Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 7. nov 2017 16:50

citysleeps skrev:Er boost mode noget der skal aktiveres, eller booster X selv alle ikke-enhanced spil?


Syntes jeg har set på diverse trailere at man kan gå ind i det specifikke spil og bede den om at accelerere/booste enten på framerate eller pixels(lidt a la pc) hvis selve spillet ikke er optimeret til one x(enhanced) så vil du nok primært kunne mærke det på loade tid eller der hvor den gamle s´er hakkede lidt :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 7. nov 2017 17:16

Jake242 skrev:
citysleeps skrev:Er boost mode noget der skal aktiveres, eller booster X selv alle ikke-enhanced spil?


Syntes jeg har set på diverse trailere at man kan gå ind i det specifikke spil og bede den om at accelerere/booste enten på framerate eller pixels(lidt a la pc) hvis selve spillet ikke er optimeret til one x(enhanced) så vil du nok primært kunne mærke det på loade tid eller der hvor den gamle s´er hakkede lidt :D


Jeps, testede med FFXV og der var der ganske vist en Performance setting inde i spillet. Jeg tænkte dog mere, om den såkaldte "boost" setting skal aktiveres, ligesom man gør på PS4 Pro. Eller er denne setting allerede integreret i X?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf koopi » 7. nov 2017 17:49

Jeg har bestilt fra Amazon UK d. 20. august, og pengene blev reserevert i går, men den er stadig ikke sendt! Flere på Twitter skriver det samme ... ser ud til de har et kæmpe lager-problem eller sådan noget.

Men folk der for nyligt har pre-ordered, får dem sendt? Men dem fra flere måneder siden, må vente?

Andre der har bestilt fra Amazon?
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 7. nov 2017 18:00

F1 2017 ser forrygende ud. Forza Horizon 3 er jeg dog ikke imponeret over. Er det seriøst enhanced?
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2017 18:09

Niculla2 skrev:F1 2017 ser forrygende ud. Forza Horizon 3 er jeg dog ikke imponeret over. Er det seriøst enhanced?


Det afhænger vel af om du har hentet en patch ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 7. nov 2017 18:12

Niculla2 skrev:F1 2017 ser forrygende ud. Forza Horizon 3 er jeg dog ikke imponeret over. Er det seriøst enhanced?


Det står til at være in development... så ikke endnu, forza 7 skulle være klar
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 7. nov 2017 18:15

Niculla2 skrev:F1 2017 ser forrygende ud. Forza Horizon 3 er jeg dog ikke imponeret over. Er det seriøst enhanced?


Hvilken skærm spiller du på?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Justin_Anthony » 7. nov 2017 18:22

Niculla2 skrev:F1 2017 ser forrygende ud. Forza Horizon 3 er jeg dog ikke imponeret over. Er det seriøst enhanced?


Nej det er det ikke, Forza Horizon 3 bliver først opdateret til januar.
Justin_Anthony
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2017 18:26

Man kan i øvrigt se om et spil har fået enhanced tingene, ved at gå ind i "Mine spil" og så gå ind på det spilcover som man vil tjekke ud - derefter trykke på LB, RB, Select og Menu samtidig - så står der noget ala XBXE=True og længere nede står der Scorpio.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 7. nov 2017 18:26

Justin_Anthony skrev:
Niculla2 skrev:F1 2017 ser forrygende ud. Forza Horizon 3 er jeg dog ikke imponeret over. Er det seriøst enhanced?


Nej det er det ikke, Forza Horizon 3 bliver først opdateret til januar.


Så giver det mening. Tak.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2017 19:26

Jeg har nu fundet en enkelt irriterende ting ved Xbox One X: det optiske stik som sidder bagpå, sender to røde mærker ud på væggen bag Xboxen, og jeg har ikke kunne finde nogen måde at slå det fra på :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 7. nov 2017 19:46

Morten Skou skrev:Man kan i øvrigt se om et spil har fået enhanced tingene, ved at gå ind i "Mine spil" og så gå ind på det spilcover som man vil tjekke ud - derefter trykke på LB, RB, Select og Menu samtidig - så står der noget ala XBXE=True og længere nede står der Scorpio.


Eller bare vælge Xbox One X Enhanced fra menuen i højre side inde i Spil, over spilcoverne
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 7. nov 2017 20:27

Ser frem til at se, hvor smooth multiplayer er blevet i spil som f1 2017.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2017 20:49

Niculla2 skrev:Ser frem til at se, hvor smooth multiplayer er blevet i spil som f1 2017.


Vi kører på søndag ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf kennethbk » 7. nov 2017 21:54

Jeg har modtaget min Scorpio Edition i dag og må desværre sige at jeg har et par problemer med den. Blæseren larmer meget især når jeg spiller Assassins Creed Origins og LB knappen på controlleren har en irriterende kliklyd. Er skiftet fra en Xbox One S hvor jeg hverken har haft problemer med larm fra blæser eller kliklyde fra controlleren.

Er der andre der har lignende problemer?
kennethbk
Niveau 1
 
Indlæg: 50


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron