Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 13. nov 2017 19:02

Jeg er meget lydfølsom, og var lidt generet over min gamle One, hvor blæseren i strømforsyningen havde en lav men irriterende hyletone. Her var der flere, der snakkede om, at de slet ikke kunne høre deres maskiner, og jeg overvejede også, om der var noget galt med min maskine. Sidenhen har jeg lagt øre til i hvert fald 10 andre Ones, og de har alle den lave hyletone fra blæseren. Min PS4er larmer dog helt åndssvagt - næsten som min gamle 360er. Jeg skal dog virkelig anstrenge mig for at høre, at min One X er tændt. Jo - jeg kan høre drevet, når der er en disc i, men jeg spiller 100% digitalt, så det er kun, når jeg ser film (fra discs) at jeg bemærker den. Den første dag larmede blæseren dog ca 25% så meget som min PS4, men jeg har nu sørget for at give maskinen rigeligt plads bagtil, så nu sætter blæseren end ikke i gang efter 6 timers gaming. Det er det tætteste, at jeg er kommet på lydløs gaming udover det min Armiga (Amiga 500 emulator) kan præstere. Jeg er ovenud imponeret =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf normann » 14. nov 2017 20:13

Jer med en Xbox x installere i spil på intern eller ekstern harddisk
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 14. nov 2017 20:17

Intern her
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. nov 2017 21:00

Jeg har spil både på intern og ekstern, fik endelig købt mig en 4TB disk den anden dag.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf staalmanden » 14. nov 2017 22:14

Hep

Er der ikke nogen, der kan anbefale et godt headset til 200-300 kr som spiller med One X - og inden jeg får et karatehug på halsen, så kan det sagtens være at nogle føler at der burde stå "godt" i stedet for med det fremsatte prisleje ;-)

Men skyd nu bare et par forslag afsted... Tak!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 14. nov 2017 22:57

Det originale xbox ørebøf headset ligger i den prisklasse og er ganske udmærket.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf SilverFoxDK » 15. nov 2017 09:14

Synes at min XoX bliver særdeles varm og larmer når der bliver spillet på den, men ved netflix mm er den stort set lydløs, og den står frit og med en masse plads omkring den.
Original Xbox - 8 GB
Xbox 360 Slim - 250 GB
Xbox One - 500GB
Xbox One X - 1000GB
SilverFoxDK
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ishøj


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Rune322 » 15. nov 2017 10:52

Må lige komme med et surt opstød.
Fik min Xbox One Scorpio d.7 og den var desværre defekt (Tror fanen ramte noget inde i boxen)
Ringer så til microsoft og får sendt den tilbage d.8
Microsoft fik min xbox d.10 via UPS og jeg tænker alt går godt!
Ringer så til Microsoft support mandag bare for at høre om alt går efter planen og efter 7 opkald og 10 vidder stillinger får jeg nu at vide der er et problem med min ombytning og de vil undersøge sagen nærmere, dette kan tage 10 dage arbejdsdage. Nu ved jeg godt det bare er en xbox og ting kan ske. men hold da op jeg syndes det dårlig service.
Tror det sidste gang jeg køber direkte fra Xbox.com :?
Håber i andre har været heldige og nyder jeres Xbox one x/scorpio :D
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Bavi » 15. nov 2017 12:32

Må desværre også slutte mig til der. Jeg købte direkte gennem microsoft store i håbet om, at hvis nogen stod for ordentlighed, så var det da Microsoft selv. Jeg modtog en defekt controller, dagen efter launch og har netop modtaget endelig bekræftigelse om at der nu går op til 20 dage yderligere før jeg har en brugbar controller.

Det er ikke godt nok. Jeg køber aldrig direkte gennem microsoft igen.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf NeBa86 » 15. nov 2017 12:59

staalmanden skrev:Hep

Er der ikke nogen, der kan anbefale et godt headset til 200-300 kr som spiller med One X - og inden jeg får et karatehug på halsen, så kan det sagtens være at nogle føler at der burde stå "godt" i stedet for med det fremsatte prisleje ;-)

Men skyd nu bare et par forslag afsted... Tak!


Som du selv siger, så hænger det ikke helt sammen godt og 2-300 kr. - :lol:

Men, jeg tror du får mest for pengene med dette: https://www.elgiganten.dk/product/pc-ta ... 11-headset
Nørder bliver ikke ældre... De leveler op!
NeBa86
Niveau 2
 
Indlæg: 107

Brugeravatar

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf A42Merlin » 15. nov 2017 13:19

Bavi skrev:Må desværre også slutte mig til der. Jeg købte direkte gennem microsoft store i håbet om, at hvis nogen stod for ordentlighed, så var det da Microsoft selv. Jeg modtog en defekt controller, dagen efter launch og har netop modtaget endelig bekræftigelse om at der nu går op til 20 dage yderligere før jeg har en brugbar controller.

Det er ikke godt nok. Jeg køber aldrig direkte gennem microsoft igen.


Jeg er personligt meget glad for microsofts service. Men jeg ville også blive træt af det hvis der skulle gå så lang tid. Men skulle jo mene de havde sørget for at have en del på lager til ombytninger :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Erroneus » 15. nov 2017 17:56

Bavi skrev:Det er ikke godt nok. Jeg køber aldrig direkte gennem microsoft igen.

Nu er det ikke erfaringer med Xbox, men med Surface, samt deres andet hardware. Og der har jeg også må konstatere at deres support kæde i Danmark er overhovedet ikke god nok.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2017 19:13

Rune322 skrev:Må lige komme med et surt opstød.
Fik min Xbox One Scorpio d.7 og den var desværre defekt (Tror fanen ramte noget inde i boxen)
Ringer så til microsoft og får sendt den tilbage d.8
Microsoft fik min xbox d.10 via UPS og jeg tænker alt går godt!
Ringer så til Microsoft support mandag bare for at høre om alt går efter planen og efter 7 opkald og 10 vidder stillinger får jeg nu at vide der er et problem med min ombytning og de vil undersøge sagen nærmere, dette kan tage 10 dage arbejdsdage. Nu ved jeg godt det bare er en xbox og ting kan ske. men hold da op jeg syndes det dårlig service.
Tror det sidste gang jeg køber direkte fra Xbox.com :?
Håber i andre har været heldige og nyder jeres Xbox one x/scorpio :D


De kan jo ikke følge med, jeg venter stadig på min pre-order, og hvis jeg er heldig har jeg den omkring d. 22 ... havde du købt den et andet sted ville problemet nok havde været det samme, da lageret er tomt ;) og problematikken ligger vel også i at de ike bare kan bytte den, da det er en scorpio edition og dem laver de ligesom ikke flere af, ergo skal den til rep.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 15. nov 2017 20:37

SilverFoxDK skrev:Synes at min XoX bliver særdeles varm og larmer når der bliver spillet på den, men ved netflix mm er den stort set lydløs, og den står frit og med en masse plads omkring den.


Nu prøvede jeg at fyre op for et X1X enhanced spil, nemlig Rise of the Tomb Raider. Hold da fest hvor ser det godt ud. Sidder og tænker på hvordan det overhovedet kan bliver flottere selvom jeg kun sidder med til 1080P tv. :D
Glæder mig til at få opgraderet til 4K tv :)

Nå men efter knap 2 timers spil, så er min konsol fortsat kun håndlun ovenpå. Målte den til omkring 42-43 grader oven på og omkring 55 bagpå hvor luften blæses ud. Det er ikke så slemt.

Nu er støj meget subjektivt, men i min normale afstand fra konsollen på ca. 2,5 meter, så kan jeg kun meget svagt høre den, nå lyden er mutet.
Når jeg er helt tæt på, så kan jeg naturligvis tydeligt høre at der bliver skovlet noget luft igennem, men jeg synes ikke blæserstøjen er voldsom på nogen måde. Det virker til at være en vel dimensioneret blæser der sidder i.

Så jeg er meget tilfreds.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 15. nov 2017 20:41

^^
Ja Rise of the Tomb Raider ser utroligt lækkert ud (glæd dig til 4K) og en af de fede detaljer er også, at man selv kan vælge mellem 4K@30fps eller 1080p@60fps.

Sådan en feature burde der være i alle spil til Xbox One X.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron