Xboxlife forum

Spillere til Battlefront II

Alt som er klan relateret

Spillere til Battlefront II

Indlægaf This is Demper » 13. okt 2017 20:54

Hejsa, alle sammen,

Vi sidder tre gæve gutter, som skal have Star Wars: Battlefront II her på release, d. 17. November - så man kan sige, at vi er på forkant. Kort forklaret, så savner vi lidt de gode gamle dage på Xbox 360 hvor sammenhold og teamplay var i fokus - ikke mindst de personlige relationer, hvor der blev løsnet op, og man bare fik de sjoveste øjeblikke ud af gameplayet.

Vi vil meget gerne høre om der er nogle mennesker herinde, som er friske på at game Battlefront II - primært i weekender, da hverdagene desværre er fyldt ud. Men hvor fokus ligger i casual gameplay, hygge og teamplay. Alder er fuldkommen ligegyldigt, men det ville være at foretrække, at man har et headset ;).

Kom hid folkens, og skriv gerne i tråden her - evt. lidt kort om dig selv, alder og naturligvis gamertag. Så adder vi hinanden, også hygger vi!

Vi hedder på Xbox One:

I Demper
Mr Zen DK
UnrealPirate
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg

+1

Re: Spillere til Battlefront II

Indlægaf Badstue » 14. okt 2017 09:21

Jeg har lige tilføjet jer alle tre. SW Battlefront II er naturligvis forudbestilt :D
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: Spillere til Battlefront II

Indlægaf This is Demper » 14. okt 2017 12:53

Så fedt :-).
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg


Re: Spillere til Battlefront II

Indlægaf UnrealPirate » 30. okt 2017 11:35

Fedt initiativ Demper :-)

Håber at vi kan finde nogle flere spillere. Ikke bare til Battlefront 2, men også mange andre. Jeg kunne ihvertfald også godt bruge en som, ligesom mig, gerne vil unlocke achievements og booste dem man nu kan. Jeg mangler en hulens til mange achievements når det kommer til online delen i diverse spil :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Spillere til Battlefront II

Indlægaf krig » 30. okt 2017 17:17

sidder kun og venter på dette spil udkommer, add mig gerne :)

gamertag: krig1980
(alderen fremkommer i tagget) :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Spillere til Battlefront II

Indlægaf Firephreakk » 13. nov 2017 16:56

Jeg er med på bølgen her også.

I må gerne tilføje mig, hvis i også skal spille.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Spillere til Battlefront II

Indlægaf This is Demper » 13. nov 2017 20:00

Fantastisk! En lille ændring dog, jeg har nu fået nyt gamertag - "Chimera Onza", så jeg adder jeg alle på den konto. Desværre må jeg også melde, at jeg bliver forhindret i at få spillet på release. Jeg begynder tidligst at spille engang i december. Jeg beklager rigtig mange gange, men så snart jeg får det, er jeg mere end frisk på at game!
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron