derefter går jeg hen på "Store" fanen og et stykke nede på siden, står der redeem code og så taster jeg skidtet ind , så ryger pengene på min konto.

Du er sikker på det er US dollars du har købt og ikke Canadian dollars :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf meeper » 21. nov 2017 12:52

Ja ja.. jeg har ikke købt Hockey dollars :mrgreen: Jeg giver det et forsøg mere og ser om det kan lykkedes..
meeper
Niveau 1
 
Indlæg: 94

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Adampantic » 21. nov 2017 12:54

Oplevede det samme for noget tid siden, med US gift cards - at jeg skulle prøve igen senere. De endte aldrig med at virke. Andre gange har det virket.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ekelund » 21. nov 2017 13:07

Har også prøvet at ændre land til usa osv samme problem og endnu ingen svar fra MS
ekelund
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf xsoenx » 21. nov 2017 13:26

meeper skrev:Ja ja.. jeg har ikke købt Hockey dollars :mrgreen: Jeg giver det et forsøg mere og ser om det kan lykkedes..

Hvis du har WIndows 10 kan du gøre det over Store appen.
Bare skift din region til USA først og derefter gå ind i Appen og vælg redeem code. Den har aldrig fejlet for mig.
for at skifte region på Win10 så skriv "Region" i søge feltet, og vælg den der hedder Region og sprog. Skift til USA og så kører det :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ekelund » 21. nov 2017 13:34

Når fik snakker med MS , min konto skal åbenbart lukkes op igen , den var blevet lukket for købt fordi jeg ikke havde købt noget i godt 2 måneder , man han kunne ikke forstå jeg ikke havde fået en mail , men skulle virke om et par timer så må jeg se der.
ekelund
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Lord Beef Jerky » 21. nov 2017 15:35

Hold on. De har lukket din konto, fordi du ikke har købt noget i et par måneder?? Det er fandme fucked up.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+2

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 22. nov 2017 09:08

meeper skrev:Ja ja.. jeg har ikke købt Hockey dollars :mrgreen: Jeg giver det et forsøg mere og ser om det kan lykkedes..


Hockey Dollars :lol:

Hvad skulle du købe fra US Storen ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf meeper » 22. nov 2017 10:11

Rock Band 4.. jeg har endelig fået fat i legacy adapter til mit ION trommesæt.

Har købt Rock Band på den dansk store nu.
meeper
Niveau 1
 
Indlæg: 94

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron