Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2017 22:51

Jeg har et lignende problem med den controller som fulgte med Xbox One X konsollen (ikke scorpio edition), RB har en meget mystisk kliklyd og havde det fra starten. Min controller til Xbox One Day One Edition var også defekt (dpad)... gad vide om dem de smider i pakkerne er dårligere kvalitet end dem man køber løst?

Det med blæseren lyder ikke godt, min er tæt på at være lydløs.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf dalingo » 7. nov 2017 23:03

Min Scorpio controller laver ikke klik-lyde.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Plaschke » 8. nov 2017 07:02

Morten Skou skrev:Jeg har nu fundet en enkelt irriterende ting ved Xbox One X: det optiske stik som sidder bagpå, sender to røde mærker ud på væggen bag Xboxen, og jeg har ikke kunne finde nogen måde at slå det fra på :-(


Jeg opdagede den også og kom til at tænke på om ikke det optiske stik burde være slået fra konstant, hvis man har valgt lyd over HDMI? Jeg mener da at "Hovis-metoden" skulle slukke for komponenter der ikke er i brug. Det må næsten kunne klares med en opdatering :)
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 8. nov 2017 07:22

Blæseren på min X larmede også rimeligt meget efter en times COD WWII i går. Jeg forsøger at give den mere luft, og håber det hjælper.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JohnH » 8. nov 2017 08:57

Morten Skou skrev:Jeg har nu fundet en enkelt irriterende ting ved Xbox One X: det optiske stik som sidder bagpå, sender to røde mærker ud på væggen bag Xboxen, og jeg har ikke kunne finde nogen måde at slå det fra på :-(


Her er et middel mod røde mærker :wink: :lol:

http://pudderdaaserne.dk/2014/02/04/tir ... e-knopper/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. nov 2017 11:48

Så kom min Scorpio Edition endelig! Far's ferie er reddet! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lasborg » 8. nov 2017 13:15

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Jeg har nu fundet en enkelt irriterende ting ved Xbox One X: det optiske stik som sidder bagpå, sender to røde mærker ud på væggen bag Xboxen, og jeg har ikke kunne finde nogen måde at slå det fra på :-(


Her er et middel mod røde mærker :wink: :lol:

http://pudderdaaserne.dk/2014/02/04/tir ... e-knopper/


Lige for en Xbox tror jeg et stykke elektrikker tape er bedre, evt bare et stk alm tape med noget papir på :o
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. nov 2017 13:21

Det fik jeg sagt for tidligt - hverken trådløst eller internet med kabel virker på min X.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. nov 2017 14:12

Min springer af og på nettet med 5-10 sekunders mellemrum uanset om jeg kører trådløst eller med kabel.

Jeg magter simpelthen ikke alle de problemer.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 8. nov 2017 14:19

Benja190782 skrev:Min springer af og på nettet med 5-10 sekunders mellemrum uanset om jeg kører trådløst eller med kabel.

Jeg magter simpelthen ikke alle de problemer.


Det lyder ikke godt .. lugter af defekt netværkskort.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 8. nov 2017 14:28

AC Origins, F7 og Halo 5 har jeg haft testet på den nye. Det ser utrolig godt ud, ingen pixelering alt står super skarpt
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. nov 2017 14:34

Slimjay DK skrev:
Benja190782 skrev:Min springer af og på nettet med 5-10 sekunders mellemrum uanset om jeg kører trådløst eller med kabel.

Jeg magter simpelthen ikke alle de problemer.


Det lyder ikke godt .. lugter af defekt netværkskort.


Det jeg undre mig over er at den umiddelbart kun gør det, når jeg har tilsluttet både min Xbox One X og Xbox One fordi jeg vil overføre mine spil via lokal netværksoverførsel.

Nu har jeg slukket min One og er igang med at installere Forza 7 demo på min One X via kabel og det fungere fint.

Hvad kan det skyldes?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 8. nov 2017 14:40

Benja190782 skrev:
Slimjay DK skrev:
Benja190782 skrev:Min springer af og på nettet med 5-10 sekunders mellemrum uanset om jeg kører trådløst eller med kabel.

Jeg magter simpelthen ikke alle de problemer.


Det lyder ikke godt .. lugter af defekt netværkskort.


Det jeg undre mig over er at den umiddelbart kun gør det, når jeg har tilsluttet både min Xbox One X og Xbox One fordi jeg vil overføre mine spil via lokal netværksoverførsel.

Nu har jeg slukket min One og er igang med at installere Forza 7 demo på min One X via kabel og det fungere fint.

Hvad kan det skyldes?


Jeg har oplevet tidligere at min normale One hoppede af nettet med ca 10 sekunders mellemrum, som du selv beskriver det. Det skyldtes ikke Xbox'en, men min internetudbyder. I hvert fald fik jeg skiftet til min egen router, og der var ingen problemer efterfølgende.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 8. nov 2017 14:44

Benja190782 skrev:
Slimjay DK skrev:
Benja190782 skrev:Min springer af og på nettet med 5-10 sekunders mellemrum uanset om jeg kører trådløst eller med kabel.

Jeg magter simpelthen ikke alle de problemer.


Det lyder ikke godt .. lugter af defekt netværkskort.


Det jeg undre mig over er at den umiddelbart kun gør det, når jeg har tilsluttet både min Xbox One X og Xbox One fordi jeg vil overføre mine spil via lokal netværksoverførsel.

Nu har jeg slukket min One og er igang med at installere Forza 7 demo på min One X via kabel og det fungere fint.

Hvad kan det skyldes?


kan det tænkes at begge maskiner står som "my home box" , så den ene logger den anden af, da man jo ikke kan have 2 "my home box" ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. nov 2017 14:59

^^
Ahhh det må da være derfor, jeg prøver lige.

Ved ikke om "my home" har noget at gøre med internet forbindelsen egentlig, men det giver da meget god mening hvorfor den springer af og på imens begge konsoller er tilsluttet mit netværk.
Senest rettet af Benja190782 8. nov 2017 15:05, rettet i alt 1 gang.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron