Xboxlife forum

Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 7. sep 2017 16:48

Er forresten glad for at jeg købte det hos Amazon. de, de satte prisen ned inden de sendte det og da prisen fik et hak mere ned bagefter, så overførte de ca 50 kr til mig, så de endte med at koste 1125 kr.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 8. sep 2017 07:24

Efter ca 7 timers brug :mrgreen: , så kan jeg kun sige at det er nok det bedste headset jeg har haft til min Xbox One. Sad og så The Martian på Viaplay via Xboxen i går, hold da op en fed lyd med det headset og Dolby Atmos.

Mine Steelseries H (hedder vist X800 i dag) er også gode, men disse er jo totalt trådløse og jeg synes faktisk at med Dolby Atmos, så lyder de her endnu bedre.

Det eneste jeg mangler er en batteristatus, men man kan jo bare sætte et usb-kabel i og lade dem, virker jo fint nok. Man får besked i headsettet når de er ved at løbe tør , plus app'en kan man bruge til at indstille lydniveau m.m.

Har for resten skrevet sammen med en del af dem der havde problemer med det, de havde alle på nær en den 'gamle' Xbox og/eller en router stående på deres værelse, eller tæt på.
Utroligt at Turtle Beach ikke har testet det.....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf Lodberg » 8. sep 2017 17:19

JohnH skrev:Efter ca 7 timers brug :mrgreen: , så kan jeg kun sige at det er nok det bedste headset jeg har haft til min Xbox One. Sad og så The Martian på Viaplay via Xboxen i går, hold da op en fed lyd med det headset og Dolby Atmos.

Mine Steelseries H (hedder vist X800 i dag) er også gode, men disse er jo totalt trådløse og jeg synes faktisk at med Dolby Atmos, så lyder de her endnu bedre.

Det eneste jeg mangler er en batteristatus, men man kan jo bare sætte et usb-kabel i og lade dem, virker jo fint nok. Man får besked i headsettet når de er ved at løbe tør , plus app'en kan man bruge til at indstille lydniveau m.m.

Har for resten skrevet sammen med en del af dem der havde problemer med det, de havde alle på nær en den 'gamle' Xbox og/eller en router stående på deres værelse, eller tæt på.
Utroligt at Turtle Beach ikke har testet det.....


Kan man høre sin egen stemme når man snakker? Altså, bliver den sendt ud gennem højtalerne i headsættet?


Mvh Søren
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 8. sep 2017 23:27

Lodberg skrev:
JohnH skrev:Efter ca 7 timers brug :mrgreen: , så kan jeg kun sige at det er nok det bedste headset jeg har haft til min Xbox One. Sad og så The Martian på Viaplay via Xboxen i går, hold da op en fed lyd med det headset og Dolby Atmos.

Mine Steelseries H (hedder vist X800 i dag) er også gode, men disse er jo totalt trådløse og jeg synes faktisk at med Dolby Atmos, så lyder de her endnu bedre.

Det eneste jeg mangler er en batteristatus, men man kan jo bare sætte et usb-kabel i og lade dem, virker jo fint nok. Man får besked i headsettet når de er ved at løbe tør , plus app'en kan man bruge til at indstille lydniveau m.m.

Har for resten skrevet sammen med en del af dem der havde problemer med det, de havde alle på nær en den 'gamle' Xbox og/eller en router stående på deres værelse, eller tæt på.
Utroligt at Turtle Beach ikke har testet det.....


Kan man høre sin egen stemme når man snakker? Altså, bliver den sendt ud gennem højtalerne i headsættet?


Mvh Søren


Jep, det kan man let vælge via appen, trinløst.

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 10. sep 2017 22:48

Hvilke audio presets er der at vælge imellem?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 11. sep 2017 09:49

ShumwayDK skrev:Hvilke audio presets er der at vælge imellem?


Der er 4 presets, bruger Signature Sound, passer både til spil og film.

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf livekiller92 » 12. sep 2017 12:38

Nu er jeg en af dem som venter på LS35X fra lucidsound. Kommer der ikke told oveni hvis man bestiller fra US Amazon?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 12. sep 2017 13:13

livekiller92 skrev:Nu er jeg en af dem som venter på LS35X fra lucidsound. Kommer der ikke told oveni hvis man bestiller fra US Amazon?


Nemlig, told af pris & fragt, plus 160 kr i gebyr til post.dk (eller hvem der nu fragter det)

Men mon ikke amazon.de eller co.uk snart får dem på deres sider? Så slipper du for told.

Ps. Har stadig ingen problemer med mine Stealth 700, virker bare.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 15. sep 2017 07:34

Ser ud til at de er kommet med en firmware der skulle løse nogle af alle de problemer der har været med headsettet.

https://support.turtlebeach.com/hc/en-us

Det bliver interessant at følge med i, hvordan det bliver modtaget af dem som oplever problemer, eller om det allerede er for sent for Turtle Beach med dette headset.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf JohnH » 15. sep 2017 09:14

ShumwayDK skrev:Ser ud til at de er kommet med en firmware der skulle løse nogle af alle de problemer der har været med headsettet.

https://support.turtlebeach.com/hc/en-us

Det bliver interessant at følge med i, hvordan det bliver modtaget af dem som oplever problemer, eller om det allerede er for sent for Turtle Beach med dette headset.


Har haft et par enkelte udfald på mit, men ellers intet. Håber firmwaren løser problemet for andre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf blazingnsane » 13. okt 2017 22:20

så har jeg fået fingrene i et sæt 700, er indtil videre meget tilfreds, især med dolby atmos demoerne
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 15. okt 2017 16:01

Har også kørt med 700 i et stykke tid nu (efter de kom med firmware opdateringen) og de fungerer sådan set fint.
Eneste problem er, at når xbox'en er presset på ressourcer (som i feks. pcars2), så begynder er at komme små lyd udfald og lyden lyder engang imellem som en pladspiller hvor nogen sænker hastigheden.

Men det tænker jeg ikke er headset'ets skyld, men derimod xbox'ens og den måde det er implementeret på.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf dalingo » 15. okt 2017 19:42

Hvordan er dette headset sammenlignet med 800X'eren? Hvilket ville I vælge hvis prisen er ligegyldig?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf ShumwayDK » 15. okt 2017 20:17

Helt klart 700'eren. Elite 800X er noget l... sammenlignet. Har selv brugt 800x i halvandet års tid.

800x skulle være deres "highend" udgave, men jeg synes lyden er dårlig i dem på trods af de mange presets til både gaming, musik og film.
Jeg opgav f.eks. at bruge dem til at se netflix og BD på xbox. Uanset hvilken preset jeg valgte, så lød de høje/lyse toner mega komprimerede og lød nærmest som om nogen stod og krøllede papir sammen ved siden af dig. Det tog fokus og ødelagde fuldstændig oplevelsen.
Til gaming er lydkvaliteten ganske fint. Jeg oplevede dog ofte masser af interferens med mine, som jeg simpelthen ikke kunne finde ud af hvor kom fra. Også direkte forvrænging af lyden som nærmest kunne give høreskade og kun kunne fjernes med en reset af headset'et.
Og sidst men ikke mindst, så fik jeg aldrig mic monitor til at fungere ordentligt.
Kvaliteten af mikrofonen kan du næsten bedre bedømme, hvor klart jeg er gået igennem når vi har racet mod hinanden :-)

700'eren fungerer sgu godt på trods af den dårlige start de har haft. Har tilkøbt Dolby Atmos, og jeg synes det lyder godt.
Der er ingen baggrunds susen pånær en lille smule fra venstre ørebøf, som dog ikke kan høres så snart der er den mindste lyd.
Der er ikke rigtigt nogen presets, men standard preset lyder godt. Mikrofonen er på en arm, så jeg forventer det lyder bedre. Igen kan du nok bedre bedømme. :-) De sidste 2-3 gange vi har kørt ræs har jeg brugt 700'eren.
Mic monitor fungerer fint. Og de er bestemt behageligere at have på i længere tid end 800x, da de ikke er lette i forhold til 800x

En af ulemperne med 700 i forhold til 800x, er betjening mens du har det på.
På 800x er alt knapper der sidder på enten venstre eller højre ørebøf, let tilgængeligt. F.eks. nemt at justere lydstyrke på hhv spil og gamechat. Du trykke øverst eller nederst på hhv højre og venstre ørebøf. Det er lidt mere bøvlet på 700, da det er to drejehjul der sidder ligesom bag på venstre ørebøf, som kan være svære at finde og få justeret rigtigt.

800x er også bedre mht ladning, da det har en ladestation du bare stiller dem i. 700 skal kobles til et USB kabel for ladning.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Nye Turtle Beach headsets til Xbox One, 100% trådløse

Indlægaf dalingo » 15. okt 2017 20:51

Mange tak for det fine svar. Rigtigt godt input. Hvis der er andre som har erfaringer så skriv endelig.

Jeg overvejer disse tre:
Turtle Beach Stealth 700 til 1299 kr.
Turtle Beach Stealth 600 til 849 kr.
Turtle Beach Elite 800X til 1199 kr.

Synes det er et lidt svært valg (o:

Er det korrekt forstået at den primære forskel på 600 og 700 er Bluetooth support? Det tror jeg ALDRIG jeg får brug for så måske jeg bare skulle tage de billige (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron