Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf fc0712 » 3. nov 2017 18:00

SÅ fik jeg bestilt Xbox One X hos Coolshop :) Så håber jeg, at jeg når at få den på tirsdag.
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 3. nov 2017 18:06

koopi skrev:Hvad sker der hvis jeg tilslutter min ekstern 3 TB harddisk (der er fyldt op med 2 TB spil)? Kan jeg bare tilslutte den Xbox One X og så virker spillene bare der? Eller skal jeg hente ALT igen?


Du tilslutter den bare og spiller videre.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JensenS » 3. nov 2017 18:21

fc0712 skrev:SÅ fik jeg bestilt Xbox One X hos Coolshop :) Så håber jeg, at jeg når at få den på tirsdag.


Gjorde det samme, men forventer den ikke tirsdag - mest fordi jeg kun kunne få sendt den med PostNord :roll:
JensenS
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Odense


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf fc0712 » 3. nov 2017 18:41

JensenS skrev:
fc0712 skrev:SÅ fik jeg bestilt Xbox One X hos Coolshop :) Så håber jeg, at jeg når at få den på tirsdag.


Gjorde det samme, men forventer den ikke tirsdag - mest fordi jeg kun kunne få sendt den med PostNord :roll:



Ja okay :) Jeg har nu fået leveret fra dag til dag med Postnord på det sidste. Så der er gode muligheder, hvis de får sendt pakken Mandag
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JensenS » 3. nov 2017 18:55

Håber du får ret - mangler selv den oplevelse, men ved så ikke om det er senders eller PostNord´s skyld :)
JensenS
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Odense


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf livekiller92 » 3. nov 2017 19:58

En lille finte ved post nord med pakker. Hvis muligt få den leveret i pakkeboks så går det nemmere.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 3. nov 2017 21:03

Så har jeg fået en mail fra Microsoft.

Min Scorpio er på vej....
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 3. nov 2017 21:45

Jeg ved ikke rigtigt, men umiddelbart er det vil et dårligt tegn, at kun en eller to butikker ud af 10, faktisk kan prale af at have den nye Xbox One X på lager netop nu.

Jeg mener, burde der ikke være flere butikker, som ligger inde med konsollerne allerede nu, altså to hverdage før release?

Jeg spurgte CDON i forgårs, om de havde fået deres konsoller på lager, og jeg venter stadig på et endeligt svar fra logistik-chefen.

Det tegner ikke just godt rundt omkring - eller hvad?
Jeg mener bare, flere butikker skriver først at de forventer den på lager den 15/11 - og op til 28/11.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. nov 2017 22:05

Jeg tror at skibe og lastbiler kører på højtryk lige nu, for at få dem alle sammen leveret inden release. De er i princippet også i deres gode ret til at levere dem på en gang lige inden kunderne skal have dem. På den måde kan man også få større partier af sted, fordi der så er produceret flere enheder og de derved samlet vil kunne holde fragtomkostningerne nede.

Men det er nok bare fordi jeg er optimist og ikke selv har bestilt endnu, selvom jeg stadig vil mene at man ikke skal bekymre sig før man hører andet end det man er blevet lovet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 3. nov 2017 23:15

På min ordre hos coolshop står der stadig forventet udgivelse 7/11 - Så jeg vil da mene at de nok havde ændret den hvis de ikke allerede selv havde maskinen på lager... De skal da senest sende på mandag hvis man skal have den tirsdag(med post nord skulle den vel være sendt en gang i sidste uge)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. nov 2017 23:27

Benja190782 skrev:Jeg ved ikke rigtigt, men umiddelbart er det vil et dårligt tegn, at kun en eller to butikker ud af 10, faktisk kan prale af at have den nye Xbox One X på lager netop nu.

Jeg mener, burde der ikke være flere butikker, som ligger inde med konsollerne allerede nu, altså to hverdage før release?

Jeg spurgte CDON i forgårs, om de havde fået deres konsoller på lager, og jeg venter stadig på et endeligt svar fra logistik-chefen.

Det tegner ikke just godt rundt omkring - eller hvad?
Jeg mener bare, flere butikker skriver først at de forventer den på lager den 15/11 - og op til 28/11.


De kan jo kun skrive de har dem på lager, hvis de har nogle på lager .. Hvis alle dem de har fået er pre-orders, så er der jo ingen på lager..

D. 15-28/11 kan tyde på en batch 2 .. det var hvad jeg fik at vide i Gamestop ... Han kunne ikke love mig en på release, men hvis jeg ikke fik en der ville jeg få en omkring d. 20 :lol:

I øvrigt skriver CDON : De kunder, som forudbestiller nu, vil få adgang til den første levering – dvs. at de vil få konsollen ved lanceringen. Når første levering er fuldt reserveret, vil vi annoncere det her.

Og da de ikke har annonceret noget, må man gå udfra, at hvis man køber en i dag så får du den på release.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Bavi » 4. nov 2017 08:21

Renoldo skrev:Så har jeg fået en mail fra Microsoft.

Min Scorpio er på vej....


Hvornår bestilte du din?

Jeg smed min ordre klokken 00.45, da de åbnede for preorders, og har intet hørt om afsendelse endnu. :/
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2017 10:11

koopi skrev:Hvad sker der hvis jeg tilslutter min ekstern 3 TB harddisk (der er fyldt op med 2 TB spil)? Kan jeg bare tilslutte den Xbox One X og så virker spillene bare der? Eller skal jeg hente ALT igen?


Sådan har jeg forstået det - men der var udsolgt af harddiske, så jeg får først prøvet det i dag :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 4. nov 2017 10:51

Bavi skrev:
Renoldo skrev:Så har jeg fået en mail fra Microsoft.

Min Scorpio er på vej....


Hvornår bestilte du din?

Jeg smed min ordre klokken 00.45, da de åbnede for preorders, og har intet hørt om afsendelse endnu. :/



Jeg kan ikke huske tidspunktet, men det var d. 20 August står der i mailen, og det var nok omkring samme tid som dig. Det var lige efter de havde åbnet igen, jeg prøvede en del gange hvor den ikke gik igennem.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Bavi » 4. nov 2017 11:33

Årh. Fair nok. Jeg husker heller ikke tidspunktet, men kan se hvornår jeg har modtaget mailen. :o
De har haft pengene reserveret siden i tirsdags. Så håber satme de får fingeren ud til på mandag.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron