Xboxlife forum

pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 6. okt 2017 10:18

D'herrer.

Tirsdag bliver dedikeret til LMP3 - Husk alle der vil prøve kræfter med pCARS 2 er velkommen og vi deler gerne ud med al den hjælp vi kan til nye. Der er plads til alle!
Vi kører med krav om U100 race licens, hvilket betyder alle kan være med uanset niveau, men også at ens race licens justeres efter hvert løb baseret på præstationen.

The Safety Ranks system is as follows: Unclassified (lowest, and also the starting point), F, E, D, C, B, A, S (highest).
This Skill Rating number ranges from the lowest at 100, up to 5,000 as the highest, with the player’s starting strength set to 1,500. All players should be aiming for S5000 licenses therefore.

For the safety ranking, drivers who decide that Turn 1 is the perfect opportunity to forget where their brake pedal is, and do so consistently, will gradually get matched with drivers of similar impulses in online races that have low (or no) minimum safety requirements.

The way this works is as follows: If you race and win against drivers who are a lot better than you, you’re going to get a lot of points—similarly, beating drivers who are slightly better will also see you get assigned a decent point score. If you beat drivers who are worse than you, you’re still going to get points, but not as much as if you beat higher-ranked drivers. Of course, should you lose against drivers who are ranked lower than you, you’re going to lose points.


Jeg har planlagt 3 løb, kortere distance hvor vi vil afprøve rullende start med manuel formationsomgang. Husk ikke at køre over 120km/t på denne omgang, ellers får du en drive through.
For alle løb er det gældende at pitten er manuel.

Løb 1. MOTORSPORT ARENA OSCHERSLEBEN (Længste udgave)
Kval: 10 minutter
Race: 8 laps
Ingen krav om pitstop

Løb 2. RED BULL RING (GP Layout)
Kval: 10 minutter
Race: 8 laps
Ingen krav om pitstop

Løb 3. DAYTONA INTERNATIONAL SPEEDWAY (Det layout der bliver kørt 24 timers GTE/LMP løb på)
Kval: 10 minutter
Race: 8 laps
Ingen krav om pitstop

Tilmeldte:
BoblereN
Dalingo
BulletEye
Shumway
(Teddy)
Senest rettet af BoblereN 10. okt 2017 06:29, rettet i alt 3 gange.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+5

Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf dalingo » 6. okt 2017 14:41

Jeg er super klar (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 6. okt 2017 21:20

Ved ikke lige hvor klar jeg er på at køre flere løb i samme bil/klasse på samme aften, efter den fejl jeg lige har fundet i spillet.
I LMP3 er jeg nød til at pille en del ved setup, for at får den til at fungere. Specielt på Oschersleben som ikke passer specielt godt til LMP.
Og så er det fejlen dukker op. Du kan ikke gemme flere setups til den samme bil, du kan kun overskrive det eksisterende setup.
Hvis du prøver at gemme det i et nyt slot, så kan du ikke komme forbi navngivningen af setup’et. #-o

Iøvrigt med 10 minutters kval, så synes jeg ikke man kan nå at få grønne dæk.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf normann » 6. okt 2017 21:25

Det skal nok gå du kan sikkert gemme om en måned eller to he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 6. okt 2017 21:38

Skrev om det i det officielle pcars forum, og der er andre som oplever det samme.
Et indlæg giver lidt håb, for han skriver at han uden problemer har kunne gemme flere setups siden release. Det er først i dag det ikke virker.
Så må det jo næsten være på server siden noget har ændret sig.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 7. okt 2017 09:26

Det er fair nok Lars :)
Det er udelukkende også kun for at få lidt timer i pcars 2 og prøve lidt forskelligt af... og selvfølgelig et par hyggelige timer
Selv har jeg ikke rodet med setup endnu udøver brændstof og dæktype/tryk så jeg er nok ikke så berørt af det.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf dalingo » 7. okt 2017 12:27

Lars du får 5 minutter mellem hver løb hvor du manuelt kan ændre din opsætning. Så går det nok. På med ja-hatten (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf BulletEyeDk » 7. okt 2017 13:08

Regner med at stille til start, skal lige have helt styr på næste uges program inden endelig tilmelding ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf Chokofanten » 8. okt 2017 08:57

ShumwayDK skrev:Ved ikke lige hvor klar jeg er på at køre flere løb i samme bil/klasse på samme aften, efter den fejl jeg lige har fundet i spillet.
I LMP3 er jeg nød til at pille en del ved setup, for at får den til at fungere. Specielt på Oschersleben som ikke passer specielt godt til LMP.
Og så er det fejlen dukker op. Du kan ikke gemme flere setups til den samme bil, du kan kun overskrive det eksisterende setup.
Hvis du prøver at gemme det i et nyt slot, så kan du ikke komme forbi navngivningen af setup’et. #-o

Iøvrigt med 10 minutters kval, så synes jeg ikke man kan nå at få grønne dæk.


Det er det samme her.
Prøver at gemme, men får at vide det ikke kan lade sig gøre, fordi der allerede findes en med det navn, til trods at det er en anden bane.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 9. okt 2017 08:53

Kom så drenge, vi skal have nogle flere tilmeldinger :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf BulletEyeDk » 9. okt 2017 10:21

Klarmelding herfra... det fik jeg aldrig skrevet ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 9. okt 2017 12:23

Lars, Kim, Teddy, GT3Ninja, Mr LAUR, Skou? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 9. okt 2017 13:16

BoblereN skrev:Det er fair nok Lars :)
Det er udelukkende også kun for at få lidt timer i pcars 2 og prøve lidt forskelligt af... og selvfølgelig et par hyggelige timer
Selv har jeg ikke rodet med setup endnu udøver brændstof og dæktype/tryk så jeg er nok ikke så berørt af det.


Det er fordi jeg bliver så kompetitiv, specielt når vores nye race license bliver påvirket af det :-)
Glemmer sgu lidt hyggen i det. #-o

Men jeg kan naturligvis ikke holde mig væk, så jeg er klar :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf normann » 9. okt 2017 15:04

Jeg kan ikke helt love mig væk i morgen jeg skal hente min store dreng og jeg ved ikke lige hvornår han ankommer
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2 - LMP3 Miniløb - 10/10 20.00

Indlægaf Chokofanten » 9. okt 2017 20:24

BoblereN skrev:Lars, Kim, Teddy, GT3Ninja, Mr LAUR, Skou? :)


Jeg har travlt på arbejde i denne uge, så jeg kommer ikke i morgen eller onsdag.
Er klar på nogle flere løb.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster