Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 12. nov 2017 16:37

hanien skrev:Hvor meget støjer jeres Xbox One X? Min den suser helt vildt også uden noget i drevet

Hvor meget luft har i omkring den? Min har ca 5 cm til hver side og ca. 10 cm over


Min er stort set lydløs. Få gange giver den lige et "pust" fra blæseren, men ellers kan den trække alt uden støj.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. nov 2017 16:59

Er der mon forskel på hvor meget Project Scorpio og den normale udgave larmer?

Jeg har den normale, og den vil jeg sige er tæt på at være lydløs.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 17:27

Det tror jeg så ikke, da jeg har en Scorpio og jeg vil også kalde den så godt som lydløs.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 12. nov 2017 17:51

Min scorpio er også lydløs... hvilket ikke kan siges om min ps4, spørgsmålet om hvad der lyder højest, den eller min electrolux støvsuger! Magen til japanske skod kasse skal man lede længe efter
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. nov 2017 17:59

Jake242 skrev:Min scorpio er også lydløs... hvilket ikke kan siges om min ps4, spørgsmålet om hvad der lyder højest, den eller min electrolux støvsuger! Magen til japanske skod kasse skal man lede længe efter


Man kan vel tage spørgsmålet videre, og overveje hvad du får mest underholdning ud af: din støvsuger eller din PS4 :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf kennethbk » 12. nov 2017 20:22

Jeg har i dag været nødt til at aflevere min Xbox One X Scorpio Edition tilbage til Elgiganten. Den larmede meget og lugtede lidt brændt. Samtidig havde controllerens LB knap en irriterende kliklyd. Jeg havde læst om flere andre på nettet der har haft lignende problemer. Virker som om der er flere der har problemer med Scorpio Edition end den normale.

Elgiganten havde ingen One X på lager, så må vente med at modtage en til d. 23/11 og får så en almindelig Xbox One X. Ikke fedt når man har ventet så længe på sin Scorpio Edition og ikke længere kan få den :(
kennethbk
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf normann » 12. nov 2017 20:42

Uha så ved jeg næsten ikke om jeg tør pakke min Xbox One x op hvis man har været uheldig og fået en der er defekt
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf fc0712 » 12. nov 2017 21:06

Hvor varm bliver jeres? Jeg spillede 2 timers ACO og mærkede på den efterfølgende og syntes den er meget varm
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 22:05

Iflg digital foundry, så bliver den ca. 45 grader oven på over scorpio chip’en og ca. 65 bagpå hvor varmen bliver blæst ud.
https://youtu.be/ZJmWsgFl6kA

De nævner dog ikke noget om under hvilket load det er.

Jeg befamlede min egen konsol efter ca. 1 times Battlefield 1, og den var bare håndlun. Men det er så heller ikke et X1X enhanced spil. Så den er nok ikke på overarbejde med det spil.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 22:08

normann skrev:Uha så ved jeg næsten ikke om jeg tør pakke min Xbox One x op hvis man har været uheldig og fået en der er defekt


Hvis du ikke gør, så er der ihvertfald ikke noget galt med den. Eller er der ? :wink: Schrödingers kat :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 13. nov 2017 09:05

Jeg har scorpio og den er tæt på lydløs. En sjælden gang imellem lyder den som en ps4 på stand by.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. nov 2017 15:01

ShumwayDK skrev:Jeg befamlede min efter ca. 1 time og den var bare håndlun.


Oookay..... :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 13. nov 2017 17:59

Jeg føler mig fejlciteret.... :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+4

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Bavi » 13. nov 2017 18:21

Det er altid svært med hvor meget noget larmer. Men synes den virker okay støjsvag. Jeg kan bestemt høre blæseren når der er gang i den på skærmen. Og kan da også høre disken der spinner rundt, når knægtens LEGO City Undercover skal installeres. Med de meldinger om folk der på ingen måde kan høre deres maskine, overvejer jeg alligevel hvorvidt der er tale om defekte ører eller om jeg har en defekt maskine.

Maskinen støjer væsentligt mindre end min PS4 Pro, som lyder som en regulær støvsuger når der spilles Horizon Zero Dawn, hvilket nok også er grunden til at jeg aldrig er kommet videre fra intro’en.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Firephreakk » 13. nov 2017 18:49

Jeg har lidt problemer med HDMI-CEC. Når jeg tænder min nye xbox er det ikke altid den starter billedet til tv'et. Det er et irriterende problem synes jeg. Det var aldrig et problem på den gamle.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster

cron