Xboxlife forum

Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 15. okt 2017 20:59

dalingo skrev:Mange tak for det fine svar. Rigtigt godt input. Hvis der er andre som har erfaringer så skriv endelig.

Jeg overvejer disse tre:
Turtle Beach Stealth 700 til 1299 kr.
Turtle Beach Stealth 600 til 849 kr.
Turtle Beach Elite 800X til 1199 kr.

Synes det er et lidt svært valg (o:

Er det korrekt forstået at den primære forskel på 600 og 700 er Bluetooth support? Det tror jeg ALDRIG jeg får brug for så måske jeg bare skulle tage de billige (o:


Stealth 700 er lidt mere lækkert polstret, og så kan de justeres/indstilles via en app på mobilen, det er faktisk ret brugbart.

http://www.turtlebeach.com/en-us/stealth600-700
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 16. okt 2017 22:21

Nu roste jeg 700'eren sådan i går.
Her til aften har jeg været hårdt ramt af lydudfald og et enkelt tilfælde af fuldstændig disconnect.
Men det var kun så længe jeg havde pCars 2 startet op. Lige så snart jeg afluttede det og startede et andet spil, så var der ingen problemer.
Så igen, så tror jeg ikke problemer direkte skyldes headsettet og dets firmware, men mere xbox'en der er drænet for resourcer.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 17. okt 2017 09:29

Har også oplevet lidt lydudfald, har kun oplevet det i Rocket League, nogle af de nye måleksplosioner giver lige et kort udfald i lyden. Er dog stadig super tilfreds med headsettet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 17. okt 2017 18:29

Samme her. Jeg vil fortsat anbefale 700 over 800x
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf dalingo » 19. okt 2017 06:00

Jeg endte med at købe 700 modellen. Det der afgjorde det var nok at jeg med den model nemt kan bruge dem på både XBox og PC.

Jeg hentede dem i går og fik lige prøvet dem i aftes. Og det var desværre ikke en god oplevelse.

Jeg kan høre en lav konstant brummen i venstre øre. Det er ikke den "hissing" lyd som flere skrive om at der er indtil headsettet connectes og modtager lyd. Den lyd jeg konstant hører er lidt dybere i tonen og den er der samtidig med at der er lyd i headsettet. F.eks. når jeg er i menuen i Project Cars 2 hvor der spilles lav baggrundsmusik.

Den kan naturligvis godt overdøves ved at skrue lyden højt op i spillet, men det synes jeg ikke er en acceptabel løsning. Jeg har ikke altid behov for høj lyd i mine spil og at bruge dem til at se f.eks. en film vil jeg ikke kunne holde ud.

Jeg har opdateret dem til nyeste firmware.

Oplever i andre samme baggrundsstøj? Er mine defekte eller er det hvad man kan forventet af produkt til 1300 kr?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 19. okt 2017 10:29

dalingo skrev:Jeg endte med at købe 700 modellen. Det der afgjorde det var nok at jeg med den model nemt kan bruge dem på både XBox og PC.

Jeg hentede dem i går og fik lige prøvet dem i aftes. Og det var desværre ikke en god oplevelse.

Jeg kan høre en lav konstant brummen i venstre øre. Det er ikke den "hissing" lyd som flere skrive om at der er indtil headsettet connectes og modtager lyd. Den lyd jeg konstant hører er lidt dybere i tonen og den er der samtidig med at der er lyd i headsettet. F.eks. når jeg er i menuen i Project Cars 2 hvor der spilles lav baggrundsmusik.

Den kan naturligvis godt overdøves ved at skrue lyden højt op i spillet, men det synes jeg ikke er en acceptabel løsning. Jeg har ikke altid behov for høj lyd i mine spil og at bruge dem til at se f.eks. en film vil jeg ikke kunne holde ud.

Jeg har opdateret dem til nyeste firmware.

Oplever i andre samme baggrundsstøj? Er mine defekte eller er det hvad man kan forventet af produkt til 1300 kr?


Jeg har en svag høj hyletone i min venstre ørebøf, dog kun en jeg kan høre når der slet ikke er andre lyde ... har du prøvet at slå Noice Reduction fra/til i app'en, det hjalp faktisk på min ..... (kan også være mic monitor setting, kan ikke lige huske hvad jeg gjorde ...)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 19. okt 2017 11:03

Jeg oplever på ingen måde brummen. Jeg hører ligesom JohnH en en lyd fra venstre ørebøf som hurtigt bliver overdøvet af anden lyd. Jeg vil ikke kalde den en hylen, mere en hvislen :)
Det skal dog siges at jeg lider af let tinitus på venstre øre, så det kan også være med til at dække over hvad headset'et laver af støj :D

Men jeg er sikker på, at da jeg skruede mic monitoring op på max, så blev lyden tydeligere. Men igen, så snart der lidt lyd fra xboxen så er den væk.
F.eks. ved den svage menu muzak i pCars2, der hører jeg det ikke.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf dalingo » 19. okt 2017 11:56

Jeg prøver at pille ved Noice Reduction og mic monitor settings i aften. (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf dalingo » 19. okt 2017 17:28

Så jeg jeg prøvet at pille ved alle settings i app'en uden at det hjalp. Jeg kan godt høre at når man skruer helt op for mic-monitor som kommer baggrundsstøjen igennem til begge ører men det er en helt anden støj end den svage hyletone-agtige støj som konstant er tilstede I venstre øre.

Jeg har også haft dem tilsluttet som headset til PC men det var også med samme resultat. Jeg hørte 10 minutter Klassisk musik med lidt under middel lydstyrke og her blev jeg totalt bims i venstre øre pga. hyletonen.

Jeg krydser fingrer for at GameStop vil tage dem retur uden for meget bøvl.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 19. okt 2017 22:34

Der er lige kommet en update mere idag.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf dalingo » 19. okt 2017 22:57

Jeg har 2.1.9 som vist er et par dage gammel.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 20. okt 2017 08:02

Det er sgu surt. Ked af at høre det, når nu jeg har anbefalet det.
Men det må være en helt klar defekt, så GameStop skal da i det mindste bytte det.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf susperia » 21. okt 2017 15:45

Jeg er stadig rigtig glad for mit X800, men jeg har dog det problem, at jeg ikke kan sætte lydudgangen på xbox, til min receiver til Atmos, når headset basen sidder i Xboxen.
Nu er det ikke fordi der er så meget Atmos på Netflix endnu, så jeg har selvfølgelig bare kunne tage stikket ud, men jeg regner da med at der begynder at komme Atmos lyd på spil i fremtiden, og så vil det da være lidt irriterende at skulle pille det stik ud hele tiden.

Man kan vel godt sætte sin receiver til Atmos, når man bruger et Stealth 700, da det jo ikke sættes til med usb sender?

Edit: Jeg havde lige glemt, at jeg også har et stealth 420, så det er også lige afprøvet, og det er samme problem.

Xboxen skriver.
For Dolby Atmos for home theater, you need to be using HDMI. Dolby Atmos for home theater only supports HDMI devices, try unplugging any headsets or optical headset base stations.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 21. okt 2017 18:50

dalingo skrev:Jeg har 2.1.9 som vist er et par dage gammel.



Det er vist den endelige update, har ikke haft et eneste udfald og den svage hyletone er væk nu.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 28. okt 2017 10:44

Jeg har lige købt en hurtig ekstern hdd hvor jeg har bl.a har agt pCars 2 over på, og nu er disse små lyd udfald jeg oplevede på Stealth 700 forsvundet.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron