Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 31. okt 2017 08:44

pongolle skrev:Kvalificeret til weekendligaen i første forsøg med henholdsvis 5-4, 5-0, 5-4 og 5-4, det er stabilitet :P


Dejligt der er andre lige som mig der spiller efter at score ét mål mere end de andre fordi forsvaret ikke rigtigt hænger sammen :P :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 31. okt 2017 14:20

Cena skrev:
pongolle skrev:Kvalificeret til weekendligaen i første forsøg med henholdsvis 5-4, 5-0, 5-4 og 5-4, det er stabilitet :P


Dejligt der er andre lige som mig der spiller efter at score ét mål mere end de andre fordi forsvaret ikke rigtigt hænger sammen :P :lol:


Ja, jeg går efter et underholdende produkt til alle mine Twitch følgere :D

Ej, der skal selvfølgelig lukkes bedre af, men sidder altid med en følelse af, jeg nok skal score masser af mål, så det går indtil videre...

Syntes også tendensen med folk pakker sig, er forsvundet lidt igen. Det var jo et helvede de første uger. Jeg havde godt nok svært ved at at spille mig igennem.. Så den nye tendens med mere åben slagudveksling, er mere min kop the..

Kan dog også anbefale (Selvom alle nerds på youtube sværger til Stay Back While attacking på sine backs), at køre overlap altid, giver gode spilmuligheder, især i en snæver 4-1-2-1-2(2)..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 31. okt 2017 16:08

Cena skrev:
Elgar skrev:Fint hold, selvom jeg allerede kan mærke opkasten liste sig stille og roligt op i halsen, ved den blotte tilstedeværelse af den pishårede hævner, Bakayoko. Er måske lidt traumatiseret.

Kroos kan være så sjov at spille med, men nogle gange bliver man bare stærkt opmærksom på, at han ikke er meget hurtigere end en pensionist på krykker. Har ham også på mit hold.


Jeg har det på fuldstændig samme måde selv med Bakayoko :roll: Men har prøvet utallige på den plads incl. Matic, Rijkaard og N'Zonzi og de er bare milevidt fra Bakayoko.

Synes faktisk ikke Kroos er langsom med Engine på. Det er slet ikke noget jeg tænker over :)


Han er også mystisk god!

Jeg har endda Catalyst på Kroos og synes stadig han er lidt sløv, men det er sikkert fordi jeg er blevet betændt af pacewhoring dette FIFA. Selvom jeg var en mand, der rykkede op 7 divisioner sidste år med fucking Debuchy på højre back :lol:
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 1. nov 2017 16:05

Yeeeeeessss mand! FIFA 18 er reddet!

Ikke mere ping pong passing!

http://www.eurogamer.net/articles/2017- ... fs-passing
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 5. nov 2017 12:56

Jeg roder rundt med lidt formation skift og custom tactics. Det har udløst den bedste placering indtil videre i WL.
Billede

Jeg har fundet denne her formation passende til min spillestil.
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 5. nov 2017 14:11

Altså til at starte med syntes jeg det var penge ud af vinduet, særligt efter et 4-1 nederlag hvor han ikke havde en eneste redning. Syntes han er blevet ret god med tiden. Han laver dog mærkelige ting ind i mellem men tror det er en gennemgående fejl i målmændenes AI.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 5. nov 2017 15:13

Egemar07 skrev:
the 007 baker skrev:Altså til at starte med syntes jeg det var penge ud af vinduet, særligt efter et 4-1 nederlag hvor han ikke havde en eneste redning. Syntes han er blevet ret god med tiden. Han laver dog mærkelige ting ind i mellem men tror det er en gennemgående fejl i målmændenes AI.


Har også lavet hans sbc, læste bare folk på twitter svinede ham til :D men synes det er sådan med alle målmand, de kan stå som nat og dag.. Håber jeg bliver glad for ham



Cool, hans ansigt ligner dog langt fra ingame #-o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 8. nov 2017 20:01

Havde en ufatteligt ringe WL hvor jeg gav op efter 12 sejre, da jeg simpelthen ikke magtede mere pga. dårlig connection. Jeg kan alligevel ikke spille denne weekend, så gad ikke gå efter de 18 sejre for auto kvalifikation. Rage solgte mit hold og besluttede at lave nyt.

Kravene var:
- Kroos (untradable)
- Marchisio (untradeable)
- Varane (Ville gerne prøve ham)
- 2 angrebs icons som ikke var Kluivert og Bergkamp da jeg var trætte af dem.

Holdet blev sådan her:
Billede

Hold nu kæft hvor er jeg bare glad for det hold altså :D Det er så velbalanceret! Alle i diamanten på midten kan forsvare og aflevere og så slår ADP og Crespo sten, saks, papir om hvem der skal score.

Billede

Billede

ADP er hands done den bedste spiller jeg nogensinde har prøvet i FUT. Hans first touch er unikt og både ham og Crespo scorer så nemt! Er 13-0 i SB i denne uge på legendarisk og slog ugens udvalgte hold med 7-0! Jeg har aldrig haft et hold jeg har fundet mig så godt tilpas med. Så de 1,7 mio der er smidt i angrebet er givet godt ud!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 8. nov 2017 20:49

Cena

Nu ved jeg ikke, hvor meget du har dine coins kær. Men BF is coming.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 8. nov 2017 20:54

YCSMS skrev:Cena

Nu ved jeg ikke, hvor meget du har dine coins kær. Men BF is coming.


Jeg er i princippet ligeglad så længe holdet er sjovt at spille med. Har 750k stående udover mit hold. Men jeg tror ikke på icons bliver ramt ret hårdt af BF. Jo, jeg har da "tabt" 100k på Crespo og ADP som det ser ud nu, men der er stadig SÅ få på markedet at der selvom der bliver åbnet shit loads af pakker pludselig bliver flooded med de kort på markedet.

Så tror ikke på de falder ret meget og hvis de gør, så stiger de igen. Men som de spiller lige nu, der skal de aldrig sælges :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 8. nov 2017 20:54

Cena skrev:
YCSMS skrev:Cena

Nu ved jeg ikke, hvor meget du har dine coins kær. Men BF is coming.


Jeg er i princippet ligeglad så længe holdet er sjovt at spille med. Har 750k stående udover mit hold. Men jeg tror ikke på icons bliver ramt ret hårdt af BF. Jo, jeg har da "tabt" 100k på Crespo og ADP som det ser ud nu, men der er stadig SÅ få på markedet at der selvom der bliver åbnet shit loads af pakker pludselig bliver flooded med de kort på markedet.

Så tror ikke på de falder ret meget og hvis de gør, så stiger de igen. Men som de spiller lige nu, der skal de aldrig sælges :D


Icons/legends, er der hvor der plejer at være bedst coins at tjene :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 8. nov 2017 20:57

YCSMS skrev:
Cena skrev:
YCSMS skrev:Cena

Nu ved jeg ikke, hvor meget du har dine coins kær. Men BF is coming.


Jeg er i princippet ligeglad så længe holdet er sjovt at spille med. Har 750k stående udover mit hold. Men jeg tror ikke på icons bliver ramt ret hårdt af BF. Jo, jeg har da "tabt" 100k på Crespo og ADP som det ser ud nu, men der er stadig SÅ få på markedet at der selvom der bliver åbnet shit loads af pakker pludselig bliver flooded med de kort på markedet.

Så tror ikke på de falder ret meget og hvis de gør, så stiger de igen. Men som de spiller lige nu, der skal de aldrig sælges :D


Icons/legends, er der hvor der plejer at være bedst coins at tjene :)


Præcis. Havde jeg dog bare valgt at holde på min 85 Laudrup :oops: Solgte ham til 400k da jeg var træt af ham. Ugen efter solgte han pludselig til 550+ :lol: Typisk mig!

Jeg har ikke helt besluttet hvem mit næste ICON skal være. Kunne godt blive enten Gullit eller Viera :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2017 20:58

Jamen her er mit hold. 85 mål i 76 kampe for Mbappe som jeg gav 500k for. Overmars er fra SBC.

Er fint tilfreds med mit squad.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 8. nov 2017 21:06

CaptainKicker skrev:Jamen her er mit hold. 85 mål i 76 kampe for Mbappe som jeg gav 500k for. Overmars er fra SBC.

Er fint tilfreds med mit squad.

Billede


Også fedt hold! Kan anbefale Varane i forsvaret. Han er virkelig boss med shadow chem style. Og dejlig upgrade du lige har fået på Mbappe :D

Spillede også med 4-3-2-1 i starten, men synes tit jeg løb tør for spilmuligheder. Det er ikke et problem for dig?

Jeg kan meget bedre lide 2 ST formationer i år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2017 22:18

Overvejer lige Varane! Havde ikke tænkt på ham. Jeg spillede 4-4-2 i starten men tabte meget. Jeg spiller utroligt meget på kontra og deres passer den bedre. Miete på midtbanen er lidt af en hidden gem.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron