Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 10. nov 2017 22:43

Nogen der spiller Pro clubs? Det er sgu sjovt når man matches med nogen der vil spille fodbold. Det er desværre for sjældent i drop in.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 12. nov 2017 22:08

Jeg har brug for lidt hjælp til at lave indlæg.
Er der nogen der kender en god metode der virker nogenlunde. Jeg har Lukaku og Kluivert oppe foran men mine indlæg fra fløjen rammer aldrig dem.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 14. nov 2017 16:23

Så fik jeg solgt mit tyske hold, der har været mine trofaste spillere i knap 230 kampe.

Har nu 850.000.- på bogen

Nogle forslag til, hvad jeg skal bygge mit nye hold op omkring.

Jeg tænker 4-1-2-1-2 (Min fortrukne), eller en 4-2-3-1 for at stabilisere defensiven lidt.

Selv kunne jeg godt tænke mig Bruyne som min "main man" og evt en Fekir IF som en offensiv.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 14. nov 2017 17:03

De Brunye er også crazy god. Jeg kan anbefale et Hybrid hold hvilke fungere godt for mig. Særligt Nainggolan, Florenzi og Manolas er et must for mig.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 15. nov 2017 10:32

Billede

Endte med overstående...

Tyder på, at kunne blive ret godt.. Jeg gik I hvert fald videre i første forsøg til weekendligaen i går aftes.

Skal lige ha lidt mere ud of Bruyne, overvejer en "fri rolle".

Og så skal bænken forstærkes, men penge slap op :) 30.000.- tilbage i banken, så holdet passede perfekt til mit budget :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 15. nov 2017 12:42

Ser godt ud! Lukaku må du købe når du får råd. Han er et bæst.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2017 12:31

Har lige vundet min første onlinekamp i FIFA 18 (også den første kamp jeg rent faktisk har spillet online i det spil) - det kører umiddelbart ret nice og det lader til at spillet matcher folk med andre på samme niveau :D

Men er der nogen der ved, hvordan jeg får de der pile der viser hvor min bold skydes hen, kan slås fra? :shock:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 18. nov 2017 13:17

Morten Skou skrev:Har lige vundet min første onlinekamp i FIFA 18 (også den første kamp jeg rent faktisk har spillet online i det spil) - det kører umiddelbart ret nice og det lader til at spillet matcher folk med andre på samme niveau :D

Men er der nogen der ved, hvordan jeg får de der pile der viser hvor min bold skydes hen, kan slås fra? :shock:


Billede
Er det instruktøren du mener?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2017 13:20

Det ligner i alle tilfælde de der pile... de er da røvirriterende at se på :D Tak!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 18. nov 2017 13:44

Selv tak. Bare tryk på pause under en kamp og vælg instruktør.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2017 15:18

Det der jeg skrev med, at den var god til at matche mig med spillere på mit eget niveau, det trækker jeg tilbage igen... har lige tabt 8-2, og 7-1 til klart overlegne spillere. :-(

Når de første onlinekampe man spiller ender på den måde, så mister man ret hurtigt lysten til at spille online :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 18

Indlægaf AliBabah » 19. nov 2017 13:00

Hey FUT'ere.

Jeg startede med at spille FUT, i FIFA17, men finder det godt nok svært at få nogenlunde gode spillere.
Hvordan får i så gode spillere?

Jeg har klaret en del SBC, og spiller jævnligt SB. Ender gerne på typisk på Elite 3i SB, men det jeg får ud af pakkerne er virkelig virkelig skod.

De bedste spillere jeg har pt. er Kompany, Mustafi, Morata og Carzola. Har været heldig 2 gange, at få en TOTW spiller, det var hhv. Boruc og Tomovic. Dem solgte jeg, for at få lidt ekstra coins ind.

i SBC har jeg blandt andet gennemført Hybrid Leagues og Hybrid Nations, hvor begge gav en Rare Mega Pack, men det var blot Carzola, Sneijder og De Rossi jeg fik ud af det :/

Gør jeg noget forkert, eller er det bare ren held?
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 19. nov 2017 14:04

Packs og SBC er som regel penge ud af vinduet med visse undtagelser. Brug de coin boost der er i kataloget og se så om du kan kvalificere dig til WL (FUT champions) hvor dine rewards næsten matcher de frustrationer der opstår.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 19. nov 2017 17:54

Billede

Jeg er så småt ved at have fundet min spillestil og er tilfreds med mine fremskridt i WL. Dog har jeg "kun" nået omkring 20 kampe de sidste par weekender.
Jeg kunne godt tænke mig at have en hel weekend kun dedikeret til at nå de 40 kampe og se om jeg kunne nå Guld 1.

Hvad med jer andre der spiller WL, hvad er jeres rekord?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf arnel925 » 19. nov 2017 20:24

Morten Skou skrev:Det der jeg skrev med, at den var god til at matche mig med spillere på mit eget niveau, det trækker jeg tilbage igen... har lige tabt 8-2, og 7-1 til klart overlegne spillere. :-(

Når de første onlinekampe man spiller ender på den måde, så mister man ret hurtigt lysten til at spille online :cry:

Har haft selv samme oplevelse med fut i år og har ikke spillet siden, som du også nævner man mister lidt lysten.
Jeg havde lige fået 11 guld spillere og alle var maks 77-78. Jeg møder et hold online hvor han har i gennemsnit rating på 92. Og det ender selvfølglig med en 8-2 kamp ikke fordi han var meget bedre i statistikken men fordi han bare kørte igennem mit 70 rating forsvar med Ronaldo, Hazard, Messi etc..
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron