Xboxlife forum

pCARS 2 - Løbssæson

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Hvilke løbsaftener samt løbstidspunkt passer dig?

Afstemning sluttede 10. dec 2017 08:13

20.00
6
19%
21.00
6
19%
Mandag
3
9%
Tirsdag
6
19%
Onsdag
6
19%
Torsdag
4
13%
Fredag
1
3%
 
Afgivne stemmer : 32

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf dalingo » 10. nov 2017 19:59

Morten Skou skrev:
dalingo skrev:
Morten Skou skrev:Nu har jeg jo også fået et 46" fjernsyn "tilovers" fordi jeg købte nyt ;-)


Hvad har det med sagen at gøre ? :D


At jeg så har noget at sætte foran rattet så jeg kan se noget :mrgreen:


Helt forkert prioritering. Project Cars 2 skal spilles med 4K og HDR!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf Benja190782 » 10. nov 2017 20:08

Jeg har lige købt Project CARS 2 til min Xbox One X og vil nu også gerne være med igen.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf dalingo » 10. nov 2017 20:28

Benja190782 skrev:Jeg har lige købt Project CARS 2 til min Xbox One X og vil nu også gerne være med igen.


Åhhh nej. Så er der ydmygelse i luften........ :D
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+3

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf BoblereN » 11. nov 2017 07:46

Stærkt. Så var det jo en forkert antagelse jeg havde gjort mig, det ser ud til at vi alligevel godt kan samle en gruppe.

Noget siger mig at online grid i pcars 2 xbox er Max 12

Husk at stemme øverst i tråden, så vi kan få kastet lys over en løbsaften :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf Benja190782 » 11. nov 2017 12:03

Nogle der har et godt setup af FFB til et TX rat i Project CARS 2. Synes godt nok det er svært at finde balancen.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf BulletEyeDk » 11. nov 2017 15:45

BoblereN skrev:Stærkt. Så var det jo en forkert antagelse jeg havde gjort mig, det ser ud til at vi alligevel godt kan samle en gruppe.

Noget siger mig at online grid i pcars 2 xbox er Max 12

Husk at stemme øverst i tråden, så vi kan få kastet lys over en løbsaften :)


Så har de i hvert fald ændret det i forhold til hvad de fortalte til launch... der har jeg set et direkte spørgsmål vedr. det og de 2 pladser der reserveres til race directors

Svaret var her, at der er plads til 16 på grid'en og de 2 ekstra pladser til race director ikke ændrer på dette...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf Morten Skou » 11. nov 2017 15:48

Det med de 16 står også i de papirer jeg har fået :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf BulletEyeDk » 11. nov 2017 15:51

Benja190782 skrev:Nogle der har et godt setup af FFB til et TX rat i Project CARS 2. Synes godt nok det er svært at finde balancen.


Jeg har brugt denne her fra pCARS1, det fungerer ok syntes jeg, men om det er optimalt aner jeg ikke, det kan du sikkert svare mig på når/hvis du får det testet 8)

Generel opsætning -> http://pcars.oscarolim.pt/wheel-settings/browse/xbox-1
Mener at jeg har brugt "RoccoTTS", men er faktisk ikke helt sikker... kan sgu ikke huske det...

Specifikt på bilerne -> http://pcars.oscarolim.pt/cars
Jeg plejer at opsætte efter "Fy+SopLateral" på bilerne....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2017 21:12

Man kan også selv opsætte det hele, hvilket jeg har gjort i Dirt 4 med et resultat der gør, at jeg vil gøre det samme med pcars 2. Man skal dog have lyst, tålmodig og tid til at sætte sig ind i hver enkel indstilling og løbende balancere det hele imens man arbejder sig frem.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 15:36

Igen et super initiativ fra Brian. =D>

Jeg er naturligvis også klar. :D Har selv stemt for tir eller ons.
Synes det er en god idé at trække den lidt, så det kan blive patchet lidt mere.

Men jeg må dog sige at det kører godt på den nye X.
Ingen framedrops overhovedet. På Mit HD tv kan det godt være svært at se de grafiske forbedringer (lidt bedre textures måske), men bare det at det kører så stabilt er fedt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 15:43

Benja190782 skrev:Nogle der har et godt setup af FFB til et TX rat i Project CARS 2. Synes godt nok det er svært at finde balancen.


Det kæmper jeg også meget med. Jeg synes jeg havde fundet noget fornuftigt på den gamle xbox, men da jeg startede spillet op på den nye, så var rattet blødt som en våd karklud. Så nu er det forfra med det igen.

Problemet med FFB'en, er også at man ikke længere har både global og bil specifikke settings. Når man har fundet noget der er godt på en bil, så virker det ikke lige så godt på en anden. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 15:44

ShumwayDK skrev:Synes det er en god idé at trække den lidt, så det kan blive patchet lidt mere.


Nåja og forhåbentligt er der også tid til at man kan stille til start med et 4K tv :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf BoblereN » 12. nov 2017 18:49

ShumwayDK skrev:Men jeg må dog sige at det kører godt på den nye X.
Ingen framedrops overhovedet. På Mit HD tv kan det godt være svært at se de grafiske forbedringer (lidt bedre textures måske), men bare det at det kører så stabilt er fedt.


En simulator er alfa omega at det kører stabilt heletiden :) Jeg magter ikke at køre en times løb for så at smide det over styr pga. fps drops eller lag.
Jeg havde egentlig en forventning om at grafikken havde fået et godt nøk op.
På xbox'en synes jeg grafikken er god hvis det er sol og omstændighederne er til det, men så snart der kommer regn/tåge eller en bane der kræver lidt mere så må jeg indrømme at jeg synes det hænger i bremsen... Måske det stadigvæk på xbox one x'en er helt oppe og ringe her også?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf Benja190782 » 12. nov 2017 20:00

@BoblereN:

Nu har jeg ikke set spillet på den almindelige Xbox One, da jeg bevist ventede til at jeg havde et godt 4K tv og en Xbox One X.

Som du kan se på disse billeder, som jeg har taget "in-game" direkte fra mit 4K tv med min iPad air 2.
Mit tv er et LG OLED 65" 4K og det er altså billeder taget direkte fra skærmen i selve spillet.

Det ligner jo noget, som ligeså godt kunne være på PC efter min mening. :shock:
Døm selv her:

https://ibb.co/cOiSyG
https://ibb.co/iXKNXb
https://ibb.co/eToXXb
https://ibb.co/hR3zCb
https://ibb.co/edeHyG
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS 2 - Løbssæson

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2017 23:15

Den har fået et nøk op. Det er dog bare ikke noget jeg sådan rigtigt lægger mærke til i detaljer når først hjulene ruller.
Har kørt et par løb i regnvejr med 15 ai, og det fungerede fint. I et af løbene stoppede regnen, og nedadgående sol kom frem på dele af banen og lavede et flot skær på den våde bane.
Og det gav ikke konsollen nogen kvababelser.
Jeg skal dog lige prøve at komme i tanker om nogle af de eksempler på framedrops vi har nået at opleve i vores testløb 2’eren.

Jeg regner dog bestemt med, at det er noget SMS vil afhjælpe med en patch på xbox one, som de også gjorde det i pcars1.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron