Xboxlife forum

Xbox One X - Trade-ins?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 29. okt 2017 23:26

Gajda skrev:De 1650 kr. var det for Xbox One S inkl. controller?


Ja, komplet incl 1 controller, strømkabel + HDMI kabel
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 29. okt 2017 23:27

Egemar07 skrev:1650 for xbox one S 1 tb? er det kun hvis man forudbestiller xbox one X?


Ja, ellers får du kun 1100 kr for den ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf citysleeps » 30. okt 2017 09:21

Slimjay DK skrev:Så benyttede jeg mig af Gamestop's tilbud, hvor man får 50% mere, når man bytter ind til Xbox One X.

her er hvad jeg fik incl. de 50%.

Xbox One 500GB - 900 kr
Xbox One S 1TB - 1650 kr
Xbox One controller - 405 kr
PS4 Controller - 405 kr
Halo Wars 2 - 150 kr
Så jeg er pænt tilfreds med at jeg kun skulle havde 489 kr op af lommen.

Det fede er at det ikke er mere end små 6 uger siden at jeg gav 700 kr for min One S 1 TB og 100 kr for en ekstra Controller. så at bruge 800 og få 2055 for det er årsagen til jeg hoppede på nu og ja, så fik jeg mere for min gamle Xbox One 500GB end jeg ville havde fået i privat salg.

Så den maskine jeg ikke skulle havde før senere, er nu købt og betalt :)

Jeg kan iøvrigt fortælle at man får 1950 kr for en One S 2TB.


Hvordan virker det? Går man ned i Gamestop nu med en Xbox One S, eller bytter man først ved udgivelsen af X?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 30. okt 2017 09:36

Jeg byttede det hele ind med det samme, men han sagde til mig at man godt kun "fylde" på løbende, men at han selvfølgelig ikke kunne give mig garanti på at priserne på det man fik ikke kunne ændre sig.

Gamestop i frederikssund sagde også at de helst ville have maskinen nulstillet, det tror jeg lidt de fortrød, da man kun kan se størrelse på harddisken, når der er en profil på maskinen der er logget ind. De valgte at stole på mig og tjekkede så kun om de kunne starte op med billed. Men jeg har læst andre steder, at der er flere butikker der har sagt at de ikke må nulstilles, det bliver gjort i butikken, når de har tjekket den, så det skal man nok undersøge inden man tager ned med banditten.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf dantyr » 30. okt 2017 10:20

Skal man have sin gamle Xbox i original kssse?
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JazzAss » 30. okt 2017 11:13

Nej - men du skal have powerkabel (inkl. klods hvis det er en gammel model), samt et hdmi-kabel og en controller. Er de ikke med, fratrækkes der i prisen. Det behøver så vidt jeg ved ikke være det originale hdmi-kabel.

Jeg vil anbefale, at man ikke nulstiller maskinen, da de skal tjekke den virker og hvor stor disken er. Derudover kan de jo også afvise at tage imod den, og så er det måske ærgerligt at have wipet den.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. okt 2017 11:39

Jeg var i Storcenter Nord i Århus i dag og der får man 'kun' 600 kr. For en hvid standard Xbox One 500gb, uanset om man bestiller er X'er eller ej.

- jeg venter dog under alle omstændigheder, fordi at 1tb er for lidt. Jeg satser på at der kommer en 6tb version når første salgsbølge er ovre :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JazzAss » 30. okt 2017 12:21

Den burde have givet 900,- kr., så du er blevet snydt. Så vidt jeg kunne se, justerer systemet selv værdien, når man lægger en pre-order ind. Smut derned igen, og henvis til hjemmesiden, hvor det står i karrusellen når man har klikket på Xbox One X i topnavigationen.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København

+1

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JimmyDK » 30. okt 2017 12:50

Har lige ringet til GameStop i Fields, og de kendte intet til det her indbytningstilbud
En der har et link eller andet til det?

.. got it :)
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niculla2 » 30. okt 2017 13:12

De kendte heller ikke til det i Waves, men fandt det dog på hjemmesiden.

Tror jeg indbytter både Ps4 slim og Xbox One S, hvis man kan det.

Xeren har rigeligt med content til mit behov.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Slimjay DK » 30. okt 2017 13:46

for god ordens skyld ... ;)

Billede

https://www.gamestop.dk/XboxOneX
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Stefan070483 » 30. okt 2017 14:41

Jeg overvejer at kører ud med min Xbox One S 500 gb, nogle spil og lidt andet.

Jeg deler spil med en kammerat, så hvordan vil det fungerer hvis jeg får den nye? Man må kun skifte hjemme-xbox tre gange på et år.
Skal jeg så slette min profil på den gamle eller slette den via Microsoft hjemmeside eller hvad?
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf JazzAss » 30. okt 2017 14:44

Du skal bede om at få den slettet i butikken når de har tjekket at den virker. Du skal have den på nettet for at gøre det, så have den evt. sat op til at gå på nettet via din telefon inden. Ift. homebox, burde du blot kunne sætte din X til at være din kammerats homebox, med mindre I har skiftet for meget. Hvis det giver problemer, så ring til MS og få dem til at fjerne begrænsningen, det burde ikke være noget problem når nu du beviseligt gør det for at opgradere.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København

+1

Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. okt 2017 17:32

JazzAss skrev:Den burde have givet 900,- kr., så du er blevet snydt. Så vidt jeg kunne se, justerer systemet selv værdien, når man lægger en pre-order ind. Smut derned igen, og henvis til hjemmesiden, hvor det står i karrusellen når man har klikket på Xbox One X i topnavigationen.


Som jeg skrev, så venter jeg på at der kommer en version med større harddisk. Men tak for feedback alligevel :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X - Trade-ins?

Indlægaf fc0712 » 2. nov 2017 23:16

Hey.

Har i nogen anelse om hvad man ville kunne få for spil som AC black flag, AC Syndicate, FIFA 15 i bytte under denne kampagne.
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron