Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf livekiller92 » 7. nov 2017 01:20

Ja Roskilde afdelingen gad Også hele 5 mand haha som hentede til aften
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 7. nov 2017 06:37

Servicen hos CDON kan man da ikke klage over, fordi der er jo INGEN!
Man kan ikke engang ringe til dem, alt foregår over mail, som tager flere dage at få et svar ud af.

Nu må jeg så vente til den 8/11 med min Scorpio - elendige firma!
Jeg er selv i butik og mine kunder har svar inden for en time og levering til tiden.

Det er sidste gang jeg handler hos dem. Så vil jeg hellere betale 100-200 kr. mere for varen hos Gamestop!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Chaui » 7. nov 2017 06:54

Det kan da overraske at man via online køb altid risikere en længere levering end hvis man selv køber fysisk i en butik?

D. 8/11 er vel heller ikke helt ved siden af når det handler om fragt? Men ja træls er det da hvis man ville have haft den idag.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf NeBa86 » 7. nov 2017 07:28

Benja190782 skrev:Servicen hos CDON kan man da ikke klage over, fordi der er jo INGEN!
Man kan ikke engang ringe til dem, alt foregår over mail, som tager flere dage at få et svar ud af.

Nu må jeg så vente til den 8/11 med min Scorpio - elendige firma!
Jeg er selv i butik og mine kunder har svar inden for en time og levering til tiden.

Det er sidste gang jeg handler hos dem. Så vil jeg hellere betale 100-200 kr. mere for varen hos Gamestop!


Jeg har købt min Scorpio ved CDon.com, og den kommer jeg til at få i dag, så jeg tror nærmere, at du skal være sur på PostNord, just saying...
Nørder bliver ikke ældre... De leveler op!
NeBa86
Niveau 2
 
Indlæg: 107

Brugeravatar

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf arnel925 » 7. nov 2017 08:02

Vi ved alle sammen at man løber en risiko når man bestiller online. Jeg tror ingen af de hjemmesider lover at man har maskinen d. 7/11. Det handler bare om at være hurtig ude og forudbestille i de fysiske butikker så er chancerne meget større for at man har den i dag :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Bavi » 7. nov 2017 08:37

Hvis ikke man skal forvente at have maskinen på lanceringsdagen, hvad er så hele formålet med at forudbestille?
Jeg forstår godt de der er utilfredse med, at de ikke har deres nye konsol idag, pga. dårlig logistik. Hvis varen først blev afsendt i går, så har afsender/sælger da alle muligheder for at tilkøbe ekspres-levering/dag-til-dag-levering. Dette har Amazon benyttet sig af til de af deres kunder som ikke havde et leveringsvindue på maskinen som var sat til i dag.

Jeg har ikke siddet oppe til ud på natten den 20. august og bestilt en One X, for så ikke at få maskinen så snart den udkommer. Dør jeg af at vente? Sikkert ikke. Er der tale om et ‘first world problem’? Så absolut, men jeg er ligeglad, jeg og andre har købt en vare som man har glædet sig sindssygt til at få fingrene i. Endda er i dag min fridag, så har oprigtigt glædet mig til at sidde hjemme uden kone og børnene rendende om ørene på mig, mens jeg bare kunne sætte maskinen til og tage en vaskeægte hyggedag. Så er der altså tale om et anticlimax af de helt store, når man bliver skuffet på sine forventninger om hvad der er rettidig levering på en forudbestilt vare som udkommer idag.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+4

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Chaui » 7. nov 2017 08:46

Men hvordan skal forhandleren bære ansvaret for at fragt firmaerne levere rettidigt? Hvis de har sendt igår er der altså ikke noget stort vindue for fejl osv. Og sendte de i sidste uge, så ankommer den for tidligt.

Problemet er jo løst ved og bestille den i en butik, sværere er det ikke. Alle ved jo at det er ulempen ved webshops.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2017 08:50

Som Chaui siger ..... Man tager en chance når man bestiller online, længere er den ikke :)

Nogle gange får man før tid andre gange ikke ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. nov 2017 10:01

Er der nogen der ved hvor man kan prøve dem henne ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 7. nov 2017 11:11

nogen der har fået den fra Coolshop endnu?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf dalingo » 7. nov 2017 11:14

Min pakke fra CDON ligger klar til afhentning på posthuset/Kvickly (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 7. nov 2017 11:20

Jake242 skrev:nogen der har fået den fra Coolshop endnu?


Jeps, min ligger klar i pakkebox nu :- )

Bavi skrev:... Endda er i dag min fridag, så har oprigtigt glædet mig til at sidde hjemme uden kone og børnene rendende om ørene på mig ...


Jeg glæder mig allerede til at skulle starte familie selv en dag
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf MadeDK » 7. nov 2017 11:30

Sådan....Xbox one x Project scorpio edition, bestilt fra coolshop er lige blevet leveret hos mig :-)
MadeDK
Niveau 0
 
Indlæg: 13

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Rune322 » 7. nov 2017 12:00

Så har jeg lige snakket med UPS...de kommer idag og henter min defekte Xbox X... :( må man bare håbe de hurtige
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Rune322 » 7. nov 2017 12:09

Egemar07 skrev:
Rune322 skrev:Så har jeg lige snakket med UPS...de kommer idag og henter min defekte Xbox X... :( må man bare håbe de hurtige

Defekte? hvad fejler den?


Lyden kan bedst beskrives som en V8´er der tænder.
Tror der var noget galt med blæseren, snakkede med Microsoft og de bad mig sende den retur.
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron