Xboxlife forum

Xbox One X - Trade-ins?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf PWS » 3. nov 2017 04:54

Tror ikke du skal forvente så meget. Havde selv Evolve, Destiny og Dragon Age - Inquisition Deluxe edition med derind.
De gav tilsammen den vanvittige sum af 13 kroner :D
Men hvis man bytter 6 spil ind, får man 200 krone i bonus.
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 3. nov 2017 09:40

PWS skrev:Tror ikke du skal forvente så meget. Havde selv Evolve, Destiny og Dragon Age - Inquisition Deluxe edition med derind.
De gav tilsammen den vanvittige sum af 13 kroner :D
Men hvis man bytter 6 spil ind, får man 200 krone i bonus.


ja, 200 kroner i bonus som man kun kan bruge på brugte ting...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 3. nov 2017 09:42

fc0712 skrev:Hey.

Har i nogen anelse om hvad man ville kunne få for spil som AC black flag, AC Syndicate, FIFA 15 i bytte under denne kampagne.


spil med årstal i har ingen værdi, med lidt held tager de den ind på en værdi af 1 kr, det gælder selvfølgelig ikke hvis spillet har årstallet 18 i titlen :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf nzane » 4. nov 2017 00:19

Så fik jeg lavet et Trade-in samt forudbestilling. Kan give jer et overblik på, hvad Gamestop tilbød for følgende enheder, hvor de pt. giver 50% extra når man køber Xbox One X:

Xbox One 500 GB m. gammel brugt controller - kr. 900,-
Xbox One S 500 GB m. gammel brugt controller - kr. 1500-
Xbox controller (model uden bluetooth) - kr. 405,-
PS4 controller (første udgave) - kr. 405,-
Trackmania t. Xbox One (er på Games With Gold denne måned) - kr. 60,-

Ialt kr. 3270,- :)
Er personligt rigtig godt tilfreds, da jeg aldrig ville kunne få samme værdi ved privat salg.
Blev fortalt at de ikke kunne fortælle hvor længe de tilbyder de ekstra 50% så vil opfordre dem som finder tilbuddet interessant at komme derind hurtigt
nzane
Niveau 0
 
Indlæg: 34

+2

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 4. nov 2017 01:11

wow vildt at man får 1500 for en One S 500GB.

Hvis man ikke har noget at bytte ind, så kan man i næste uge få en One S 500GB + Assassins creed origins og Call Of Duty WW2 for 1699,- i el-giganten ... hvis man lige åbner konsol og spil, så er mit bud at man kan få 2700 kr for det i Gamestop :) .. jeg så nemlig en der havde fået 400 + 50% for evil within 2, altså 600 kr .. da de her spil er nyere går jeg ud fra man kan få det samme. 1200 for spillene og 1500 for konsollen ... Så har man da sparet 1000 kr hvis man alligevel skulle have en One X.

Eller hvis man vil have 2 nye spil til sin One X, kan man jo nøjes med at bytte konsollen ind og så har man fået spillene for 199 :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf DanniLaursen » 4. nov 2017 01:23

Jeg har også brugt tilbuddet, dog på en lidt anden måde....

Jeg gik på DBA og opkøbte 4 stk xbox one s 1tb med 1 extra controller....

Nogle af konsollerne var der lidt spil med....

Jeg gav i gennemsnit 1100 per stk, og brugte 4400kr...

Jeg fik per stk 2055kr. 1650 for xbox 405 for controller

Så jeg lå på en trad pris 8630kr pga der også var lidt spil med...

Jeg skulle have 2 stk xbox x en til mig og min søn, men nu blev den ene jo faktisk gratis, så jeg kan kun være glad, plus Jeg fik cod ww2 gratis...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555

+7

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Jake242 » 4. nov 2017 09:20

@DanniLaursen - det er jo helt så man bliver misundelig på din snilde:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 4. nov 2017 13:40

Fik 5300 kr for en PS4 Slim 500gb, Xbox One S 500gb, 3 controllere og 6 ældre spil. Hjernedødt.

Så nu får jeg en ny X samt 1300 kr yderligere til at snolde for
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 4. nov 2017 19:09

DanniLaursen skrev:Jeg har også brugt tilbuddet, dog på en lidt anden måde....

Jeg gik på DBA og opkøbte 4 stk xbox one s 1tb med 1 extra controller....

Nogle af konsollerne var der lidt spil med....

Jeg gav i gennemsnit 1100 per stk, og brugte 4400kr...

Jeg fik per stk 2055kr. 1650 for xbox 405 for controller

Så jeg lå på en trad pris 8630kr pga der også var lidt spil med...

Jeg skulle have 2 stk xbox x en til mig og min søn, men nu blev den ene jo faktisk gratis, så jeg kan kun være glad, plus Jeg fik cod ww2 gratis...


Imponerende at du har kunne støve 4 maskiner op på DBA til et gennemsnit på 1100 pr. styk med ekstra controller .. Jeg har ellers holdt godt øje og har ikke set nogle til under 1300 og det er uden ekstra controller :)

Men stærkt trade in \:D/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf CaptainKicker » 4. nov 2017 21:28

Jeg er stærkt fristet af at bytte noget ind såfremt de har nogen Xbox One X tilbage. Har nemlig en slim og en gammel stående samt en hulens masse spil og controllere.

Men ved ikke om jeg er for 'sent' til festen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2017 01:14

CaptainKicker skrev:Jeg er stærkt fristet af at bytte noget ind såfremt de har nogen Xbox One X tilbage. Har nemlig en slim og en gammel stående samt en hulens masse spil og controllere.

Men ved ikke om jeg er for 'sent' til festen.


De har jo stadig 50% ekstra når du bytter ind til en X .. men om du får den på tirsdag er jo ikke sikkert, om ikke andet får du den vel ca. 14 dage efter og så har du fået en pæn pris for dit brugte, mere end du ville have fået i en privat handel. :)

Kom afsted med dig .... :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Hertzblut » 5. nov 2017 08:12

nzane skrev:Så fik jeg lavet et Trade-in samt forudbestilling. Kan give jer et overblik på, hvad Gamestop tilbød for følgende enheder, hvor de pt. giver 50% extra når man køber Xbox One X:


Xbox controller (model uden bluetooth) - kr. 405,-


Blev fortalt at de ikke kunne fortælle hvor længe de tilbyder de ekstra 50% så vil opfordre dem som finder tilbuddet interessant at komme derind hurtigt


Får man 405 bare for en controller?
For der har jeg da også ekstra af herhjemme. Og man får jo en helt ny med til X'eren og kan sagtens klare mig med to indtil da.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 5. nov 2017 08:57

Selv f1 2016 fik jeg 180 kr for. Det er altså lidt vildt.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Badstue » 5. nov 2017 11:19

Hvordan fungerer det her trade-in i praksis? Skal man virkelig pakke alt grejet ned og slæbe det med til Gamestop først - eller kan man lave en liste, og så få en pris på baggrund af det?
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Jake242 » 5. nov 2017 12:29

Badstue skrev:Hvordan fungerer det her trade-in i praksis? Skal man virkelig pakke alt grejet ned og slæbe det med til Gamestop først - eller kan man lave en liste, og så få en pris på baggrund af det?


Jeg vil mene at du skal ned med det, priser kan ændre sig og de scanner vel det aktuelle du har ind og fortæller dig hvad det er værd den dag du aflevere det til dem.

Men som jeg forstå det, så stacker det du har... så du kan lave en trade in/forudbestilling bare på et spil og så senere komme ned med en eller flere konsoller/controllers etc.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron